کد: 14001026563909147

برگزاری وبینار رایگان احیای وبسایت‌های مرده

کد: 14001026563909147

https://bit.ly/3Ac04Uc

، تهران , (اخبار رسمی): وبینار رایگان احیای وبسایت های مرده! حل مشکل بازدید  با حضور شرکت کنندگان در تاریخ 1400/11/08 برگزار می‌شود.

وبینار آنلاین و رایگان احیای وبسایت های مرده! حل مشکل بازدید برگزار می‌شود
حل مشکل بازدید وبسایت ها وبینار آموزشی

آیا تمدید دامنه و هاست همیشه برای شما هزینه داشته است ؟!

به گزارش روابط عمومی مجموعه سپناوب، وبینار آموزشی احیای وبسایت های مرده! حل مشکل بازدید با حضور شرکت کنندگان در تاریخ 1400/11/08 توسط این شرکت برگزار می‌شود.

پریسا بهشتی مدیر عامل مجموعه سپناوب هدف از برگزاری این وبینار را ارتقای سطح دانش مدیران کسب و کار های صنعتی و شرکت‌های در حال توسعه بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت بازاریابی اینترنتی، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

پریسا بهشتی درباره زمینه‌ها و نتایج این وبینار آموزشی افزود: شما با شرکت در این وبینار شناخت کامل از مسیر بازاریابی اینترنتی را خواهید داشت. با واقعیت های شروع بازاریابی اینترنتی و راه اندازی وب سایت آشنا خواهید شد. مدیریت دیجیتال مارکتینگ کسب و کار خود را به دست خواهید آورد..

اوبه برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: سعی می کنیم با برگزاری وبینار های رایگان در زمینه های مختلف دیجیتال مارکینگ به شما دوستان کمک کنیم تا حقایق و اطلاعات واقعی در این زمینه را دریافت کنید ..

گفتنی است رای حضور در این وبینار آموزشی هزینه ثبت نام، رایگان میباشد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر صفحه ایسمینار سپناوب را دنبال کنند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپنا وب

هدف و رسالت اصلی مجموعه سپناوب ارائه مشاوره و خدمات مورد نیاز به مدیران کسب و کارها برای رشد هر چه سریعت و توسعه کسب و کارشان در بستر اینترنت است. این مجموعه در نظر دارد با افزایش اطلاعات مدیران کسب و کار و ارائه مشاوره دقیق باعث کاهش ریسک ورود به فضای اینترنت شود و در نتیجه ماندگاری و رشد یک کسب و کار تازه در اینترنت باعث نمایان شدن نتایجی بسیار مفید برای کل بازار اینترنت خواهد شد sepnaweb.com

منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ