اطلاعات تماس
  • 093748*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970420304299122

تاثیر فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مختلف بر سئو

کد: 13970420304299122

https://goo.gl/xSWW8n

، مشهد , (اخبار رسمی): تا به حال مطمئنا در شبکه‌های اجتماعی مختلف مشاهده کرده‌اید که برخی فعالیت بسیار بالایی داشته و لینک سایت را در صفحه خود قرار می‌دهند و از طرفی لینک از سایت به صفحات خود در شبکه‌ی اجتماعی برقرار می‌کنند. به نظر شما دلیل این کار چیست؟ آیا فعالیت در شبکه‌های اجتماعی بر افزایش رتبه‌ی سایت‌ها اثر دارد؟

تاثیر فعالیت در شبکه های اجتماعی مختلف بر سئو
تولید محتوا و سئو ظریف گرافیک

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مختلف بدون تولید محتوای جذاب و سئو محور نمی‌تواند تاثیر زیادی در افزایش رتبه سایت داشته باشد. می‌توان گفت تولید محتوا و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به هم وابسته هستند

اگر قصد دارید تا امتیاز خوبی در گوگل داشته باشید باید بدانید که تنها محتوانویسی و بهینه کردن سایت کافی نیست، چون رقبای شما در همه جا در حال فعالیت هستند. البته محتوانویسی درست در اولویت است و باید از اشتباهات رایج در محتوانویسی کاملا آگاه بود. پس توصیه می‌شود از همین امروز به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی توجه بیشتری داشته باشید. در ادامه چند توصیه برای لینک سایت با شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌شود.

شبکه‌های اجتماعی که فعالیت در آنها امتیاز خوبی محسوب می‌شوند عبارتند از اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، گوگل پلاس و لینکدین، که فعالیت در هر یک نیاز به داشتن دانش و تجربه کافی دارد. برای مثال برای داشتن جایگاه مطلوب در اینستاگرام باید با نحوه‌ی تبلیغات بهینه و هدفمند در اینستاگرام آشنا باشید.

تاثیر تعداد توییت‌ها بر سئو

آیا در توییتر فعال هستید؟ چقدر به توییت کردن اهمیت می‌دهید؟ چند مرتبه درباره‌ی سایت شما در توییتر متن نوشته می‌شود؟ اگر تا امروز به این کار توجه نداشته‌اید لطفا بعد از این به آن فکر کنید. الگوریتم‌های گوگل براساس تعداد توییت‌ها به امتیاز اضافه می‌کنند. این ویژگی از سال 2015 در الگوریتم‌های موتورهای جستجوی گوگل اضافه شده است.

اما نکته ی بسیار مهمی که در اینجا وجود دارد این است که آیا صرف ایجاد یک اکانت در توییتر و اشتراک گذاشتن لینک سایت در آن امتیاز برای وب‌سایت به حساب می‌آید؟ مطمئنا خیر. اشتراک گذاری لینک سایت تنها توسط اکانت‌هایی که اعتبار بالایی در توییتر دارند امتیاز محسوب می‌شود. اعتبار بالا به معنای داشتن اکانت به مدت طولانی با فعالیت بالا است. یکی دیگر از نکات مهم در مورد اعتبار یک اکانت تعداد افرادی است که شما را فالوو می‌کنند و باید بدانید تعداد افرادی که آنها را فالو می‌کنید نیز اهمیت زیادی دارند. اعتبار اکانتی بالا است که تعداد فالوورهای زیاد و تعداد فالوینگ کمی داشته باشد. تعداد تقریبا مساوی فالوور و فالووینگ امتیاز خوبی را  به همراه نخواهد داشت.

تاثیر فعالیت در گوگل پلاس بر سئو

باید این نکته را بدانید که گوگل به فعالیت اکانت در گوگل پلاس اهمیت بسیار زیادی می‌دهد، در نتیجه توصیه می‌کنیم به این شبکه‌ی اجتماعی اهمیت زیادی بدهید. لینک سایت خود را در گوگل پلاس به اشتراک بگذارید. از اکانت‌هایی که اعتبار بالایی در آن دارند بخواهید تا لینک شما را به اشتراک بگذارند. اشتراک گذاشتن لینک سایت توسط اکانت‌های معتبر در امتیاز تاثیر به سزایی دارد.

ارتباط اشتراک گذاری تصاویر در flickr بر سئو

اشتراک گذاری تصاویر در شبکه‌ی اجتماعی بسیار محبوب flickr این امکان را می‌دهد تا با هر تصویر به اشتراک گذاشته شده یک لینک به وب‌سایت خود ایجاد کنید. فعالیت درست و زیاد در flickr باعث می‌شود کم کم لینک‌های بسیار معتبری به سایت ایجاد شود. پس از امروز به این گزینه نیز فکر کنید.

تاثیر گسترش ارتباطات در لینکدین بر سئو

لینکدین محبوب‌ترین و معتبرترین شبکه‌ی اجتماعی برای معرفی سایت است. برای شروع فعالیت در این سایت ابتدا یک پروفایل تجاری و شرکتی ایجاد کنید. در پروفایل خود زمینه کاری و تمام تجارب و تخصص‌هایی که دارید را مشخص کنید. به برقراری ارتباط با افرادی که در زمینه‌ی کاری شما فعالیت دارند بپردازید و مطالبی از سایت را که فکر می‌کنید مفید و جذاب هستند را در لینکدین قرار دهید. این کار باعث می‌شود با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید و به مرور لینک سایت در جاهای معتبری به اشتراک گذاشته می‌شود و این یک امتیاز بسیار مهم برای وب‌سایت محسوب می‌شود.

نقش اشتراک گذاری مطالب در فیسبوک بر سئو

برای اینکه بتوان رتبه سایت را تا حد مطلوبی ارتقا دهید، به یک یا دو شبکه اجتماعی بسنده نکنید و فعالیت در تمام شبکه‌های اجتماعی را در برنامه کاری خودتان قرار دهید. فعالیت در فیسبوک را جدی بگیرید و یک اکانت فعال و معتبر را در فیسبوک ایجاد و مطالب را در آن به اشتراک بگذارید.

توجه به شبکه‌های اجتماعی برای سئو و اعتبار سایت‌ها در سال‌های اخیر به این خاطر افزایش یافته است که گوگل در الگوریتم‌های خود ویژگی جدیدی به نام social signal قرار داده است. این به این معنا است که هر اندازه فعالیت بیشتری در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید به همان اندازه گوگل امتیاز می‌دهد. اما توصیه می‌شود تنها به شبکه‌های اجتماعی که در بالا اشاره شده بسنده نشود. تمام شبکه‌های اجتماعی که می‌شناسید حتی اگر از محبوبیت بالایی برخوردار نیستند را جدی بگیرید. بدون شک موفقیت در هر یک از شبکه‌های اجتماعی نیاز به تولید .محتوای صحیح و سئو محور دارد. تیم تولید محتوا و سئو ظریف گرافیک با تلفیق دانش، تجربه و خلاقیت همراه شما خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ظریف گرافیک

* طراحی گرافیک * طراحی سایت * سئو و تولید محتوا

اطلاعات تماس
  • 093748*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی