اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010116579647652

لیست 2+1 سایت سرویس و تعمیر آنلاین لوازم برقی

کد: 14010116579647652

https://bit.ly/37gvkae

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها کم‌کم، تعمیرکارها و سرویسکارهای لوازم خانگی و برقی ماهر و معتبر را تنها می‌توان در پلتفرم‌ها و سایت‌ها پیدا کرد و کم‌تر در محله‌ای مغازه تعمیر لوازم برقی آشپزخانه یا سرویس پکیج و کولر را می‌بینیم.

لیست 2+1 سایت سرویس و تعمیر آنلاین لوازم برقی
لیست 2+1 سایت سرویس و تعمیر آنلاین لوازم برقی

این موضوع یک روند کلی است به طوری که در بسیاری از کشورها این پلتفرم‌ها و سایت‌های تعمیر آنلاین لوازم مختلف وجود دارند. استفاده از خدمات تعمیر و سرویس لوازم برقی در این قالب، علاوه بر  کمک گرفتن از افراد ماهر، امنیت بیشتر و گارانتی هم دارد.

مانند سایر کشورهای دنیا روزبه‌روز بر تعداد سایت‌ها و پلتفرم‌های ارائه دهنده این خدمات در ایران هم افزوده می‌شود. مثلا شما می‌توانید برای درخواست آنلاین تعمیرکار به سایت a4baz.com مراجعه کنید و از خدمات تعمیر در محل با گارانتی استفاده کنید.

در این مطلب خدمات ارائه شده توسط آچارباز که یکی از نمونه‌های ایرانی موفق در این حوزه است را بررسی کنیم و با مزیت‌هایی که برای مشتری فراهم کرده آشنا شویم.

مواردی که در مورد این سایت بررسی می‌کنیم عبارتند از

  • تعمیر لوازم مختلف در محل استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت
  • انجام خدمات سرویس و تعمیر لوازم خانگی برقی در زمان دلخواه کاربران
  • شفافیت مالی و تعیین تعرفه خدمات
  • کمک گرفتن از تعمیرکاران مطمئن و زبده
  • داشتن اپ برای ثبت درخواست راحت‌تر
  • تنوع در ارائه خدمات و سرویس‌ها
  • وجود مقالات آموزش مختلف در وبلاگ برای آگاهی مخاطبان
  • تعمیر و سرویس همه برندهای لوازم خانگی
  • تخفیف‌های مناسبتی و تخفیفات ویژه برای کاربران

  تعمیر لوازم مختلف در محل

مهم‌ترین نکته در مورد خدمات آچارباز، ارائه و انجام خدمات در محل خانه یا شرکت شماست. این موضوع به خصوص در مورد وسایلی مثل پکیج و کولرها که وزن زیادی دارند و باید مجدد نصب شوند، اهمیت زیادی دارد. در این صورت کاربران نیازی به باز کردن وسایل خود و انتقال آن‌ها به تعمیرگاه ندارند.

پیشگیری از صدمات مکانیکی ناشی از حمل و نقل، صرفه‌جویی در هزینه‌های نصب و راه‌اندازی از دیگر مزیت‌های خدمات این سایت تعمیرات آنلاین وسایل مختلف است.

استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت

تعمیر وسایل برقی، زمانی از خرید آن‌ها به صرفه‌تر است که جایگزین اجزای آسیب‌دیده، قطعات با کیفیت و اورجینال باشند. در غیراینصورت، قطعه بی‌کیفیت بعد از مدتی نه تنها باعث خرابی مجدد می‌شود؛ بلکه به سایر بخش‌های دستگاه هم آسیب می‌رساند. آچارباز برای این موضوع مهم اهمیت زیادی قائل است و همه قطعات تعویضی استفاده شده توسط تیم این سامانه از نوع اورجینال و باکیفیت هستند.

در مورد دستگاه‌هایی که نیاز به تعویض قطعه ندارند و تنها با سرویس آن‌ها مشکل حل می‌شود هم سرویسکار نهایت دقت را در کار خود انجام می‌دهد. مثلا یکی از کاربران، در مورد خدمت سرویس کولر گازی آچاباز این طور نوشته است: در سرویس کولر گازی، سرویسکار تمامی قطعات کولر را شستشو داده و از عملکرد صحیح آنها مطمئن می شود.

تمیزی فیلتر، کندانسور، شستشوی و روغن کاری قطعات تنها چند کار مهم در فرآیند سرویس کولر گازی است. این خدمات روی انواع کولر گازی ایستاده، کولر گازی پرتابل، کولر گازی پنجره ای و اسپلیت ارائه می شود. برای افزایش طول عمر کولر گازی و عملکرد مناسب آن، سرویس این دستگاه بهترین کاری است که می توان انجام داد. با انجام سرویس دوره‌ای شما اطمینان پیدا می کنید که کولر اسپلیت در بهترین حالت ممکن خود است و بدون خراب شدن ناگهانی کار می‌کند .علاوه بر این سرویس دوره ای کولر گازی می تواند در کاهش هزینه های برق نیز موثر باشد.

این سایت مانند سایت fantasticservices برای اطمینان کاربران از کیفیت قطعات و خدمات، همه وسایلی که توسط کارشناسان عیب‌یابی و تعمیر می‌شوند را تا مدت مشخصی گارانتی می‌کند.

انجام خدمات سرویس و تعمیر لوازم خانگی برقی در زمان دلخواه کاربران

ارائه خدمات در هر زمان از شبانه‌روز، یکی از مزیت‌های بزرگ آچارباز است. کاربران خدمات آچارباز می‌توانند زمان مراجعه تعمیرکارها و سرویسکارها را انتخاب کنند. این موضوع باعث می‌شود که آن‌ها مجبور نباشند، برنامه کاری روزانه خود را تغییر دهند،مرخصی بگیرند یا با تعمیرکار هماهنگ شوند.

با ثبت هر درخواست در آچارباز، تیم پشتیبانی و مشاوره با کاربر تماس می‌گیرد تا مشکلات و ایرادات دستگاه را به طور دقیق‌تر بررسی کند. این تیم پشتیبانی در همه مراحل تعمیر دستگاه کاربر را همراهی می‌کند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی، سریع آن را حل کند.

شفافیت مالی و تعیین تعرفه خدمات

به گفته کسانی که از خدمات آچارباز استفاده کرده‌اند، در هر مرحله از انجام تعمیر و سرویس دستگاه‌ها قیمت اجرت کار و قطعات مورد نیاز، اطلاع داده می‌شود و در صورت موافقت آن‌ها، روند تعمیر ادامه پیدا می‌کند. این موضوع باعث می‌شود که هزینه‌ها از ابتدای کار مشخص باشند.

این شفافیت مالی به افراد، این امکان را می‌دهد تا هزینه خدمات تعمیر و تعویض قطعات دستگاه خود را به راحتی با سایر ارائه دهندگان این خدمات مقایسه کنند.

کمک گرفتن از تعمیرکاران مطمئن و زبده

همان‌طور که در صفحه اول سایت دیده می‌شود، آچارباز برای همکاری با افراد، با دقت و سختگیرانه عمل می‌کند. این شرکت از نیروهای ماهر، متعهد و با اخلاق برای ارائه خدمات خودکمک می‌گیرد. همه تعمیرکارها و سرویسکارهای این شرکت، به حفظ حریم خصوصی کاربران متعهد هستند و با امنیت کامل خدمات را انجام می‌دهند.

داشتن اپ برای ثبت درخواست راحت‌تر

دسترسی به موبایل خیلی راحت‌تر از کامپیوتر و لپ‌تاپ است؛ چون این روزها همه یک گوشی هوشمند همراه خود دارند. آچارباز با توجه به این موضوع، برای راحتی کاربران، اپ موبایل و وب اپلیکیشن هم دارد. با استفاده از این دو، هر فردی به راحتی می‌تواند با موبایل خود، سه مرحله آسان ثبت درخواست را انجام دهد.

تنوع در ارائه خدمات و سرویس‌ها

باید گفت که نمی‌توان سایت ارائه خدمات تعمیرات آنلاین لوازم خانگی مانند آچارباز یافت که همه وسایل برقی خانگی را تعمیر کند. در این سایت شما می‌توانید برای تعمیر و سرویس هر نوع وسیله برقی خانگی، درخواست ثبت کنید؛ چون آچارباز یک تیم بزرگ از تعمیرکاران و سرویسکاران دارد.

وجود مقالات آموزش مختلف در وبلاگ برای آگاهی مخاطبان

یکی از موضوعات جالب در مورد آچارباز، وجود یک وبلاگ از مقالات آموزشی است که مخاطب را برای عیب‌یابی وسایل مختلف راهنمایی می‌کند. مانند سایت ifixit ، اگر شما در مسائل فنی تجربه و مهارت داشته باشند، می‌توانند با مطالعه مقالات آن، عیب‌یابی وسایل خود را به راحتی در خانه انجام دهند یا با روش کار و مشکلات متداول وسایل مختلف مثل کولرهای گازی آشنا شوند.

تعمیر و سرویس همه برندهای لوازم خانگی

در این سامانه، خدمات تعمیر و سرویس لوازم برقی خانگی از هر برندی انجام می‌شود، چون تیم تعمیرکاران آچارباز آموزش دیده هستند و به سیستم لوازم خانگی از برندهای مختلف، آشنایی کامل دارند.

تخفیف‌های مناسبتی و تخفیفات ویژه برای کاربران

نکته آخری که باید در مورد این سایت تعمیر لوازم خانگی آنلاین گفته شود، تخفیفات دوره‌ای و مناسبتی است که برای کاربران در نظر می‌گیرند. هر کاربر حتی برای اولین بار هم می‌ تواند از کدهای تخفیف و هدایای مناسبتی آچارباز بهره‌مند شود.

در این مطلب شما را با ویژگی‌های خدمات آچارباز، یکی از سایت‌های آنلاین تعمیر لوازم برقی آشنا کردیم. آشنایی با این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کند تا در مواقع لزوم و در صورت نیاز به تعمیر یا سرویس لوازم برقی خود، از بهترین تعمیرکاران و سرویسکاران کمک بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آچارباز

ما حوزه خدمات و تعمیرات تجهیزات الکترونیکی ایرانیان را متحول کرده ایم. آچارباز استارتاپی 1 ساله با پشتوانه 23 سال تجربه کار خدماتی، تعمیرات و گارانتی تجهیزات الکترونیکی شرکت فالنیک(ایران اچ پی) است. ما با اعزام سریع تعمیرکار حرفه ای در محل، خیال مشتریانمان را راحت کرده و هزینه های آنها را کاهش می دهیم. حوزه های فعلی خدمات و تعمیرات ما لپتاپ و کامپیوتر، پرینتر، تلویزیون، سرور و تجهیزات شبکه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]