اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14001124570647652

آچارباز؛ سایت تعمیر آنلاین وسایل برقی خانگی

کد: 14001124570647652

https://bit.ly/3GG8pRH

، تهران , (اخبار رسمی): اگر شما هم بعد از خراب شدن وسایل برقی خانگی خود به دلیل قیمت بالای آنها بدنبال یک تعمیرکار می‌گردید. حتما از یک تعمیرکار حرفه ای و کاربلد کمک بگیرید تا از پس تعمیر اصولی و درست دستگاه ها برآید. زیرا در غیر این‌صورت ممکن است خرابی دستگاه بیشتر شود و باید مبلغ بیشتری برای درست شدن دستگاه پرداخت کنید.

آچارباز؛ سایت تعمیر آنلاین وسایل برقی خانگی
آچارباز؛ سایت تعمیر آنلاین وسایل برقی خانگی

با توجه به گسترش خدمات اینترنتی، شرکت‌های زیادی در زمینه خدمات وسایل برقی خانگی فعالیت می‌کنند. هرکدام از این شرکت‌ها برای جذب مشتری بیشتر، یکسری مزایا ارائه می‌کنند. یکی از بهترین مزایایی که یک شرکت می‌تواند برای افزایش مشتریان خود ارائه دهد، گارانتی خدمات است.  آچارباز یکی از آن شرکت‌هاییست که خدمات خود را همراه با گارانتی به مشتریان عرضه می‌کند.

البته مدت زمان گارانتی این شرکت برای وسایل مختلف، متفاوت است. در نتیجه بهتر است برای اطلاع از زمان دقیق آن، بعد از تماس کارشناس، مدت زمان دقیق گارانتی را بپرسید.

در این مطلب قصد داریم فرآیندهای یکی از شرکت‌های تعمیر آنلاین لوازم خانگی یعنی آچارباز را بررسی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید:

استفاده از خدمات آچارباز چه مزایایی دارد؟ اگر شما هم به صفحه اول سایت این شرکت مراجعه کنید، یکسری مزایا را در نگاه اول مشاهده می‌کنید.

  • تعیین زمان و مکان تعمیر به دلخواه مشتری 
  • ارائه خدمات همراه با گارانتی 
  • ارائه خدمات ایمن با در نظر گرفتن حریم خصوصی مشتری 
  • هماهنگی تمام مراحل توسط تیم پشتیبانی
  •  تعرفه مشخص برای خدمات
  •  قیمت منصفانه

 در ادامه ما تک به تک بررسی کردیم و نتایج بدست آمده را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

تعیین زمان و مکان تعمیر به دلخواه مشتری یکی از ویژگی‌هایی که این شرکت نسبت به رقبای خود دارد، انجام خدمات در زمان و مکان دلخواه مشتری است. این مسئله تنها در برخی از شرکت ها وجود دارد. برای استفاده از خدمات برخی از شرکت‌ها باید دستگاه به تعمیرگاه شرکت انتقال داده شود.

اما با توجه به دوران کرونا این مسئله برای همه امکان پذیر نیست، پس بهتر است از شرکت‌هایی کمک بگیرید که خدمات را در منزل خودتان انجام می‌دهد یا دستگاه را خود به شرکت منتقل می‌کند.

البته زمان تعمیر دستگاه هم اهمیت بالایی دارد. این مسئله برای کسانی که محدودیت زمانی دارند مانند کارمندان، بسیار اهمیت دارد. بسیاری از تعمیرکاران در آخر هفته، خدمات تعمیر دستگاه را انجام نمی‌دهند یا فقط تا بعدازظهر کار می‌کنند. در نتیجه پیدا کردن شرکتی که بتواند خدمات را در زمان دلخواه مشتری ارائه کند، کار سختیست.

بنابر اعلام این شرکت، خدمات به صورت شبانه روزی در هفت روز هفته، حتی روزهای تعطیل انجام می‌شود. پس می‌توانید زمان دلخواه خود را به شرکت اعلام کنید تا تعمیرکار در آن ساعت به محل شما اعزام شود.

ارائه خدمات همراه با گارانتی بیشتر تعمیرکارانی که با شرکت آچارباز همکاری می‌کنند، دوره‌های آموزشی مخصوص را گذرانده‌اند و تجربه کار با دستگاه‌های مختلف را دارند. در نتیجه می‌توانند دستگاه‌ها را تعمیر کرده و خدمات انجام شده را گارانتی کنند. البته مدت زمان گارانتی برای دستگاه‌های مختلف متفاوت است. پیشنهاد می‌کنیم در زمان هماهنگی، مدت گارانتی را با کارشناس مربوطه هماهنگ کنید.

ارائه خدمات ایمن با در نظر گرفتن حریم خصوصی مشتری همه سرویس‌کارها و تعمیرکارهای آچارباز، گواهی عدم سوء سابقه دارند و موظف هستند که به حریم خصوصی مشتریان احترام بگذارند و آن را حفظ کنند. این موضوع توسط مشتریان شرکت و در نظرات آن‌ها تایید شده است.

هماهنگی تمام مراحل توسط تیم پشتیبانی یکی از مزایایی که می‌تواند شرکت‌های ارائه دهنده خدمات منزل را از یکدیگر متمایز کند، داشتن تیم پشتیبانی مشتریان است. اغلب شرکت‌هایی که به مشتری مداری اهمیت می‌دهند، روی داشتن تیم پشتیبانی تمرکز می‌کنند. آچارباز هم با توجه به این موضوع برای تمامی درخواست‌های خود، خدمات پشتیبانی ارائه می‌دهد.

 

پس از ثبت سفارش مشتری در سایت یا اپلیکیشن، یک نفر از تیم پشتیبانی با مشتری تماس می‌گیرد و تمامی اطلاعات را با مشتری هماهنگ می‌کند. در این تماس، مشتری ایراد دقیق دستگاه خود را بیان کرده و از کارشناسان مشاوره‌های لازم را دریافت می‌کند. گاهی مشکل با تماس کارشناس و راهنمایی، برطرف می‌شود ولی در صورتی‌که مشکل جدی‌تر باشد باید از نزدیک مورد بررسی و حل شود.

در نتیجه تعمیرکار فنی با مشتری تماس گرفته و هزینه حدودی را اعلام می‌کند. پس از تایید مشتری، زمان و محل انجام تعمیرات هماهنگ شده و تعمیرکار به محل دلخواه مشتری اعزام می‌شود.

تعرفه مشخص برای خدمات همانطور که اعلام شد قبل از اعزام سرویسکار، حدود هزینه‌ها به مشتری اعلام می‌شود تا در صورت تایید کارشناس به محل مراجعه کند. اما اگر بخواهید، می‌توانید قبل از ثبت سفارش هم حدود هزینه اجرت‌ها را بفهمید. با مراجعه به قسمت تعرفه خدمات در پایین صفحه اصلی سایت، می‌توانید لیست قیمت اجرت‌ها را مشاهده کنید.

البته این هزینه‌ها مربوط به اجرت خدمات می‌شود، در صورتی برای رفع ایراد، تعویض قطعه نیاز باشد؛ هزینه قطعه به این مبلغ اضافه می‌شود.

قیمت منصفانه همکاران ما قیمت‌های مشخص شده در لیست قیمت اجرت های آچارباز را با قیمت‌های روز در بازار مقایسه کردند. با این مقایسه، مشخص شد هزینه‌های اعلام شده این شرکت، نسبت به سایر قیمت‌های موجود در بازار منصفانه‌تر است.

علاوه بر موارد بالا، قسمت‌های دیگر این سایت را بررسی کردیم که در ادامه بخشی از آنها را توضیح می‌دهیم:

داشتن اپ موبایل و وب اپلیکیشن برای استفاده راحت امروزه گوشی‌های موبایل جزء جدانشدنی زندگی ما هستند. شاید همه افراد به راحتی دسترسی به کامپیوتر و لپ تاپ نداشته باشند ولی در چند سانتی متری آنها، یک گوشی موبایل پیدا می‌شود. در نتیجه شرکت‌هایی که اپلیکیشن اندرویدی داشته باشند، می‌توانند راحت‌تر در دسترس مشتریان قرار گیرند. با بررسی‌های کارشناسان ما مشخص شد، این شرکت اپ اندرویدی قابل قبولی دارد که از طریق گوگل‌پلی، اپ‌استور و بازار قابل دانلود و نصب است.

این اپ، بدون دردسر روی گوشی نصب و با وارد کردن اسم و شماره تماس قابل استفاده شد. پس از وارد کردن اطلاعات دستگاه و مشخص کردن ایراد نیز می‌توانید برای ثبت سفارش اقدام کنید.

سابقه درخشان با توجه به نظرات مثبت مشتریان کارشناسان ما برای بررسی سابقه این شرکت، سراغ نظرات مشتریان رفتند تا ببینند مشتریان چه تجربه‌ای از دریافت خدمات آچارباز داشته‌اند. نتیجه بررسی‌های کارشناسان ما این بود که مشتریان زیادی از خدمات دریافت شده، راضی هستند. حتی برخی از آنها اعلام کرده‌اند در صورت خرابی دستگاه‌ها دوباره از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند.

در این مقاله سعی کردیم شما را با یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی آشنا کنیم تا با شناخت از شرکت‌های مختلف بتوانید در زمان مورد نیاز بهترین انتخاب را داشته باشید. این شرکت، خدمات متنوعی در حوزه سرویس و تعمیر دستگاه‌ها دارد؛ به همین دلیل شما می‌توانید در آن تعمیرکار ماهر هر نوع وسیله برقی خانگی و اداری را پیدا کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آچارباز

ما حوزه خدمات و تعمیرات تجهیزات الکترونیکی ایرانیان را متحول کرده ایم. آچارباز استارتاپی 1 ساله با پشتوانه 23 سال تجربه کار خدماتی، تعمیرات و گارانتی تجهیزات الکترونیکی شرکت فالنیک(ایران اچ پی) است. ما با اعزام سریع تعمیرکار حرفه ای در محل، خیال مشتریانمان را راحت کرده و هزینه های آنها را کاهش می دهیم. حوزه های فعلی خدمات و تعمیرات ما لپتاپ و کامپیوتر، پرینتر، تلویزیون، سرور و تجهیزات شبکه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل