اطلاعات تماس
  • 093748*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970424304859122

اصول طراحی بسته‌بندی زعفران

الگوسازی و طراحی بسته‌بندی زعفران در مشهد توسط ظریف گرافیک

کد: 13970424304859122

https://goo.gl/6LKGB4

، مشهد , (اخبار رسمی): مبحث چاپ برخلاف طراحی در وب و طراحی دیجیتال و یا طراحی‌های رایج دیگر نیاز به تخصصی‌هایی علاوه بر قوانین و اصول طراحی دارد، تخصص‌هایی نظیر آشنایی به کاغذها و جنس‌های مختلف چاپ، اصول برش و کات‌های چاپی، رنگ‌ها و خروجی چاپ و غیره.  در این مقاله به اصول طراحی بسته بندی زعفران اشاره می‌شود.

طراحی بسته بندی محصول فاخر استان خراسان رضوی باید در شأن این محصول و مردمان این استان باشد تا تولید کنندگان و شرکتهای بسته بندی زعفران بتوانند در تمام دنیا آن را صادر و عرضه کنند

از آنجایی که منبع زعفران ایران و جهان، استان خراسان است؛ به طبع باید روی این محصول با ارزش در سطح بین‌المللی تمرکز ویژه‌ای داشت و سرمایه‌گذاری‌های صحیحی را انجام داد تا محصولات در کشورهای دیگر بسته‌بندی نشوند و همان‌طور که امروزه شاهد آن هستیم دوباره به خودمان فروخته نشوند.

استفاده از رنگ‌های زعفران در طراحی بسته‌بندی زعفران

زعفران محصولی با ارزش است که نیاز به طراحی بسته‌بندی فاخر و با ارزش دارد. در طراحی بسته بندی زعفران باید بدانید در ویترین مغازه‌ها چه رنگ‌هایی تمرکز مخاطب را جلب می‌کند و بدون خواندن و مشاهده دقیق بخش‌های مختلف بسته بندی، با دیدن طرح و رنگ حتی از فاصله‌ای کمی دور متوجه شوند که این بسته‌بندی متعلق به چه محصولی است. به عبارت دیگر، در طراحی بسته بندی زعفران باید از رنگ‌های زعفران استفاده شود تا به فروش بیشتر محصول و بهتر دیده شدن توسط مخاطب کمک کند و اگر هم فروشی در آن لحظه انجام نشد، نام برند در ذهن مخاطب حک شود.

در نظر گرفتن اصول نگهداری و حمل در طراحی بسته‌بندی خلاقانه زعفران

علاوه بر موارد فوق، ایجاد و طراحی بسته بندی‌های خلاقانه که  باعث شوند هزینه‌های تولید و بسته‌بندی را کاهش دهند و هم در نگهداری و جابجایی کمترین فضا را اشغال کنند و طراحی الگوهای صحیح و لازم برای رسیدن به یک خروجی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است. باید در فاصله‌گذاری‌های  طراحی از لبه‌های کار و اندازه‌گیری خطوط برش و خطوط نیم‌برش دقت زیادی شود تا خروجی کار بسیار با کیفیت و دقیق باشد. لازم است بدانید با یک اشتباه کوچک در طراحی بسته‌بندی زعفران اشتباه ممکن است منجر به چندین میلیون تومان خسارت شوید، زیرا بعد از چاپ نمی‌توان اصلاحی بر روی کار اعمال کرد.

نکته دیگری که در طراحی بسته بندی حائز اهمیت است، کاهش هزینه‌های تولیدکننده با استفاده از طرح‌های دقیق بسته بندی است تا بتوانند از یک بسته‌بندی برای چند محصول استفاده کنند. این نکته‌ی مهم برای افرادی که در این زمنه فعالیت دارند گاها بسیار ضروری است (به علت تغییرات در طراحی بسته‌بندی و عدم فضا و امکانات کافی و کاهش هزینه‌ها)

استفاده از تصویر مناسب بر روی جعبه و طراحی بسته بندی

حتما بر روی طراحی بسته بندی زعفران تصویری از محصول موجود داخل بسته بندی قرار دهید. از آنجا که زعفران انواع مختلفی دارد، تصویر روی بسته‌بندی زعفران کمک زیادی به مخاطبین خواهد کرد تا بتوانند با آشنایی کامل محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

رنگ بندی مناسب و آشنایی با اصول رنگ در چاپ بسته بندی زعفران

در تمام دنیا، همه زعفران را با رنگ قرمز می‌شناسند اما هر رنگ قرمزی نماد زعفران نیست، طراح باید با تاثر رنگ بر تاثیر و اصول استفاده از رنگ در طراحی بسته‌بندی و رنگ‌بندی دقیق چاپ آگاهی کامل داشته باشد تا بتواند رنگ طراحی بسته بندی زعفران را مطابق آنچه در صفحه نمایش نشان می‌دهد خروجی بگیرد. هر چند کمی تغییر رنگ خروجی چاپ ممکن است تاثیری در فروش نهایی محصول نداشته باشد، اما وقتی سخن از کار حرفه‌ای زده می‌شود یعنی تمامی مراحل از صفر تا صد با دقت بسیار و مطابق خواسته باشد.

طراحی بسته‌بندی فاخر متناسب با محصولی فاخر چون زعفران

اصولا هر صنف و هر شغلی برای طراحی نیاز به طراح و یا سفارش گیرنده‌ای دارد که تجربه کافی برای طراحی بسته‌بندی یا هر سفارش دیگری را داشته باشد. تیم طراحی بسته‌بندی ظریف گرافیک با شرکت‌های بسته بندی زعفران مختلفی همکاری طولانی مدتی داشته و افتخار همراهی و طراحی بسته‌بندی محصولات آنها را به عهده داشته است. با توجه به اینکه این تیم در منبع زعفران جهان زندگی می‌کنند، همیشه تاکید بر این داشته‌اند که طراحی بسته بندی محصول فاخر استان خراسان رضوی باید در شأن این محصول و مردمان این استان باشد تا تولیدکنندگان و شرکت‌های بسته‌بندی زعفران بتوانند در تمام دنیا آن را صادر و عرضه کنند.

علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با نمونه کارهای طراحی بسته بندی زعفران و نمونه کارهای بسته‌بندی دیگر محصولات غذایی این تیم، می‌توانید نمونه کارهای طراحی بسته بندی ظریف گرافیک را در مشاهده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ظریف گرافیک

* طراحی گرافیک * طراحی سایت * سئو و تولید محتوا

اطلاعات تماس
  • 093748*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی