اطلاعات تماس
  • 021966*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980120359549364

گیاهان دارویی می‌توانند منجر به تقویت قوای ایمنی بدن و درمان آلرژی شوند

درمان آلرژی با استفاده از گیاهان دارویی

کد: 13980120359549364

http://bit.ly/2Ipsql0

، تهران , (اخبار رسمی): آلرژی حاصل واکنش اشتباه سیستم ایمنی بدن نسبت به یک ماده خارجی است. یکی از بهترین راه‌های درمان آلرژی تنظیم و تقویت سیستم ایمنی بدن است. با این روش بعد از اتمام دوره درمان سیستم ایمنی به نحوی تنظیم می‌شود که دیگر واکنش‌های غیر‌عادی نسبت به ماده خارجی نشان نداده و فرد دچار آلرژی نشود.

درمان آلرژی با استفاده از گیاهان دارویی
درمان آلرژی در کلینیک آرامش

افرادی که مبتلا به آلرژی‌های فصلی هستند به علت ضعف سیستم ایمنی به تعداد بسیار زیادی از آلرژن‌ها حساس‌ هستند

آلرژی‌ها یکی از بیماری‌های ساده و شایع هستند که در عین سادگی بسیاری از افراد از آن‌ها رنج می‌برند. شاید اطرافیان دچار بیماری آلرژی بوده باشند و بدانید که واکنش‌های ساده آلرژیک مانند عطسه و آبریزش چشم و بینی به راحتی در زندگی رومزه فرد اختلال ایجاد می‌کند. 

اکثر افرادی که مبتلا به آلرژی هستند با داروهای آنتی هیستامین و انواع ترکیبات متوقف کننده واکنش آلرژی برای متوقف کردن این رویداد مزاحم در زندگی خود اقدام می‌کنند که گاهی کارساز و گاهی ناکارآمد است. با بروز فصل بهار و افزایش گرده‌ها، گل‌ها و رشد گیاهان افرادی که به این ترکیبات حساسیت دارند به شدت دچار مشکل می‌شوند. فصل بهار در عین حال که در بعضی از افراد نوید شادی و نشاط است در دسته‌ای از افراد نوید بخش آغاز فصل آلرژی است.

اکثر روش‌ها مبتنی بر یافت ماده آلرژی‌زا و آشنا‌سازی بدن با آن ماده هستند اما باید توجه داشت که افرادی که مبتلا به آلرژی‌های فصلی هستند به علت ضعف سیستم ایمنی به تعداد بسیار زیادی از آلرژن‌ها حساس‌اند. شاید به این واقعیت واقف باشید که افرادی که در فصل بهار دچار آلرژی می‌شوند با انواع متنوعی از گیاهان دچار واکنش آلرژیک می‌شوند. یکی از بهترین روش‌های درمان آلرژی استفاده از روش‌های تقویت سیستم ایمنی بدن است.

از دیرباز در طب سنتی ایران روش‌ها و گیاهان متنوعی برای تنظیم و تقویت سیستم ایمنی معرفی شده‌اند. در کلینیک آرامش عصاره تعداد زیادی از این گیاهان به صورت آروماتراپی ارائه می‌شود که تجربه چندین سال درمان آلرژی به این روش نشان داده است که درصد بسیار زیادی از استفاده‌کنندگان این مجموعه گیاهان دارویی به خوبی درمان شده‌اند.

برای اطلاع بیشتر و مشاوره رایگان آلرژی افراد می‌توانند عدد 2 را به سامانه پیامکی کلینیک آرامش به شماره 500054295 ارسال کرده و یا به وب سایت کلینیک آرامش مراجعه کنند. کارشناسان مجرب کلینیک آرامش تهران  آماده راهنمایی و ارائه راهکارهای مناسب جهت درمان آلرژی در افراد هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک آرامش تهران

کلینیک آرامش تهران در سال 1388 با هدف درمان میگرن آغاز به کار کرد و پس از دستیابی به اهداف اولیه خود - درمان میگرن -فعالیت توسعه ای خود را به عنوان یک کلینیک چند منظوره ادامه داده و دامنه وسیعی از درمان ها را با محوریت درمان طبیعت محور مانند بخور درمانی، طب سوزنی و طب سنتی تحت پوشش قرار داده. همچنین در سال جاری بخش نوروسایکوتراپی با خدماتی چون مدیریت استرس به بخش های درمانی کلینیک افزوده شده است.

اطلاعات تماس
  • 021966*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان