کد: 14000130509539147

آموزش آنلاین روش های موثر تبلیغات اینترنتی برای صاحبان کسب و کار

دوره آموزشی تبلیغات اینترنتی موثر برای افزایش فروش اینترنتی برگزار می‌شود

کد: 14000130509539147

https://bit.ly/3eipVPs

، تهران , (اخبار رسمی): شروع ثبت نام دوره آموزشی تبلیغات اینترنتی موثر برای افزایش فروش اینترنتی صاحبان کسب و کار های نوپا

دوره آموزشی تبلیغات اینترنتی موثر برای افزایش فروش اینترنتی برگزار می‌شود
دوره آموزشی تبلیغات اینترنتی موثر برای افزایش فروش اینترنتی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی مجموعه سپناوب، ثبت نام دوره آموزشی تبلیغات اینترنتی موثر برای افزایش فروش اینترنتی حضور صاحبان کسب و کار ها  در وب سایت توسط این شرکت شروع شده است.

پریسا بهشتی مدیر عامل مجموعه سپناوب هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش صاحبان کسب و کار علاقه مند به بازاریابی اینترنتی بیان کرد و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان و مدیران کسب و کار های نوپا، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این شرکت ها را در کشورمان فراهم کنیم.

پریسا بهشتی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: ما در نظر داریم با آموزش مدیران کسب و کار های نوپا در زمینه های مختلف بازاریابی اینترنتی بتوانیم در این وضیعیت اقصادی کمکی باشیم به افرادی که می خواهند رشد سریعتری در فروش محصولات خود در اینترنت را تجربه کنند..

اوبه برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: برنامه های آموزشی بیشتر در زمینه های مختلف بازاریابی اینترنتی خواهیم داشت منتظر دوره های آموزشی بیشتر باشید. همچنین می توانید از صفحه اینستاگرام مجموعه اطلاعیه های جدید را دنبال کنید ..

علاقه مندان برای ثبت نام رایگان و دریافت بخش هایی از این آموزش ها به صورت رایگان می توانند از طریق لینک زیر وارد شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپنا وب

هدف و رسالت اصلی مجموعه سپناوب ارائه مشاوره و خدمات مورد نیاز به مدیران کسب و کارها برای رشد هر چه سریعت و توسعه کسب و کارشان در بستر اینترنت است. این مجموعه در نظر دارد با افزایش اطلاعات مدیران کسب و کار و ارائه مشاوره دقیق باعث کاهش ریسک ورود به فضای اینترنت شود و در نتیجه ماندگاری و رشد یک کسب و کار تازه در اینترنت باعث نمایان شدن نتایجی بسیار مفید برای کل بازار اینترنت خواهد شد sepnaweb.com

منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی