اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971022339717652

ارائه خدمات آچارباز در شهر اصفهان

آچارباز به اصفهان هم رسید

کد: 13971022339717652

https://goo.gl/Y61DAL

، تهران , (اخبار رسمی): بعد از تهران و کرج، حالا آچارباز به اصفهان هم رسیده و هموطنان اصفهانی قادر به استفاده از خدمات آچارباز هستند.

آچارباز به اصفهان هم رسید
آچارباز به اصفهان هم رسید

بعد از تهران و شهر کرج، حالا نوبت به اصفهان رسیده که از خدمات آچارباز بهره‌مند شود

سامانه آچارباز که از اواخر سال 95 با هدف ارائه خدمت به مشتریان در جهت تعمیر انواع پرینتر شروع به‌کار کرد، با گذشت زمان، جنرال سرویس و تعمیر رسته‌های لپ تاپ و کامپیوتر، سرور و تجهیزات شبکه، خدمات بازیابی اطلاعات، صوت و تصویر را نیز به فعالیت‌های خود افزود.

در سال 97 آچارباز رسته‌های لوازم خانگی برقی از جمله انواع یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، اجاق گاز و فر را نیز به خدمات خود افزود.

در ابتدا تمامی خدمات آچارباز در شهر تهران ارائه می‌شد. از این پس هموطنان اصفهانی‌ در رسته‌های پرینتر، پلاتر، کارتریج، اسکنر و دستگاه‌های کپی و همچنین کامپیوتر، لپ تاپ و نرم‌افزار، تمامی خدمات مربوط به نصب و راه‌اندازی، جنرال سرویس، عیب‌یابی و تعمیر دستگاه‌ها را دریافت می‌کنند.

برای استفاده از خدمات آچارباز فقط کافی است به سایت آچارباز مراجعه کرده و یا اپلیکیشن موبایل را از گوگل پلی و یا کافه بازار دانلود و روی گوشی نصب کرد. با ایجاد پنل کاربری در آچارباز از خدماتی که در شهر ارائه می‌شود، می‌توان بهره‌مند شد.

تمامی سرویس‌کارانی که در آچارباز مشغول به کار هستند، از نظر مهارت و نوع برخورد تایید شده هستند. همچنین تمامی قطعاتی که سرویس‌کاران استفاده می‌کنند، اصل و باکیفیت بوده و از سوی آچارباز 100 درصد ضمانت شده هستند.

گفتنی است آچارباز بعد از ارائه سرویس، خریدار را تنها نخواهد گذاشت و همچنان پیگیر نظرات و مشکلات آنها خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آچارباز

ما حوزه خدمات و تعمیرات تجهیزات الکترونیکی ایرانیان را متحول کرده ایم. آچارباز استارتاپی 1 ساله با پشتوانه 23 سال تجربه کار خدماتی، تعمیرات و گارانتی تجهیزات الکترونیکی شرکت فالنیک(ایران اچ پی) است. ما با اعزام سریع تعمیرکار حرفه ای در محل، خیال مشتریانمان را راحت کرده و هزینه های آنها را کاهش می دهیم. حوزه های فعلی خدمات و تعمیرات ما لپتاپ و کامپیوتر، پرینتر، تلویزیون، سرور و تجهیزات شبکه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]