اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000613541377652

تخفیف 50 درصدی تعمیر موبایل و کامپیوتر به مناسبت سال تحصیلی جدید

کد: 14000613541377652

https://bit.ly/38JhpXw

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به شیوع ویروس کرونا و تغییر روال یادگیری، برای آموزش باید از وسایل هوشمند استفاده کرد. در نتیجه تصمیم گرفتیم در این مطلب جشنواره جدید آچارباز را به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید به شما معرفی کنیم تا بتوانید به موقع تجهیزات خود را با بهترین قیمت تعمیر کنید.

تخفیف 50 درصدی تعمیر موبایل و کامپیوتر به مناسبت سال تحصیلی جدید
با استفاده از این کد تخفیف می‌توانید تا 70هزار تومان برای تعمیر موبایل و تبلت تخفیف بگیرید.

با شیوع ویروس کرونا ابعاد مختلف زندگی رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفتند. یکی از این حوزه‌ها که تغییرات اساسی داشته، فرآیند آموزش است.

امروزه دیگر نیاز نیست برای یادگیری درس‌های مدرسه، دانشگاه یا مهارت جدید از خانه بیرون روید. کافیست تنها به وسایلی مثل موبایل، تبلت، کامپیوتر و اینترنت دسترسی داشته باشید تا به راحتی در هر محل، بتوانید فرآیند آموزش را سپری کنید.

با توجه به قیمت بالای وسایل دیجیتال، امکان تهیه این تجهیزات برای همه امکان پذیر نیست. در نتیجه بسیاری از  افراد، مثل کودکان مناطق محروم امکان ادامه تحصیل را ندارند. اما شما می‌توانید با تعمیر موبایل، تبلت یا کامپیوتر قدیمی خود، با کمک خیریه به مهربانی وسیله خود را به کودکان محروم اهدا کنید. تا علاوه بر اجر معنوی، سهمی در کم کردن آمار بی‌سوادی در کشور داشته باشید.

در این راستا شرکت آچارباز برای خدمات تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ، موبایل و تبلت خود از تاریخ 9 الی 19 شهریور کد تخفیف 50 درصدی تا سقف 70 هزارتومان در نظر گرفته است. برای استفاده از این کد، کافیست در زمان پرداخت فاکتور، عبارت a4mehr70 را در قسمت کد تخفیف وارد کنید.

علاوه بر کد تخفیف، استفاده از خدمات آچارباز مزایای دیگری نیز دارد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعیین قیمت حدودی تعمیرات قبل از مراجعه کارشناس به محل
  • انجام خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن با توجه به زمان درخواستی شما
  • استفاده از قطعات با کیفیت و اورجینال
  • پشتیبانی تلفنی مشتریان از ابتدا ثبت درخواست تا پایان کار

برای استفاده از خدمات آنلاین آچارباز می‌توانید سفارش خود را از طریق تماس تلفنی با شماره 54591616-021 یا وب سایت و اپلیکیشن آچارباز ثبت کنید. کارشناسان در سریع‌ترین زمان ممکن به سفارش شما رسیدگی می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آچارباز

ما حوزه خدمات و تعمیرات تجهیزات الکترونیکی ایرانیان را متحول کرده ایم. آچارباز استارتاپی 1 ساله با پشتوانه 23 سال تجربه کار خدماتی، تعمیرات و گارانتی تجهیزات الکترونیکی شرکت فالنیک(ایران اچ پی) است. ما با اعزام سریع تعمیرکار حرفه ای در محل، خیال مشتریانمان را راحت کرده و هزینه های آنها را کاهش می دهیم. حوزه های فعلی خدمات و تعمیرات ما لپتاپ و کامپیوتر، پرینتر، تلویزیون، سرور و تجهیزات شبکه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]