اطلاعات تماس
  • 093748*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971102342439122

طراحی لوگو در مشهد

کد: 13971102342439122

https://goo.gl/R3jxZG

، مشهد , (اخبار رسمی): ​​​​​​​طراحی لوگو یکی از اصلی‌ترین ارکان در برندینگ و معرفی کسب و کار است که از قرن 13 میلادی تا امروز شاهد تغییر و تحول زیادی در آن بوده‌ایم مانند هر یک از عناصر تبلیغاتی دیگر، طراحی لوگو دارای ویژگی‌های خاصی است و بدون شک اولین مهم‌ترین نکته در آن، خلاقانه بودن طراحی است.

طراحی لوگو در مشهد
طراحی لوگو در مشهد ظریف گرافیک

تیم طراحی لوگو ظریف گرافیک با داشتن دانش و تخصص و افتخار همکارای و طراحی لوگو برای برندهای نام آشنا مانند طراحی لوگو هتل 5 ستاره گرند حیات مشهد، تمام اصول طراحی را همیشه مدنظر قرار داده است.

در این مطلب چند نکته که تیم ظریف گرافیک برای طراحی لوگو در مشهد به صورت کاملا حرفه‌ای و خلاقانه رعایت می‌کند معرفی می‌شود.

طراحی لوگو خلاقانه با تکنیک طوفان ذهنی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که ظریف گرافیک در طراحی لوگو و هر نوع طراحی دیگر مد نظر دارد، کنار هم قرار دادن ایده‌های نو و رسیدن به خروجی مطلوب و منحصر به فرد است. جلسات فکر و طراحی یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عامل در تکنیک طوفان ذهنی است. در این جلسات، هر یک از افراد گروه ایده‌های جدید خود را برای طراحی لوگو ارائه داده و همه به تحلیل طرح پرداخته و در نهایت از هر طرح بخش مهم و ناب را انتخاب و به خروجی مطلوب و ایده آل دست پیدا خواهیم کرد.

طراحی لوگو حرفه‌ای با تکنیک DOIT

منظور از تکنیک DOIT در طراحی لوگو، انجام دادن نیست، بلکه این حروف مخفف کلمات define ،open ،identify و transform است. به عبارت دیگر با این چهار حرف گفته می‌شود که در طراحی لوگو باید ابتدا طرح و هدف را تعریف کنید و سپس ایده‌های ناب خود را مطرح، سپس بهترین مورد را انتخاب و آنها را روی کاغذ یا با نرم افزارهای طراحی لوگو رسم به واقعیت تبدیل کنید.

طراحی لوگو ایده آل با سوال پرسیدن

در تیم ظریف گرافیک برای طراحی لوگو در مشهد یا هر شهر و مکان دیگر، تا رسیدن به بهترین و ایده آل‌ترین طرح دست از پرسیدن و تغییر در نگاه و طرح‌های اولیه برداشته نمی‌شود. به عبارت دیگر، تکنیک چه می‌شود اگر؟ را همیشه همراه دارند و به معنای واقعی به این واقعیت پی برده است که پرسیدن و یافتن جواب درست می‌تواند ایده‌های نو و منحصر به فرد را به همراه داشته باشد.

تکنیک خلاقیت سینکتیکس

این روش یکی دیگر از روش‌های بسیار کاربردی برای طراحی‌های تیمی است که خروجی بسیار ایده آلی را می توان از آن شاهد بود. در این روش ایده‌های نو در کنار هم قرار می‌‌گیرند و با اندکی تغییر به هم متصل می‌شوند و در نهایت به بهترین‌ها دست پیدا خواهید کرد. البته داشتن ایده‌های نو و طراحی لوگو خلاقانه را هیچ وقت از ویژگی مهم با معنا و مفهوم بودن طرح جدا نکنید. همیشه بخاطر داشته باشید که دلیل موفقیت طراحی لوگو بسیاری از برندهای معروف دنیا، در معنا و مفهوم داشتن آنها است.

استخوان ماهی را فراموش نکنید

تعجب نکنید! در این روش ابتدا مساله اصلی را در دایره و به عنوان سر ماهی در نظر بگیرید، سپس خطی از چپ به راست بکشید. تا این مرحله فقط سر و ستون فقرات را رسم کرده‌اید. استخوان‌های ماهی در این تکنیک همان ایده‌های هر یک از اعضای گروه است که در نهایت شما به هدف نزدیک می‌کنند.

علاوه بر رعایت تکنیک‌های طراحی لوگو خلاقانه، یک لوگو باید رنگ، فونت، شکل و سایز مناسبی داشته باشد تا علاوه بر معنا و مفهوم و منحصر به فرد بودن، جذاب و زیبا و همچنین قابل استفاده روی سطوح با اندازه‌های مختلف داشته باشد. پیشنهاد می‌شود برای داشتن بهترین طراحی‌ها همیشه ببینید و بیاموزید و الهام بگیرید و معنا و مفهوم لوگوهای برتر دنیا را مطالعه کنید تا متوجه شوید که چطور باید معناگرایی را به طرح ببخشید.

طراحی لوگو در مشهد

تیم طراحی لوگو ظریف گرافیک با داشتن دانش و تخصص و افتخار همکارای و طراحی لوگو برای برندهای نام آشنا مانند طراحی لوگو هتل 5 ستاره گرند حیات مشهد، تمام اصول طراحی را همیشه مدنظر قرار داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ظریف گرافیک

* طراحی گرافیک * طراحی سایت * سئو و تولید محتوا

اطلاعات تماس
  • 093748*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی