اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971109344087652

آچارباز در جمع وب سایت‌های برتر یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران قرار گرفت

آچارباز در جشنواره وب و موبایل ایران

کد: 13971109344087652

https://goo.gl/Ag2d91

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره وب و موبایل ایران هر ساله با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، عرصه‌ای برای رقابت تنگاتنگ میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایرانی است.

آچارباز در جشنواره وب و موبایل ایران
آچارباز در جشنواره وب و موبایل ایران

آچارباز مفتخر است که در جمع 5 سایت برتر، در شاخه سرویس‌های خدمات شخصی و منزل به مرحله نهایی جشنواره وب و موبایل ایران صعود کند

این جشنواره با حضور مدیران و کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، نهادهای دولتی و شرکت‌های خصوصی، استارتاپ‌ها، دانشجویان و علاقه‌مندان و فعالان وب و موبایل ایران در دو بخش داوری و مردمی برگزار می‌شود. در بخش داوری یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل با رای داوران به‌عنوان برترین سایت و نرم‌افزار موبایل معرفی و تندیس جشنواره به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

همچنین در بخش مردمی هم با درنظر گرفتن نظرات مردم، یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل توسط آرای تمامی کاربران دنیای مجازی انتخاب می‌شود.

امسال در جشنواره یازدهم وب و نرم افزار موبایل، آچارباز مفتخر است که در جمع 5 سایت برتر، در شاخه سرویس‌های خدمات شخصی و منزل به مرحله نهایی صعود کند.

در مرحله اول جشنواره، 19567 وب‌سایت در گروه‌های مختلف شرکت کرده که بعد از رای‌گیری توسط داوران و اعلام نظرات مردمی، 54 گروه به مرحله بعد صعود کردند.

در مرحله دوم هم داوران باید به وب‌سایت‌ها رای دهند تا در نهایت از هر گروه، یک وب‌سایت، موفق به کسب تندیس جایزه شود. در تاریخ 25 و 26 بهمن ماه نیز نتایج جشنواره طی مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد.

آچارباز، سامانه‌ی اعزام تعمیرکار به محل؛ تعمیر سرور و تجهیزات شبکه تا نصب نرم افزار و تعمیر لوازم خانگی را برعهده دارد. همچنین تعمیرات موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر، نصب ویندوز، آنتی‌ویروس و انواع نرم افزار آموزشی و بازی، تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات، تعمیر پرینتر و جنرال سرویس لپ تاپ و پرینتر از دیگر فعالیت‌های آچارباز است.

این سامانه در روزهای تعطیل آماده خدمت به کاربران است و کارشناسان مجرب را به محل اعزام خواهد کرد.

برای استفاده از خدمات آچارباز می‌توان از طریق سایت و یا اپلیکیشن اقدام و درخواست خود را ثبت کرد. بعد از ثبت درخواست، باید با واحد پشتیبانی تماس گرفته و بعد از هماهنگی‌های لازم، کارشناس ماهر و مورداعتماد به محل اعزام می‌شود.

آچارباز تنها پلتفرمی برای ارائه سرویس و خدمات نیست، بلکه یک موقعیت شغلی برای آن دسته از سرویس‌کارانی است که در زمینه‌های مختلف قادر به نصب، تعمیر لوازم و جنرال سرویس هستند و از طریق اپلیکیشن سرویس‌کار آچارباز قادر هستند توانایی خود را عرضه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آچارباز

ما حوزه خدمات و تعمیرات تجهیزات الکترونیکی ایرانیان را متحول کرده ایم. آچارباز استارتاپی 1 ساله با پشتوانه 23 سال تجربه کار خدماتی، تعمیرات و گارانتی تجهیزات الکترونیکی شرکت فالنیک(ایران اچ پی) است. ما با اعزام سریع تعمیرکار حرفه ای در محل، خیال مشتریانمان را راحت کرده و هزینه های آنها را کاهش می دهیم. حوزه های فعلی خدمات و تعمیرات ما لپتاپ و کامپیوتر، پرینتر، تلویزیون، سرور و تجهیزات شبکه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]