اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980424385427652

آچارباز در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ میزبان همگان خواهد بود

حضور آچارباز در الکامپ 98

کد: 13980424385427652

http://bit.ly/2JylaDu

، تهران , (اخبار رسمی): امسال هم نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با هدف آشنایی با تکنولوژی‌ و دستاوردهای جدید تولیدکنندگان عرصه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیر ماه ۹۸، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برپا خواهد شد.

حضور آچارباز در الکامپ 98
حضور آچارباز در الکامپ 98

امسال هم آچارباز در الکامپ 98، با جوایز ارزشمندی میزبان بازدیدکنندگان خود در سالن 9-8 و غرفه 1663 خواهد بود

در سال‌های اخیر، در تمامی عرصه‌های تکنولوژی، رشد و گسترش شرکت‌های نوپا و استارت‌آپ‌هایی دیده می‌شود که هر روز موفقیت‌های بزرگی کسب می‌کنند.

بخش الکام استارز از سال ۹۵ با هدف پشتیبانی از جوانان و کسب‌وکارهای جدید، به طور رسمی شروع به فعالیت کرد و به یکی از بزرگترین گردهمایی‌های فعالان کارآفرینی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور تبدیل شد. این بخش همچون سال گذشته، در نمایشگاه دایر است و جوانان و استارتاپ‌ها می‌توانند محصولات و دستاوردهای خود را در آن ارائه دهند.

در سال ۹۷، بعد از گذشت دو سال از آغاز به کار الکام استارز، این بخش از اهمیت بالاتری نسبت به گذشته برخوردار بود و یکی از شلوغ‌ترین و جذاب‌ترین سالن‌های نمایشگاه به شمار می‌رفت.

آچارباز هم با پشتوانه بیش از ۲۰ سال خدمت در عرصه گارانتی و تعمیر تجهیزات الکترونیک، یکی از شرکت‌کنندگان در بخش الکام استارز بود.

امسال هم آچارباز در الکامپ 98، با جوایز ارزشمندی میزبان بازدیدکنندگان خود در سالن 9-8 و غرفه 1663 خواهد بود.

برای این دوره از نمایشگاه، آچارباز کمپینی ترتیب داده که تمامی کاربران با شرکت در آن، برنده جایزه خواهند شد. این کمپین از روز 24 تیرماه شروع شده و تا پایان روز 2 مرداد ادامه خواهد داشت.

جوایز این کمپین شامل یک گوشی A50 سامسونگ، یک نیم سکه و یک ربع سکه بهار آزادی است که برای دست‌یابی با آنها، شرکت‌کنندگان باید چند چالش را پشت سر بگذارند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر برای کسب جایزه‌های آچارباز به صفحه مسابقه مراجعه کنند و یکی از برندگان این کمپین در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آچارباز

ما حوزه خدمات و تعمیرات تجهیزات الکترونیکی ایرانیان را متحول کرده ایم. آچارباز استارتاپی 1 ساله با پشتوانه 23 سال تجربه کار خدماتی، تعمیرات و گارانتی تجهیزات الکترونیکی شرکت فالنیک(ایران اچ پی) است. ما با اعزام سریع تعمیرکار حرفه ای در محل، خیال مشتریانمان را راحت کرده و هزینه های آنها را کاهش می دهیم. حوزه های فعلی خدمات و تعمیرات ما لپتاپ و کامپیوتر، پرینتر، تلویزیون، سرور و تجهیزات شبکه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]