اطلاعات تماس
  • 093748*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970609314029122

الگوسازی و طراحی بسته‌بندی چای ایرانی با ظریف گرافیک

کد: 13970609314029122

https://goo.gl/ywTK9G

، مشهد , (اخبار رسمی): چای در فرهنگ ما ایرانی‌ها جایگاه خاصی دارد و یکی از اصلی‌ترین نوشیدنی‌های گرم به شمار می‌آید. از آنجا که یکی از بهترین نوع چای در دنیا را می‌توان از مزارع شمال کشورمان جمع آوری کرد، در نتیجه طراحی بسته‌بندی چای باید ظرافت خاصی داشته باشد تا بتواند ارزش واقعی این محصول را نشان دهد.

الگوسازی و طراحی بسته بندی چای ایرانی با ظریف گرافیک
طراحی بسته بندی چای

از آنجا که یکی از بهترین نوع چای در دنیا را می‌توان از مزارع شمال کشورمان جمع آوری کرد، در نتیجه طراحی بسته‌بندی چای باید ظرافت خاصی داشته باشد تا بتواند ارزش واقعی این محصول را نشان دهد

برندهای معروف و نام آشنا در صنعت تولید و صادرات چای ایرانی، برای دست یافتن به جایگاه مطلوب و معرفی نام تجاری خود به بهترین و ماندگارترین شیوه‌ی ممکن، به اهمیت طراحی بسته‌بندی چای کاملا واقف هستند و آن را بخش مهمی از توسعه‌ی فعالیت خود می‌دانند. اگر فردی به عنوان یک طراح گرافیک و شخصی که قصد دارد تا طراحی بسته‌بندی را برعهده بگیرد، باید به ارزش این محصول و نقش طراحی بسته‌بندی بر میزان فروش آگاه باشد و نکات مهمی را رعایت کند.

انتخاب رنگ در طراحی بسته بندی چای

از آنجا که رنگ بر میزان جذب مخاطب در هر زمینه‌ای تاثیر بسیار زیادی دارد، در نتیجه باید در همان مراحل ابتدایی و با توجه به طرح اصلی بسته‌بندی، رنگ مناسبی را انتخاب کرد. البته در انتخاب رنگ این نکته را نباید فراموش کرد که آنچه در صفحه‌ی مانیتور به عنوان رنگ انتخابی در طراحی بسته‌بندی چای مشاهده می‌شود، با خروجی آن از دستگاه چاپ تفاوت زیادی دارد و باید به کدهای رنگ CMYK کاملا آشنا بود. در حالت کلی می‌توان گفت، رنگی را در بسته‌بندی چای باید به کار برد که زیبا، جذاب، دارای اثر مثبت بر ذهن مخاطب و مطابق با خروجی دستگاه‌های چاپ باشد.

درج اطلاعات ضروری بر روی بسته بندی چای

همیشه این نکته را در هر نوع طراحی بسته‌بندی باید به خاطر داشت که، طراحی باید به گونه‌ای باشد تا مخاطب و مشتری بدون باز‌کردن در جعبه، متوجه شود که داخل جعبه چه چیزی قرار دارد. به عبارت دیگر، اطلاعات و نوع بسته‌بندی باید به وضوح محصول داخل جعبه را معرفی کند. در طراحی بسته‌بندی چای باید اطلاعات مورد نیاز را به شیوه‌ی کاملاً هوشمندانه در جاهای مختلف طرح قرار داد تا انتظار بازخورد مثبت از سمت مشتری را داشت.

استفاده از تصاویر مناسب در طراحی بسته‌بندی چای

یکی از مهم‌ترین نکات در طراحی بسته‌بندی چای حفظ زیبایی طرح در کنار رعایت استانداردهای طراحی بسته‌بندی است. همان طور که در مطلب طراحی بسته‌بندی زعفران اشاره شد، تصاویر مهم‌ترین فاکتور در معرفی محصول داخل جعبه است و باید تصاویر با کیفیت و زیبا و کاملا مرتبط با نوع محصول در طراحی بسته‌بندی استفاده کرد. برای مثال در طراحی بسته‌بندی چای، یک لیوان چای یا یک برگ سبز از چای حدود 90 درصد از معرفی محصول را به راحتی انجام خواهد داد.

خلاقیت در طراحی بسته بندی چای

ذهن و چشم انسان همیشه به دنبال چیزهایی است که با بقیه‌ی محیط فرق دارند و به همین خاطر است که تا این اندازه به خلاقیت در طراحی تاکید می‌شود. با ایجاد طراحی بسته‌بندی خلاقانه چای به راحتی می‌توان مشتری‌های بیشتری را به سمت قفسه‌های فروشگاه جذب کرد و در نتیجه باعث افزایش فروش شد.

توجه به حفظ و نگهداری چای در طراحی بسته بندی

حفظ کیفیت محصولات و داشتن مقاومت در برابر ضربه‌های ناشی از جا‌به‌جایی محصولات در کارخانه و انبار، یکی از مسائل و چالش‌های بزرگ در طراحی بسته‌بندی است. نوع بسته‌بندی و شکل آن باید به گونه‌ای باشد که بسته‌های چای براحتی و بدون آسیب دیدن محصول داخل جعبه بر روی هم قرار بگیرند و قابلیت حمل راحتی داشته باشند.

طراحی بسته بندی چای زیبا و فاخر

همیشه این نکته را باید به خاطر داشت که هر اندازه یک محصول دارای کیفیت باشد اما نحوه‌ی نمایش و ارائه‌ی مطلوبی نداشته باشد، بدون شک جایگاهی در بازار پر از رقابت جهانی و داخلی نخواهد داشت. طراحی بسته‌بندی چای ایرانی زیبا و فاخر نه تنها در جذب مخاطب بیشتر کمک شایانی به برندها خواهد نمود، بلکه ارزش واقعی آنرا در بازار بین المللی نشان خواهد داد. تیم طراحی بسته‌بندی ظریف گرافیک با تلفیق دانش و هنر در طی سال‌ها همکاری با برندهای مختلف، به جایگاه مطلوبی در طراحی بسته بندی دست پیدا کرده است.

علاقه‌مندان جهت مشاهده نمونه کارهای طراحی بسته بندی ظریف گرافیک می‌توانند به سایت این شرکت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ظریف گرافیک

* طراحی گرافیک * طراحی سایت * سئو و تولید محتوا

اطلاعات تماس
  • 093748*****
[نمایش اطلاعات]