اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971125347777652

تخفیف ویژه به مناسبت 2 سالگی آچارباز

کد: 13971125347777652

https://goo.gl/VpTJMw

، تهران , (اخبار رسمی): آچارباز به مناسبت دومین سالگرد تولد خود به مدت 2 هفته کد تخفیف 30000 تومانی برای استفاده از خدمات در نظر گرفته است.

تخفیف ویژه به مناسبت 2 سالگی آچارباز
تخفیف ویژه به مناسبت 2 سالگی آچارباز

آچارباز، تنها پلتفرمی برای ارائه خدمات نیست، بلکه به کسانی که در رسته‌های گوناگون تخصص دارند این امکان را می‌دهد تا وارد بازار کار شوند و از مهارت و تخصص خود درآمد کسب کنند.

سامانه خدمات آنلاین آچارباز 2 ساله شد. به مناسبت این جشن تولد، جشنواره‌ی «2 سالگی» آن برگزار می‌شود.

جشنواره‌ای که از تاریخ 26 بهمن تا 9 اسفند برگزار می‌شود. در این 2 هفته می‌توان با وارد کردن کد تخفیف 2salegi از 30000 تومان اعتبار هدیه برای استفاده از خدمات آچارباز بهره‌مند شد.

تولد یک چالش شیرین

بهمن 95، آغاز به کار آچارباز به عنوان یکی از کسب و کارهای جدید فالنیک (ایران اچ پی) جشن گرفته شد. اکنون 2 سال از آن روز گذشته و چقدر تجربیات جدید از حل چالش‌های بزرگ و کوچک برای این مجموعه کسب شده است.

بزرگ شدن سبد خدمات

اولین سبد خدمات آچارباز، پرینتر و ماشین‌های اداری بود و پس از آن کامپیوتر و لپ تاپ را به آنها اضافه شد. تجربیاتی که برای مدیریت این دو سبد کسب شد به مجموعه آچارباز کمک کرد تا سبدهای بعدی را یکی پس از دیگری و با کیفیت بالای ارائه خدمات اضافه کند.

سبدهای تجهیزات و خدمات IT که به ترتیب بعد از 2 سبد اولیه به خدمات آچارباز اضافه شد:

  • سرور و شبکه
  • صوتی و تصویری
  • بازیابی اطلاعات و تعمیر هارددیسک
  • خدمات مخابراتی و زیرساخت
  • خدمات برق ساختمانی
  • خدمات سیستم‌های محافظتی دوربین مداربسته و دزدگیر
  • موبایل و تبلت

در سال 97 با شناخت نیاز کاربران، فعالیت توسعه داده شد و تعمیر لوازم خانگی و لوازم خانگی برقی را هم به لیست خدمات اضافه شد .

به زودی در سراسر ایران

از ابتدای تولد آچارباز، حضور در شهرهای دیگر به جز تهران، از اهداف مهم این مجموعه بود که توانست با ایجاد بستر مناسب، در دی و بهمن 97 به ترتیب میهمان هموطنانمان در کرج، اصفهان، پرند و رباط کریم شود.

اشتغال زایی

اکنون بیش از 500 نفر کارشناس حرفه‌ای و آموزش دیده در این رسته‌ها فعال هستند. کلیه افراد توانمند می‌توانند با عضویت در آچارباز و ثبت نام به عنوان کارشناس به صفحه سامانه اعزام تعمیرکار به محل مراجعه و اپلیکیشن کارشناس آچارباز را دانلود کنند.

سیستم همکاری در فروش

از دیگر اقدامات آچارباز، راه اندازی سیستم همکاری در فروش برای کسانی است که در پی شغل دوم هستند و یا دانشجویانی که در کنار تحصیل، در پی کاری به‌صورت پاره وقت هستند.

از طریق صفحه همکاری در کسب درآمد می‌توان شرایط کسب درآمد از طریق همکاری در فروش آچارباز را دید و کسب درآمد را شروع کرد.

اپلیکیشنی برای همه کاربران

ابتدای کار، مشتریان باید درخواست خود را از طریق سایت ثبت می‌کردند. در سال 96 هم اپلیکیشن مشتریان شروع به‌کار کرد که از طریق بازار و یا گوگل پلی امکان دانلود و نصب آن فراهم است. در نهایت در سال 97 برای کاربرانی که از سیستم عامل iOS استفاده می‌کنند هم، اپ iOS در فروشگاه سیب اپ عرضه شد.

تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در سال آینده خدمات با کیفیت تری را به شهرهای بیشتری از ایران بزرگ عرضه کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آچارباز

ما حوزه خدمات و تعمیرات تجهیزات الکترونیکی ایرانیان را متحول کرده ایم. آچارباز استارتاپی 1 ساله با پشتوانه 23 سال تجربه کار خدماتی، تعمیرات و گارانتی تجهیزات الکترونیکی شرکت فالنیک(ایران اچ پی) است. ما با اعزام سریع تعمیرکار حرفه ای در محل، خیال مشتریانمان را راحت کرده و هزینه های آنها را کاهش می دهیم. حوزه های فعلی خدمات و تعمیرات ما لپتاپ و کامپیوتر، پرینتر، تلویزیون، سرور و تجهیزات شبکه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]