اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970509308567652

رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن آچارباز همزمان با الکامپ 97

کد: 13970509308567652

https://goo.gl/qG9D8C

، تهران , (اخبار رسمی): آچارباز، سامانه آنلاین اعزام تعمیرکار به محل است که همزمان با نمایشگاه الکامپ 97 از جدیدترین نسخه از اپلیکیشن خود رونمایی کرد.

رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن آچارباز همزمان با الکامپ 97
نسخه جدید اپلیکیشن آچارباز

با نصب و ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن ۵۰۰۰ + ۱۵۰۰۰ تومان اعتبار هدیه بگیرید

اپلیکیشن آچارباز که از نظر رابط و تجربه کاربری توسعه بسیار زیادی داشته است، این امکان را به کاربران داده تا به راحتی بتوانند در هر زمان و مکانی که هستند، درخواست‌های تعمیر خود را جهت اعزام تعمیرکار به محل، ثبت کنند.

از مزایای مهم اپلیکیشن آچارباز نسبت به نسخه وب آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. آچارباز برای اولین سفارش شما از طریق اپ، ۵۰۰۰ تومان اعتبار هدیه علاوه بر ۱۵۰۰۰ تومان اعتبار هدیه اولیه در نظر می‌گیرد. بنابراین می‌توانید اولین سفارش خود را با ۲۰۰۰۰ تومان تخفیف ثبت کنید. شما از طریق اپ می‌توانید از تخفیفات ویژه‌ای که منحصرا برای کاربران اپلیکیشن قابل رویت است استفاده کنید. مزیت دیگری که اپلیکیشن نسبت به سایت دارد، این است که نیازی به ورود دوباره نیست و خیلی سریع‌تر می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

کاربران می‌توانند پس از نصب اپلیکیشن و ورود از طریق شماره موبایل‌، اولین سفارش خود را با انتخاب رسته مورد نظر در سیستم ثبت کنند.

گفتنی است که پس از ثبت سفارش در سیستم، کارشناسان آچارباز خیلی سریع با مشتری تماس گرفته و هماهنگی‌های اولیه را برای اعزام تعمیرکار متخصص به محل انجام می‌دهند. کارشناسان تلاش می‌کنند با ارائه مشاوره و در صورت امکان به صورت تلفنی مشکل شما را برطرف کنند و در صورتی که اعزام تعمیرکار به محل الزامی بود، حدود قیمت را با شما هماهنگ کرده و سپس سرویسکاران را اعزام می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند اپلیکیشن اندروید آچارباز را از لینک زیر دانلود کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آچارباز

ما حوزه خدمات و تعمیرات تجهیزات الکترونیکی ایرانیان را متحول کرده ایم. آچارباز استارتاپی 1 ساله با پشتوانه 23 سال تجربه کار خدماتی، تعمیرات و گارانتی تجهیزات الکترونیکی شرکت فالنیک(ایران اچ پی) است. ما با اعزام سریع تعمیرکار حرفه ای در محل، خیال مشتریانمان را راحت کرده و هزینه های آنها را کاهش می دهیم. حوزه های فعلی خدمات و تعمیرات ما لپتاپ و کامپیوتر، پرینتر، تلویزیون، سرور و تجهیزات شبکه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]