اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970422304558309

آیا می‌توان با سامانه پیامک کسب درآمد کرد؟

کد: 13970422304558309

https://goo.gl/uycnp5

، مشهد , (اخبار رسمی): سامانه پیامک کوتاه یک نرم‌افزار آنلاین است که به سیستم‌های مخابراتی وصل شده است و به اشخاص اجازه مدیریت آسان پیامک کوتاه را می‌دهد.

آیا میتوان با سامانه پیامک کسب درامد کرد؟
آیا می‌توان با سامانه پیامک کسب درآمد کرد؟

سامانه پیام کوتاه چیست؟

سامانه پیامک کوتاه یک نرم‌افزار آنلاین است که به سیستم‌های مخابراتی وصل شده است و به اشخاص اجازه مدیریت آسان پیامک کوتاه را می‌دهد.با استفاده از پنل ها امکانات زیادی در اختیار شخص قرار می گیرد نظیر ارسال پیامک انبوه، ارسال بر اساس کدپستی، ارسال منطقه ای.......

پنل نمایندگی سامانه پیامکی یک شغل مستقل با درآمد عالی

با گرفتن پنل نمایندگی سامانه پیامکی می‌توان نسبت به فروش و راه‌اندازی سریع و آسان سامانه پیامکی جهت ادارات، شرکت‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام کرد.

در این کسب و کار شخص لزوما نیاز به دفتر و مکان مشخصی جهت ارائه خدمات خود ندارید بلکه با اختصاص وقت‌های آزاد خود جهت بازاریابی و معرفی سامانه پیامکی خود اقدام به فروش پنل اس ام اس و ارسال پیام کوتاه به صورت انبوه می‌کند.

نکته مثبت و متفاوت کسب‌وکارهای اینترنتی با تجارت‌های معمول، گستره دامنه فروش آن است که می‌تواند کل کشور را به آسانی پوشش دهد و مشتریان شما از هر استان، شهر و روستایی باشند.

نمایندگی پنل اس ام اس

پنل نمایندگی اس ام اس مختص افراد یا شرکت‌هایی است که قصد فعالیت در زمینه فروش پنل‌های پیامک انبوه را دارند.

امکان قرار دادن سامانه بر روی دامنه مورد نظر شخص وجود دارد، به این ترتیب که کاربران با آدرس دلخواه و تنظیمات دلخواه وارد سامانه می شوند.

توضیحات پنل نمایندگی

پنل نمایندگی دارای تمامی امکانات پنل اس ام اس از جمله بانک شماره موبایل‌های کل کشور، بانک کدپستی، ارسال سن و جنسیت، ارسال هوشمند، ارسال متناظر و ... و امکانات پنل مدیریتی از جمله تعریف کاربر، کارمند و همچنین ایجاد چندین پنل مختلف با امکانات دلخواه و ... است.

مزایای پنل نمایندگی

  • نمایندگان می‌توانند از سامانه به صورت اختصاصی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی (مثلا YourName.com) استفاده کرده و اقدام به فروش و بازاریابی کنند، در این شرایط هیچ اشاره‌ای به شرکت اصلی نشده و نماینده می‌تواند با نام برند خود فعالیت کند. نمایندگان می‌توانند لوگوی اختصاصی خود را در صفحه ورود و صفحات داخلی سامانه قرار دهند.
  • همچنین امکان قراردادن متن‌های دلخواه در منوهای صفحه ورود (درباره ما، تماس با ما، اطلاعات حساب، قیمت خطوط اختصاصی، تعرفه پیامک، تعرفه پنل کاربری و ...) در اختیار نمایندگان قرار داده می شود تا در صورت تمایل این اطلاعات را برای کاربران خود قراردهند.
  • نمایندگان می‌توانند با توجه به تعرفه ارسال پیامک خود جدول تعرفه اختصاصی ایجاد کرده و از فروش پیامک کسب درآمد کنند. نمایندگان می‌توانند به تعداد مشخص شده کاربر ایجاد کرده (درمورد ایجاد کاربر هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد) و کاربران را مدیریت و دسترسی‌های لازم را بدهند.
  • نمایندگان می‌توانند درگاه الکترونیک اختصاصی در سامانه راه‌اندازی کنند، بدین ترتیب کاربران توسط پرداخت الکترونیک وجه را به صورت آنلاین و مستقیم وارد حساب نماینده کرده و همان لحظه به صورت خودکار شارژ می‌شوند.
  • نمایندگان می‌توانند بانک اطلاعاتی شماره خود را به صورت امن وارد سامانه کرده و دسترسی استفاده از این بانک را به کاربران دلخواه خود بدهند. بدین ترتیب هر نماینده می‌تواند بانک اطلاعاتی اختصاصی خود را داشته باشد که فقط کاربران خودش به آن دسترسی دارند تا بتوانند علاوه بر بانک موبایل کل کشور و بانک محله‌ای موجود در سامانه از بانک‌های اختصاصی دیگر نیز جهت ­­ارسال ­انبوه استفاده کنند.

هزینه

  • نمایندگان می‌توانند از طریق بخش سفارش شماره به صورت آنلاین شماره اختصاصی خریداری کرده و از تخفیف ویژه نمایندگان بهره‌مند شوند، بنابراین نماینده می‌تواند خطوط را با قیمت بالاتری به کاربران خود ارائه کند.
  • نمایندگان از طریق کنترل پنل اختصاصی مدیریت می‌توانند پیامک‌ها و فعالیت‌های کل کاربران خود را نمایش دهند، همچنین انواع گزارش‌گیری (گزارش‌های ارسال، گزارش‌های مالی و...) به صورت روزانه و در بازه‌های مختلف زمانی امکان‌پذیر است.
  • نمایندگان می‌توانند بخش ثبت نام آنلاین اختصاصی را برای خود فعال کرده تا کاربران به سادگی بتوانند در چند دقیقه ثبت‌نام کرده و به صورت آنلاین هزینه مربوطه را پرداخت کنند.

دلتا گروپ ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام‌های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با حرفه‌ای‌ترین پنل‌های کاربری و نمایندگی آماده خدمت‌رسانی است. سامانه پیام کوتاه دلتاگروپ دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همراه اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... است. دلتاگروپ همچنین ارائه‌دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن‌های آنلاین، طراحی سایت، سئو و بهینه‌سازی سایت است، 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۷۶۲۳ ۲۸۴۲ ۰۲۱ ارتباط برقرار کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتاگروپ

طراحی سایت، تولید اپلیکیشن ، سئو و دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار