کد: 13970502306699147

به همت مجموعه سپناوب

دوره آموزشی کار در منزل و کسب درآمد با اینستاگرام آنلاین برگزار می‌شود

کد: 13970502306699147

https://goo.gl/d3fVjL

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی کار در منزل، کسب درآمد با ورود به اینستاگرام و کسب درآمد با اینستاگرام (سریع‌ترین روش درآمدزایی) در قالب وبینار به صورت آنلاین در تاریخ 31 مرداد برگزار می‌شود.

دوره آموزشی کار در منزل |  کسب درآمد با  اینستاگرام آنلاین برگزار می‌شود
کار در منزل | کسب درامد با ورود به اینستاگرام | کسب درآمد با اینستاگرام

به گزارش روابط عمومی مجموعه سپناوب، دوره آموزشی کار در منزل،کسب درآمد با ورود به اینستاگرام و دوره آموزشی کسب درآمد با اینستاگرام (سریع‌ترین روش درآمدزایی) با حضور در وبینار (دوره آنلاین ) در تاریخ 31 مرداد به میزبانی مجموعه سپناوب برگزار می‌شود.

این دوره به صورت آنلاین و از طریق ابزارهای وبینار برگزار خواهد شد و نحوه شرکت در وبینارها در موقع ثبت‌نام برای علاقه‌مندان توضیح داده خواهد شد.

پریسا بهشتی مدیر عامل مجموعه سپناوب هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش جوانان جویای کار بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت کسب و کار های اینترنتی، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

پریسا بهشتی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: این دوره آموزشی پیرامون کسب‌وکارهای اینترنتی و کار درمنزل اطلاعات و روش‌های اصولی را در اختیار شرکت‌کنندکان قرار خواهد داد.

وی در ادامه به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: امیدواریم که بتوانیم دوره‌های بیشتر و کامل‌تری برگزار کنیم و به دلیل کمبود زمان امکان تشریح کامل در وبینارها امکان‌پذیر نیست، باید در جلسات متعدد این دوره برگزار شود و از مقدماتی به مباحث پیشرفته‌تر برسد.

گفتنی است برای حضور در این دوره آموزشی  9 هزار تومان دریافت خواهد شد و علاقه‌مندان از لینک زیر می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپنا وب

هدف و رسالت اصلی مجموعه سپناوب ارائه مشاوره و خدمات مورد نیاز به مدیران کسب و کارها برای رشد هر چه سریعت و توسعه کسب و کارشان در بستر اینترنت است. این مجموعه در نظر دارد با افزایش اطلاعات مدیران کسب و کار و ارائه مشاوره دقیق باعث کاهش ریسک ورود به فضای اینترنت شود و در نتیجه ماندگاری و رشد یک کسب و کار تازه در اینترنت باعث نمایان شدن نتایجی بسیار مفید برای کل بازار اینترنت خواهد شد sepnaweb.com

منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش