اطلاعات تماس
  • 021966*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970508308409364

آغاز ارائه خدمات طب سوزنی در کلینیک آرامش توسط دکتر امیر هومن کاظمی

کد: 13970508308409364

https://goo.gl/exv4w3

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به رسالت کلینیک آرامش در ارائه خدمات نوین درمان درد و تکیه بر طب سنتی و درمان‌های طبیعت‌محور خدمات طب‌سوزنی در جهت درمان دردها و بیماری‌های عصبی و عضلانی، بیماری‌های عمومی بدن، استرس و اضطراب‌ها و خدماتی نظیر درمان چاقی و کاهش وزن، تحت نظر امیر هومن کاظمی ارائه می‌شود.

آغاز ارائه خدمات طب سوزنی در کلینیک آرامش توسط دکتر امیر هومن کاظمی
آغاز ارائه خدمات طب سوزنی در کلینیک آرامش توسط دکتر امیر هومن کاظمی

کلینیک آرامش افتخار دارد که از ابتدای سال 1397 میزبان امیرهومن کاظمی بوده و خدمات طب سوزنی را تحت نظر او و در محیط آرام کلینیک آرامش ارائه می‌کند

طب سوزنی از دیرباز به عنوان یکی از روش‌های درمانی توانمند در درمان بیماری‌های مختلف شناخته شده و با توجه به ویژگی‌های خاص و نتایج خارق‌العاده این نوع از درمان از کشور چین به سراسر جهان گسترش یافت. امروزه این روش درمانی یک روش شناخته شده در سراسر جهان است و کلینیک‌های متعددی به ارائه خدمات درمانی طب سوزنی می‌پردازند. 

اما باید توجه داشت که طب سوزنی در ظاهر ساده و در باطن خود نیازمند دانش و توانمندی بسیار بالایی است و با دانش صحیح طب سوزنی است که می‌توان به درمان‌های واقعی با این طب دست یافت.

کلینیک آرامش افتخار دارد که از ابتدای سال 1397 میزبان یکی از با تجربه‌ترین و پر افتخار‌ترین اساتید طب سوزنی ایران یعنی دکتر امیرهومن کاظمی بوده و خدمات طب سوزنی را تحت نظر او و در محیط آرام کلینیک آرامش ارائه کند. دکتر امیرهومن کاظمی فارغ التحصیل رشته طب سنتی از دانشگاه پکن چین بوده و در همان دانشگاه به عنوان عضو هیات علمی به درجه استادی رسیده‌اند. همچنین ایشان در مجمع عمومی فدراسیون جهانی طب سوزنی به به عنوان  نائب رئیس این فدراسیون انتخاب شده و افتخار ایران در رشته طب سوزنی و طب سنتی به شمار می‌روند. وی در حال حاضر عضو هیأت علمی و معاون دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و تاکنون بیش از 6 جلد کتاب در زمینه طب سوزنی از ایشان به چاپ رسیده است.

امیرهومن کاظمی در کلینیک آرامش خدمات طب سوزنی را در درمان انواع بیماری‌ها ارائه می‌کنند که از این میان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

طب سوزنی در درمان بیماری‌های عصبی و عضلانی

طب سوزنی در درمان دردهای سیاتیک

طب سوزنی در درمان استرس و فشارهای روحی

طب سوزنی در درمان بیماری شانه یخ زده

طب سوزنی به عنوان درمان کمکی در بهبود وضعیت کودکان اوتیسم

طب سوزنی در کاهش درد و رفع اختلالاق قاعدگی

استفاده از طب سوزنی در رفع اختلالات خواب

درمان وزوز گوش توسط طب سوزنی

درمان بیماری های دستگاه گوارشی توسط طب سوزنی

درمان چاقی و کمک به لاغری و کاهش وزن توسط طب سوزنی

و صدها کاربرد مختلف از روش‌های درمانی طب سوزنی که در کلینیک آرامش ارائه خواهد شد.

علاقه‌مندان از امروز می‌توانند با تماس تلفنی با کلینیک آرامش با شماره تلفن:  ۹۶۶۲۱۴۱۴-۰۲۱ و یا تکمیل فرم رزرو نوبت،  از خدمات نوین طب سوزنی توسط دکتر امیرهومن کاظمی در کلینیک آرامش تهران بهرمند شوند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک آرامش تهران

کلینیک آرامش تهران در سال 1388 با هدف درمان میگرن آغاز به کار کرد و پس از دستیابی به اهداف اولیه خود - درمان میگرن -فعالیت توسعه ای خود را به عنوان یک کلینیک چند منظوره ادامه داده و دامنه وسیعی از درمان ها را با محوریت درمان طبیعت محور مانند بخور درمانی، طب سوزنی و طب سنتی تحت پوشش قرار داده. همچنین در سال جاری بخش نوروسایکوتراپی با خدماتی چون مدیریت استرس به بخش های درمانی کلینیک افزوده شده است.

اطلاعات تماس
  • 021966*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان