کد: 13970430306079147

صفرتا صد آموزش اینستاگرام

کد: 13970430306079147

https://goo.gl/keWx46

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله به صورت اختصاصی کار با اینستاگرام آموزش داده خواهد شد و ترفندها و ابزارهای آن توضیح داده خواهد شد.حتی نحوه نصب اینستاگرام و ورود به آن نیز توضیح داده خواهد شد.

صفرتا صد آموزش اینستاگرام
دوره آموزشی مارکتینگ در اینستاگرام - sepnaweb.com - سپناوب

در این مقاله به صورت اختصاصی اینستاگرام و همه ترفندها و بازارهای آن آموزش داده خواهد شد  حتی نحوه نصب اینستاگرام و ورود به آن نیز توضیح داده خواهد شد.

برای نصب اینستاگرام در موبایل های اندرویدی می‌توانید از playstore گوگل که نرم افزار آن به صورت پیش‌فرض بر روی گوشی نصب است استفاده کنید و مراحل نصب را انجام دهید. اما برای شروع روی این لینک کلیک کنیدنصب اینستاگرامو مراحل را مانند تصویر ادامه دهید.

آموزش ثبت نام در اینستاگرام

زمانی که اولین بار نرم افزار اینستاگرام را باز می‌کنید،دو روش را خواهید داشت. اگر قبلا ثبت نام کرده باشید می‌توانید signin کرده و با همان اطلاعات قبلی وارد شوید اما در صورتی که قبلا ثبت نام نکرده‌اید و اطلاعات ورود ندارید می‌توانید برای ثبت نام در اینستاگرام روی دکمه signup کلیک کنید و اطلاعات ثبت نام خود را تکمیل کنید تا در اینستاگرام ثبت نام شما کامل شود و بعد از آن به راحتی می‌توانید وارد اینستاگرام شوید.

حتی می‌توانید بدون نرم افزار با استفاده از این لینک عمل ورود به اینستاگرام را با وب به روز خود انجام دهید.

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر و آموزش آن

اما قبل از این که وارد آموزش ابزارهای این شبکه اجتماعی شویم نحوه اجرای اینستاگرام در کامپیوتر توضیح داده خواهد شد. برای این کار چند روش وجود دارد که مهم‌ترین و کاربردی‌ترین موارد در ادامه ذکر می‌شود

  • استفاده از افزونه‌های گوگل کروم به نام desktop for instagram، استفاده از نرم افزارهای شبیه‌سازی مانند bluestack

روش اول که استفاده از افزونه است راه بسیار ساده و سریع برای داشتن اینستاگرام در کامپیوتر است و به راحتی می‌توان با استفاده از این لینکافزونه اینستاگرام برای کروم، اینستاگرام را دانلود و نصب کرد.

اما افرادی که می‌خواهند از روش دوم استفاده کنند باید نرم افزار bluestack را دانلود کنند. بعد از نصب یک سیستم اندرویدی خواهید داشت می‌توانید به سادگی مراحل نصب اینستاگرام را انجام دهید.

آموزش پروفایل اینستاگرام و تنظیمات آن

تغییر پروفایل (عکس، آی‌دی، ایمیل)

در نوار ابزار پایین اینستاگرام، با ورود به گزینه‌ی چهارم (شکل آدمک) و کلیک روی Edit Profile، اطلاعات نمایش داده می‌شوند و می‌توانید به ویرایش هرکدام که مایل بودید بپردازید. نام، آی‌دی، بیوگرافی، عکس پروفایل، لینک سایت، ایمیل، شماره تلفن و … از مواردی هستند که در این بخش می‌توانید آن‌ها را در پروفایل اینستاگرام ویرایش کنید.

حساب شما چه زمانی بلاک می‌شود؟

افراد بسیار زیادی هستند که در اینستاگرام برای افزایش فالوورهای خود دست به کارهای عجیب و غریبی می‌زنند و از این اطلاع ندارند که در حال تکمیل روند بلاک کردن حساب خود هستند. هر شخص در روز می‌تواند تعداد افراد محدودی را لایک، کامنت و فالوو کند و این یعنی اگر از تعداد معمول آن گذشته باشید ربات‌های ایستاگرام به حساب شما مشکوک شده و در نهایت باعث بلاک شدن حساب خواهند شد.

اما مهمتر از این موارد بلاک شدن حساب، توسط کاربران است که بسیار خطرناک‌تر از موارد بالا است و باعث بلاک شدن در ایستاگرام می‌شود. اگر کامنت نامناسب برای افراد دیگر قرار دهید باعث خواهید شد تا طرف مقابل شما را بلاک کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپنا وب

هدف و رسالت اصلی مجموعه سپناوب ارائه مشاوره و خدمات مورد نیاز به مدیران کسب و کارها برای رشد هر چه سریعت و توسعه کسب و کارشان در بستر اینترنت است. این مجموعه در نظر دارد با افزایش اطلاعات مدیران کسب و کار و ارائه مشاوره دقیق باعث کاهش ریسک ورود به فضای اینترنت شود و در نتیجه ماندگاری و رشد یک کسب و کار تازه در اینترنت باعث نمایان شدن نتایجی بسیار مفید برای کل بازار اینترنت خواهد شد sepnaweb.com

منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی