کد: 13970430306119147

25 % تخفیف ویژه رونمایی دوره آموزشی کسب درآمد و بازاریابی در اینستاگرام

تخفیف‌ 25 درصدی دوره آموزشی کسب درآمد و بازاریابی در اینستاگرام

کد: 13970430306119147

https://goo.gl/ae8RhB

، تهران , (اخبار رسمی):  25 % تخفیف ویژه برای تهیه دوره آموزشی کسب درآمد و بازاریابی در اینستاگرام به مناسبت رونمایی این دوره آموزشی از 1397/4/30 آغاز و تا 7 روز ادامه دارد. برای تهیه این دوره به وب‌سایت سپناوب وارد شوید.

تخفیف‌25 درصدی دوره آموزشی کسب درآمد و بازاریابی در اینستاگرام از 30/4/1397
دوره آموزشی کسب درآمد و مارکتینگ در اینستاگرام | ۲۵% تخفیف ویژه

مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند دوره آموزشی کسب درآمد و بازاریابی در اینستاگرام را را از طریق وب‌سایت این مجموعه به آدرس Sepnaweb.com و با 25 درصد تخفیف تهیه کنند

به گزارش روابط عمومی مجموعه سپناوب (مرکز تخصصی مشاوره و ارائه خدمات توسعه کسب و کار و بازاریابی اینترنتی )، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره 25 % تخفیف ویژه برای تهیه دوره آموزشی کسب درآمد و بازاریابی در اینستاگرام به مناسبت رونمایی این دوره آموزشی و در دوره زمانی 7 روزه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند دوره آموزشی کسب درآمد و بازاریابی در اینستاگرام را را از طریق وب‌سایت این مجموعه به آدرس Sepnaweb.com و با 25 تخفیف تهیه کنند.

پریسا بهشتی مدیر مجموعه سپناوب ایجاد فرصت‌های جدید برای افرادی که به دنبال کسب درآمد از اینترنت هستند را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: این تخفیف ویژه که برای دوره آموزشی کسب درآمد از اینستاگرام است بعد از مدت این 7 روز تمدید نخواهد شد و افرادی که می‌خواهند این دوره آموزشی را تهیه کنند توصیه می‌شود که خرید آن را به لحظه آخر موکول نکنند تجربه نشان داده که افراد در لحظه اخر تصمیم به تهیه این دوره می‌کنند و وب‌سایت به سختی قابل دسترس می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپنا وب

هدف و رسالت اصلی مجموعه سپناوب ارائه مشاوره و خدمات مورد نیاز به مدیران کسب و کارها برای رشد هر چه سریعت و توسعه کسب و کارشان در بستر اینترنت است. این مجموعه در نظر دارد با افزایش اطلاعات مدیران کسب و کار و ارائه مشاوره دقیق باعث کاهش ریسک ورود به فضای اینترنت شود و در نتیجه ماندگاری و رشد یک کسب و کار تازه در اینترنت باعث نمایان شدن نتایجی بسیار مفید برای کل بازار اینترنت خواهد شد sepnaweb.com

منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی