اطلاعات تماس
  • 021966*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970510309229364

یک تجربه متفاوت از درمان سرماخوردگی با استفاده از خدمات بخور درمانی

تجربه درمان سرماخوردگی در کلینیک آرامش

کد: 13970510309229364

https://goo.gl/rQnMuS

، تهران , (اخبار رسمی): کمتر کسی است که با بخور درمانی آشنا نبوده و برای بسیاری، اولین راه درمانی سرماخوردگی بخور درمانی است. اما کلینیک آرامش با روشی مبتکرانه تجربه‌ای جدید را از کاربرد علمی و تخصصی بخور درمانی ارائه خواهد کرد. در اتاق بخور آرامش بسیاری از بیماری‌ها مغلوب بخور شفابخش گیاهان دارویی می‌شوند.

تجربه درمان سرماخوردگی در کلینیک آرامش
اتاق بخور کلینیک آرامش، یک طرح ابداعی بسیار کارآمد و بی همتا

در کلینیک آرامش به جای بوی مواد ضدعفونی‌کننده و الکل در سایر کلینیک‌های درمانی، با بوی عطر گیاهان دارویی و به جای هیاهوی مراجعان با سکوت و آرامشی مثال‌زدنی روبرو خواهید بود

در حالی که از روزهای قبل برای یک جلسه مهم برنامه‌ریزی کرده بودم سرماخوردگی شدید با علایم سردرد و آبریزش و عطسه و سرفه در روز جلسه بسیار آزار دهنده بود. اما جلسه قابل چشم‌پوشی نبوده و به ناچار به سختی از تخت خواب بلند شده و آبی به صورت زده و با جمع کردن اندک توان باقی‌مانده در بدن به سمت محل جلسه راهی شدم.

وقتی با صورتی همراه با یک لبخند ساختگی و درونی آشفته وارد جلسه شدم، متوجه نگاه متعجب همه همکاران شدم که هریک به نوعی به شرایط من نگاه می‌کردند. شاید برخی از اینکه من در حالت سرماخورده وارد جلسه شده‌ام و ممکن است منتقل‌کننده بیماری سرماخوردگی به آنها باشم ناراضی بودند.

اما یکی از همکارانم در همان جلسه گفت: «چرا برای درمان سرماخوردگی به کلینیک آرامش نمی روی؟»کلینیک چند تخصصی آرامش! چه اسم جالب و آشنایی. من روزها از کنار تابلوی کلینیک عبور کرده بودم و گاهی از خود پرسیده بودم «کلینیک چند تخصصی درد، چه معنایی دارد؟» . بالاخره با یک تماس تلفنی با شماره 02196621414 از پذیرش کلینیکیک وقت تقاضا گرفتم و خوشبختانه ما توانستیم برای همان روز بعد از اتمام جلسه وقت بخور درمانی سرماخوردگی رزرو کنیم.

از میدان نیلوفر در خیابان عشقیار چند دقیقه بیشتر تا کلینیک آرامش راه نبود و من این مسیر را پیاده طی کردم. کلینیک آرامش در خیابان چهارم در محله نیلوفر قرار گرفته که از یک سمت به خیابان قنبرزاده و از سمت دیگر به خیابان عشقیار منتهی می‌شود. به محض ورود به کلینیک متوجه شدم که با جایی متفاوت روبرو هستم در کلینیک آرامش به جای بوی مواد ضدعفونی‌کننده و الکل در سایر کلینیک‌های درمانی، با بوی عطر گیاهان دارویی و به جای هیاهوی مراجعان با سکوت و آرامشی مثال‌زدنی روبرو خواهید بود.

بعد از انجام چند مرحله ساده از پذیرش، انتظار راهنمایی شدن به اتاق بخور را داشتم اما به اتاق مشاوره کلینک هدایت شدم. اصلا شبیه اتاق معاینه یک کلینیک معمولی نبود. نورهای مخفی، دیوارهای چوبی، گل‌های کوچک و فانتزی و ... همه و همه حاکی از وجود دیدگاهی جدید نسبت به درمان در این کلینیک بود.

«سلام، بنده گلبن هستم، مشاور بخش لایف استایل و چند سوال کوتاه از شما خواهم داشت و بعد از آن شما به اتاق بخور هدایت خواهید شد.»

بله، اولین ملاقات را با یکی از مشاوران لایف استایل داشتم و بعد از چند سوال ساده در مورد سن و شرایط بیماری و مدت زمانی که دچار سرماخوردگی بودم و توضیحاتی در مورد درمان‌های طبیعت محور و تفاوت‌های بخور درمانی با سایر روش‌های درمانی به اتاق بخور راهنمایی شدم. 

در اتاق بخور با تعدادی کابین روبرو شدم. به محض ورود، پرستار بخش بخور، یک حوله مخصوص به من داده و روش استفاده از کابین بخور را به من توضیح دادند. باید سر را به طور کامل در داخل کابین برده و اطراف محل ورود با حوله مخصوص بسته می‌شد. سرم را که داخل کابین بردم و بعد از چند ثانیه که با کنجکاوی به دیواره‌های کابین و سیستم گرم‌کننده داخل کابین نگاه می‌کردم، درب دیگر کابین باز شده و پرستار با خوش‌رویی طرف استیل به خصوصی را بر روی هیتر داخل کابین قرار داده و فرایند بخور درمانی شروع شد. 

یک حس غیر قابل توصیف. این بار بوی خوش بخور که در کلینیک پیچیده بود به من اختصاص داده شده بود و حس گرمای مطبوع بر روی پوست صورت سرماخوردگی را از یاد من برده بود. ورود بخور به ریه ها خشکی و سختی سرفه ها را رفع کرده و آرامش را بعد از چند روز سرماخوردگی احساس می‌کردم. 

بعد از 30 دقیقه بخور درمانی در حالی از اتاق بخور خارج شدم که احساس بهبودی را در تک تک سلول‌های بدنم حس میکردم. به محض خروج از اتاق با چهره بشاش خانم گلبن روبرو شدم که پس از پرسش از کیفیت بخور درمانی به من اطلاع دادند که با یک جلسه بخوردرمانی شما احساس بهبودی خواهید داشت اما با توجه به شدت سرماخوردگی من، برای درمان سرماخوردگی بهتر است چند جلسه دیگر به کلینیک مراجعه داشته باشم. من هم لبخندی زدم و در دل گفتم، «ای کاش فرصت داشته باشم»

شب بعد از بخور درمانی احساس انرژی بسیار بالایی داشتم و بعد از یکی دو روزی که به علت سرماخوردگی انبوهی از کارهای عقب افتاده داشتم، توانستم بسیاری از آنها را به سرانجام رساندم. حتی احساس انرژی بیشتر از حالت طبیعی داشتم و تا دیروقت مشغول مطالعه بودم. روز بعد تماسی از کلینیک داشتم که در مورد کیفیت درمان سوالاتی از من شد و همانطور که از نوشته‌ها پیداست، من احساس رضایت خود را اعلام کردم.

روز بعد شدت سرماخوردگی من به قدری کاهش یافته بود که حتی احساس نیاز به مراجعه مجدد برای بخور در خود ندیدم اما زین پس هروقت سرماخوردگی داشته باشم به سمت کلینیک آرامش راهی خواهم شد. 

در آخر مطلب شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در اتاق بخور کلینیک آرامش تنها سرماخوردگی نیست که درمان می‌شود بلکه بیماری‌های مختلفی مانند میگرن، آلرژی، بیماری‌های گوارشی، بیماری‌های پوستی، سینوزیت و ... در کلینیک آرامش با این روش قابل درمان است. طبق گفته یکی از دوستان که از بخور سینوزیت استفاده کرده بود، بهترین درمان برای سینوزیت بخور کلینیک آرامش است که واقعا در درمان سینوزیت بی همتا است. 

با مراجعه به وب سایت کلینیک آرامش می توانید در این موارد اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

-- نقل قولی از سعید ضیایی --

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک آرامش تهران

کلینیک آرامش تهران در سال 1388 با هدف درمان میگرن آغاز به کار کرد و پس از دستیابی به اهداف اولیه خود - درمان میگرن -فعالیت توسعه ای خود را به عنوان یک کلینیک چند منظوره ادامه داده و دامنه وسیعی از درمان ها را با محوریت درمان طبیعت محور مانند بخور درمانی، طب سوزنی و طب سنتی تحت پوشش قرار داده. همچنین در سال جاری بخش نوروسایکوتراپی با خدماتی چون مدیریت استرس به بخش های درمانی کلینیک افزوده شده است.

اطلاعات تماس
  • 021966*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان