اطلاعات تماس
  • 021966*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980322375629364

به سردردهای خود اجازه ندهید تاثیر منفی بر زندگی و روابط اجتماعی شما بگذارد

برگزاری سمینار رهایی از دردسر سردرد با سخنرانی پیمان رضایی مرام

کد: 13980322375629364

http://bit.ly/2RfabRu

، تهران , (اخبار رسمی): سردرد یکی از نشانه‌های بیماری است که همه در طول زندگی آن را تجربه می‌کنند اما در برخی از افراد این سردردها به هر علتی به اندازه‌ای تکرار شونده و طولانی می‌شوند که فرد را در زندگی روزمره دچار مشکل می‌کند.

برگزاری سمینار رهایی از دردسر سردرد با سخنرانی پیمان رضایی مرام
برگزاری سمینار رهایی از دردسر سردرد با سخنرانی پیمان رضایی مرام

در سمینار رهایی از دردسر سردرد با استفاده از «درمان پذیرش و تعهد» آموزش داده می‌شود که چگونه در زندگی خود بر سردرد غلبه کرده و اجازه ندهید که سردرد فرمانده زندگی باشد

سردردها یکی از آزاردهنده‌ترین انواع بیماری‌ها و عموما نشانه‌ای از یک عامل زمینه‌ای هستند. سردردها می‌توانند کوتاه و گذرا بوده و یا در یک دوره زمانی چند روزه میهمان یک فرد باشند. مانند یک سرماخوردگی ساده که می‌تواند چند روزی دردسرهایی را ایجاد کند. 

اما انواعی از سردردها هستند که طولانی مدت، تکرار می‌شوند و بسیار آزاردهنده هستند. این سردردهای دردسر ساز به سادگی درمان پذیر نیستند و درمان این سردردها ممکن است مدت زیادی زمان لازم داشته باشد. مبتلا بودن به سردرد به مدت طولانی و تکرار آن باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی روزمره و روابط فرد با دیگران می‌شود. به عبارتی سردرد هدایت زندگی را به دست گرفته و مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

در سمینار رهایی از دردسر سردرد با استفاده از «درمان پذیرش و تعهد» آموزش داده می‌شود که چگونه در زندگی خود بر سردرد غلبه کرده و اجازه ندهید که سردرد فرمانده زندگی باشد. سمینار آموزشی رهایی از دردسر سردرد با سخنرانی پیمان رضایی مرام یکی از روانشناسان فعال در حوزه روانشناسی درد در محل کلینیک چند تخصصی درد آرامش برگزار خواهد شد. 

سرفصل‌های این سمینار شامل:

  • سردرد و دردسرهایش: تفاوت درد و رنج
  • مثلث رنج: من، ذهنم و سردردم
  • جنگ بی پایان: چگونه میدان جنگ را ترک کنم؟
  • در جستجوی آرامش: وقتی راه حل، خود به مشکل تبدیل می شود!
  • در جستجوی زندگی: اگر از این درد خلاص شوم چه چیزهایی در زندگی من درست می شود؟
  • زندگی را در آغوش بگیر: چگونه مسیر زندگی ام را خودم تعیین کنم؟
  • ذهن آگاهی: آغاز مسیری جدید ...

زمان برگزاری این سمینار پنج‌شنبه ۳۰ خرداد از ساعت ۱۰:۰۰ الی  ۱۲:۰۰ است.  حضور در این سمینار به کلیه افراد مبتلا به سردردهای مزمن مانند میگرن، سینوزیت، سردردهای خوشه‌ای و ... توصیه می‌شود. همچنین برای افراد تحت درمان میگرن در کلینیک آرامش این سمینار رایگان است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کلینیک درد آرامش مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک آرامش تهران

کلینیک آرامش تهران در سال 1388 با هدف درمان میگرن آغاز به کار کرد و پس از دستیابی به اهداف اولیه خود - درمان میگرن -فعالیت توسعه ای خود را به عنوان یک کلینیک چند منظوره ادامه داده و دامنه وسیعی از درمان ها را با محوریت درمان طبیعت محور مانند بخور درمانی، طب سوزنی و طب سنتی تحت پوشش قرار داده. همچنین در سال جاری بخش نوروسایکوتراپی با خدماتی چون مدیریت استرس به بخش های درمانی کلینیک افزوده شده است.

اطلاعات تماس
  • 021966*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان