اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970508308097652

حضور آچارباز، سامانه آنلاین اعزام تعمیرکار به محل در الکامپ 97

کد: 13970508308097652

https://goo.gl/uFamd9

، تهران , (اخبار رسمی): آچارباز به عنوان یکی از استارتاپ‌های فعال در زمینه ارائه خدمات آنلاین در حوزه‌های خدماتی، تعمیرات و گارانتی تجهیزات الکترونیکی است که با پشتوانه 22 سال تجربه از شرکت فالنیک (ایران اچ پی) امسال در بیست و چهارمین دوره از نمایشگاه بزرگ الکامپ، در بخش الکام استارز حضوردارد.

حضور آچارباز سامانه آنلاین اعزام تعمیرکار به محل در الکامپ 97
غرفه سامانه آنلاین آچارباز در بیست و چهارمین دوره از نمایشگاه الکامپ

آچارباز سامانه آنلاین اعزام تعمیرکار به محل است که به مشتریان این امکان را داده است که تنها با چند کلیک ساده در سامانه آچارباز درخواست خود را ثبت کنند تا کارشناسان در اسرع وقت به تعمیر دستگاه بپردازند

آچارباز سامانه آنلاین اعزام تعمیرکار به محل است که به مشتریان این امکان را داده است که بدون صرف وقت و هزینه‌های بالا جهت تعمیر، جابه‌جایی و حمل دستگاه‌های الکترونیکی خود، تنها با چند کلیک ساده در سامانه آچارباز درخواست خود را ثبت کنند تا کارشناسان در اسرع وقت به تعمیر دستگاه بپردازند.

این سامانه از اسفند ماه سال 1395فعالیت خود را آغاز کرد و تا به امروز قدم بسیار بزرگی را در زمینه ارائه خدمات آنلاین به مشتریان خود برداشته است.

غلامحسین بشیرنژاد، مدیرعامل شرکت فالنیک (ایران اچ پی) در رابطه با راه‌اندازی سرویس آچارباز گفت: «هرکسی در خانه یا محل کار خود حتما با مواردی برخورد داشته که نیازمند یک سرویسکار برای تعمیر دستگاه‌های خود بوده است. در این زمینه همانطور که از سال گذشته در نمایشگاه الکامپ برنامه‌ریزی و اعلام کرده بودیم، با توجه به تجربه چندین ساله‌ی فالنیک در زمینه خدمات، در حال راه‌اندازی سرویسی بوده‌ایم که بتواند این نیاز مهم بازار را به طور گسترده مرتفع کند. از طرفی فالنیک، با دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان از سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اسفند سال 95 رسالت بزرگی برای ارائه خدماتی برتر در این زمینه برای خود قائل است.»

به گفته مدیر عامل فالنیک، مهم‌ترین قابلیت فنی این سامانه، ساختاری است که برای آموزش و انتخاب سرویسکاران و سپس نظارت بر کار آنها توسط فالنیک تهیه شده است. چرا که سیاست آچارباز اعزام کارشناس متخصص است و نه دلالی خدمات.

آچارباز بعد از اتمام خدمت، از مشتریان خود نظرسنجی کرده و نسبت به آن پاسخگو خواهد بود. این جریانی است که بدلیل هزینه‌های پرسنلی بالا در بسیاری از اپلیکیشن‌های مشابه رعایت نمی‌شود! اما این امر در سامانه آچارباز بدلیل توان فالنیک از منظر مالی و تجربه‌ای، همواره در اولویت است.

خدمات ارائه شده آچارباز در حوزه‌های زیر است:

  • کامپیوتر و لپ تاپ
  • انواع پرینتر و ماشین‌های اداری
  • صوتی و تصویری
  • سرور و تجهیزات شبکه
  • بازیابی اطلاعات و تعمیر هارددیسک
  • کپی و دستگاه‌های تکثیر
  • خدمات مخابراتی و زیرساخت
  • خدمات برق ساختمانی
  • خدمات سیستم‌های محافظتی
  • موبایل

لازم به ذکر است که پس از ثبت درخواست در وبسایت آچارباز و هماهنگی با کارشناسان، متخصصین در محل حاضر شده و با تجهیزات و ابزار پیشرفته دستگاه را با هر برندی که دارد، با ضمانت 1 ماهه و در کمترین زمان ممکن عیب‌یابی می‌کنند.

گفتنی است که نسخه جدید اپلیکیشن آچارباز، با رابط کاربری و تجربه کاربری توسعه یافته و تغییرات گسترده، در حاشیه الکامپ 97 رونمایی شد و هم اکنون در اختیار کاربران قرار گرفته است. جهت دانلود اپلیکیشن آچارباز می‌توانید به لینک زیرمراجعه کنید:

دانلود اپلیکیشن

 

علاقه‌مندان می‌توانند جهت آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات آچارباز به سایت آچارباز به آدرس a4baz.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آچارباز

ما حوزه خدمات و تعمیرات تجهیزات الکترونیکی ایرانیان را متحول کرده ایم. آچارباز استارتاپی 1 ساله با پشتوانه 23 سال تجربه کار خدماتی، تعمیرات و گارانتی تجهیزات الکترونیکی شرکت فالنیک(ایران اچ پی) است. ما با اعزام سریع تعمیرکار حرفه ای در محل، خیال مشتریانمان را راحت کرده و هزینه های آنها را کاهش می دهیم. حوزه های فعلی خدمات و تعمیرات ما لپتاپ و کامپیوتر، پرینتر، تلویزیون، سرور و تجهیزات شبکه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]