کد: 13970509308659147

به همت سپناوب، چهارشنبه ۳۱ مرداد ۹۷ وبینار کسب و کارهای اینترنتی برگزار می‌‌شود

دوره آموزشی کسب و کار اینترنتی برگزار می‌شود

کد: 13970509308659147

https://goo.gl/n2SQC1

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی کسب و کار اینترنتی با حضور علاقه‌مندان به حوزه کسب‌وکارهای اینترنتی به صورت وبینار در تاریخ چهارشنبه ۳۱ مرداد ۹۷ برگزار می‌شود.

دوره آموزشی کسب و کار اینترنتی | درامد 10 میلیون در ماه برگزار می‌شود
دوره آموزشی کسب و کار اینترنتی | سپناوب sepnaweb

به گزارش روابط عمومی مجموعه سپناوب، دوره آموزشی وبینار کسب و کار اینترنتی، درآمد 10 میلیون در ماه، دوره آموزشی اینستاگرام با حضور علاقه‌مندان به حوزه کسب‌وکارهای اینترنتی به صورت وبینار در تاریخ چهارشنبه ۳۱ مرداد ۹۷ در ساعت ۱۵:۴۵ به میزبانی سپناوب محل برگزار می‌شود.

پریسا بهشتی مدیر مجموعه سپناوب هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش جوانان جویای کار و کسب در آمد از اینترنت بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت کسب‌وکارهای اینترنتی، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

پریسا بهشتی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: بسیاری از افراد هستند که با هدف افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر وارد دنیای اینترنت می‌شوند و کسب و کار اینترنتی خود را راه‌اندازی می‌کنند. زمان بسیار زیادی را از کار خود برای مدیریت وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دهند، اما بعد از مدتی با یک حساب سرانگشتی به این نتیجه می‌رسند که هیچ سودی از این اقدام به دست نیاورده‌اند و همچنین به مرور وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی خود را هم رها می‌کنند و در نهایت به این نتیجه می‌رسند که زمان خود را هم از دست داده‌اند. ما در مجموعه سپناوب با ارائه مشاوره و خدمات و تولید محصولات آموزشی، سعی می‌کنیم به شما دوستان کمک کنیم تا گام‌های اصولی دیجیتال مارکتینگ را در کمترین زمان طی بکنید و به هدف مهم خود که فروش بیشتر محصولات و خدمات هست (کسب درآمد بیشتر) است برسید.

وی مدرسان دوره آموزشی کسب و کار اینترنتی، درآمد 10 میلیون در ماه، دوره آموزشی اینستاگرام را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: مدرسان دوره همگی از  متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت‌کنندگان باشند.

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: برنامه‌های حضوری و غیرحضوری بسیار زیادی برای ایجاد آگاهی شرکت‌کنندگان در آینده برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است برای حضور در این دوره آموزشی 9 هزار تومان دریافت خواهد شد. همچنین دوره به صورت غیر حضوری و به صورت وبینار برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر  و ثبت نام  بر روی گزینه زیر کلیک کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپنا وب

هدف و رسالت اصلی مجموعه سپناوب ارائه مشاوره و خدمات مورد نیاز به مدیران کسب و کارها برای رشد هر چه سریعت و توسعه کسب و کارشان در بستر اینترنت است. این مجموعه در نظر دارد با افزایش اطلاعات مدیران کسب و کار و ارائه مشاوره دقیق باعث کاهش ریسک ورود به فضای اینترنت شود و در نتیجه ماندگاری و رشد یک کسب و کار تازه در اینترنت باعث نمایان شدن نتایجی بسیار مفید برای کل بازار اینترنت خواهد شد sepnaweb.com

منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی