اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970417304008309

برای خرید یک پنل اس ام اس باید چه نکاتی توجه شود

کد: 13970417304008309

https://goo.gl/Wn1zqB

، مشهد , (اخبار رسمی): یک سامانه پیامکی خوب به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا به نحوی پنل پیام کوتاه خود را تنظیم کنید که بیشتر پیامک‌ها به صورت خودکار و دقیقاً به مخاطبان مورد نظر شما ارسال شود. در واقع یک سامانه پیام کوتاه خوب باید تمام فعالیت‌های تکراری شما را، به صورت خودکار انجام دهد و در زمان شما صرفه‌جویی کند.

برای خرید یک پنل اس ام اس باید چه نکاتی توجه شود
برای خرید یک پنل اس ام اس باید چه نکاتی توجه شود

ارائه پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته انتخاب و خرید پنل پیامک یک سامانه پیامک معتبر، پشتیبانی خوبی ارائه می‌دهد. کاربران باید بتوانند در زمان بروز مشکل، از طریق تلفن یا پیام آنلاین، مشکل را با کارشناسان پشتیبانی در میان بگذارند و کارشناسان شرکت نیز باید در سریع‌ترین زمان به سوالات کاربران خود پاسخ دهند و این مشکلات را برطرف کنند.

ارائه اتوماسیون‌های پیامکی برای تبلیغات پیامکی حرفه‌ای یک سامانه پیامکی خوب این امکان را می‌دهد تا به نحوی پنل پیام کوتاه خود را تنظیم کنید که بیشتر پیامک‌ها به صورت خودکار و دقیقاً به مخاطبان مورد نظر شما ارسال شود. در واقع یک سامانه پیام کوتاه خوب باید تمام فعالیت‌های تکراری را، به صورت خودکار انجام دهد و در زمان صرفه جویی کند.

نداشتن هزینه‌های پنهان برخی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامکی، از عدم آگاهی مخاطب سو استفاده می‌کنند و به روش‌های مختلف درآمد خود را افزایش می‌دهند. برای مثال، مبلغ پیامک‌های نرسیده را هم با آنها حساب می‌کنند یا هزینه اضافی پیامک‌های تکراری دریافت می‌کنند و یا در مورد محدودیت کاراکترها به شما اطلاعات روشنی نمی‌دهند.

رابط کاربری آسان یک پنل ارسال پیامک زمانی می‌تواند بهترین باشد که ارتباط مناسبی با کاربران برقرار کند. به بیان دیگر کاربر به آسانی بتواند با آن کار کند و به هدف خود دست یابد. اگر کار کردن با یک نرم‌افزار آنقدر پیچیده باشدکه افراد از کار کردن با آن پشیمان شوند قطعا هم به ضرر شرکت ارائه‌دهنده خدمات بوده و هم به ضرر کاربر استفاده‌کننده است.

یکی دیگر از نکات و ویژگی‌های مهمی که در هنگام خرید پنل پیام کوتاه باید به آن توجه کرد ، پنل کاربری است که در اختیار قرار داده می‌شود.

به طور معمول پس از خرید پنل پیام کوتاه ، یک پنل در اختیار کاربر قرار داده می‌شود تا بتواند با ورود به سامانه، به مشترکین خود پیامک ارسال کند.

توجه داشته باشید که در هنگام خرید پنل پیامکی کوتاه از استفاده آسان و ساده آن اطمینان پیداکنید، در حقیقت یک پنل مناسب پیامکی کوتاه باید بیشترین امکانات موجود خود را با ساده‌ترین راه ممکن در اختیار مشترکین قرار دهد.

به چند مورد از ویژگی‌های مناسب و اساسی یک پنل پیامکی کوتاه اشاره می‌کنیم:

یک پنل مناسب اس ام اس کوتاه ساده است، تمامی امکانات مورد نیاز کسب‌وکار یک کاربر را داشته باشد، به زبان فارسی نوشته شده باشد، ارسال پیامک سریع و آسان باشد، تنها با چند کلیک شارژ شود و مهم‌ترین ویژگی راهنمای استفاده از پنل را داشته باشد.

حق انتخاب پنل اس ام اس یک شرکت ارائه دهنده خدمات ارسال پیامک باید پنل‌های زیادی را برای رفع نیاز کاربران خود تعریف کند. قطعا یک کسب و کار کوچک، مانند یک سازمان بزرگ، به همه‌ی خدمات پنل اس‌ام‌اس نیازی ندارد.

به این ترتیب، یک سامانه خوب باید بسته‌های زیادی را با قیمت‌های مختلف برای کاربران در نظر بگیرد تا آن‌ها بتوانند بر اساس نیاز خود، امکانات مورد نظرشان را انتخاب کنند.

امکانات یک پنل اس ام اس خوب چه چیزایی هستند؟

۱- ارسال پیامک همراه با گزارش تحویل باشد

۲- حتما قسمت تراکنش مالی داشته باشد

۳- دفترچه تلفنی مناسب داشته باشد

۴- امکان ورود دریافت شماره از فایل اکسل یامتنی داشته باشد

۵- وجود بانک شماره باتفکیک منطقه‌ای، محله‌ای، اصناف وکدپستی

۶- بخش پشتیبانی مخصوص

۷- امکان خرید شارژ اس ام اس به صورت آنی داشته باشد

۸- چندین شماره مختلف برای ارسال داشته باشد که تمامی اپراتورهای موجود را پوشش دهد

در حال حاضر در ایران چهار اپراتور: ایرانسل، تالیا، رایتل و همراه اول ارائه‌دهنده سیم کارت هستند. به طور یقین مشترکین شما محدود به استفاده از یک اپراتور نیستند.

پنل پیامک ارائه‌دهنده شما به مشتریان باید ویژگی ارسال انبوه پیامک به هر چهار اپراتور را داشته باشد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دلتاگروپ، ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن طراحی سایت، سئو و بهینه‌سازی، ارتباط برقرار کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتاگروپ

طراحی سایت، تولید اپلیکیشن ، سئو و دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]