کد: 13970509308779147

متن تبلیغاتی برای جذب مشتری

کد: 13970509308779147

https://goo.gl/JX1bhC

، تهران , (اخبار رسمی): متن جذاب برای تبلیغات چه اهمیتی دارد؟ متن تبلیغاتی برای جذب مشتری یا همان تبلیغ نویسی و یا copy-writing یکی از ابزارها و روش‌های متقاعدسازی مشتری است.

متن تبلیغاتی برای جذب مشتری در sepnaweb | سپناوب
متن تبلیغاتی برای جذب مشتری متن جذاب برای تبلیغات چه اهمیتی دارد ؟

متن تبلیغاتی برای جذب مشتری، متن جذاب برای تبلیغات چه اهمیتی دارد؟ متن تبلیغاتی برای جذب مشتری یا همان تبلیغ‌نویسی و یا copy-writing یکی از ابزارها و روش‌های متقاعدسازی مشتری است

متن تبلیغاتی برای جذب مشتری

تبلیغ نویسی چیست و چگونه در آن باید سلطنت کرد؟

تبلیغ نویسی یا همان نوشتن متن تبلیغاتی برای جذب مشتری (copywriting) یکی از مهارت‌های بسیار خاص در بازاریابی و متقاعدسازی مشتری است. اگر یک محصول معمولی داشته باشید ولی هنر تبلیغ نویسی و متقاعدسازی مشتری را داشته باشید برنده بازی خواهید بود و می‌توانید در فروش سلطنت کنید. از آن طرف اگر محصول عالی داشته باشید ولی بلد نباشید چطور خریداران را متقاعد کنید بازنده بازی خواهید بود.

تبلیغ نویسی (copywriting) یعنی مهارتی که با آن می‌توان متن‌های متقاعدکننده‌ای را برای مخاطبان نوشت. وقتی صحبت از تبلیغ نویسی می‌شود خیلی‌ها به سراغ صفحات محصول در وب می‌روند. در صورتی که تبلیغ نویسی مهارتی است که در هر جایی مثل صفحات محصول در سایت، شبکه‌های اجتماعی، بیلبوردهای خیابانی، تراکت، بنر، بروشور و … کاربرد دارد. وقتی صحبت از تبلیغ نویسی می‌شود صرفا منظور متن نیست، همان مهارت تبلیغاتی نویسی را می‌توان در کلام هم آورد و مشتری را متقاعد کرد ولی چون دیدگاه رایجی که جا افتاده تبلیغ‌نویسی یعنی نوشتن متن تبلیغاتی برای صفحات محصول وب سایت، در این مقاله درباره صفحات محصول در وب سایت صحبت خواهد شد.

از متن جذاب برای مشتری کجا استفاده می‌شود؟

البته تبلیغات نویسی محدود به سایت نمی‌شود. تبلیغ‌نویسی در شبکه‌های اجتماعی، بیلبوردهای شهری، تراکت‌ها، بروشورها و حتی تبلیغات کلامی هم کاربرد دارد و می‌توان آن را در جهت متقاعدسازی مشتری استفاده کرد.

  • صفحات فرود وب سایت‌ها
  • محتوا و مقالات وب
  • نوشتن ایمیل
  • نوشتن متن های بنرهای تبلیغاتی
  • نوشتن CTA‌ها
  • و …

نوشتن یک متن جذاب برای تبلیغات دیگران

از تبلیغ نویسی برای دو منظور می‌توان استفاده کرد یا برای کسب و کار خود و یا برای خدمات و محصولات دیگران.

نوشتن متن جذاب شامل چه المان‌هایی می‌شود

  • عنوان متن

متنی که برای عنوان نوشته می‌شود باید کاربر را به مطالعه ادامه متن ترغیب کند. باید در عنوان آرزوی مشتریان آمده باشد. باید به گونه باشد که مخاطب آن را باور کند و عنوان متن به گونه باشد که حس ترس را در مخاطب ایجاد کرده و ترغیب در خرید آن محصول یا استفاده از خدمات وادار سازد و در حالت کلی باید در همان ۳ ثانیه ابتدایی مخاطب را مجذوب کند.

  • بدنه متن

باید بازار هدف یعنی نیاز مشتریان را به خوبی بشناسید. در بدنه متن دوباره به نیاز و آرزوی مخاطب باید اشاره شود  و در نهایت محصول و یا خدمات خود را پیشنهاد داد.

  • بیان مزیت‌های محصول و خدمات

به جای اینکه از خصوصیات محصول و خدمات بنویسید، باید از مزیتی که خدمات و یا محصول برای مشتری خواهد داشت صحبت کرد. زیرا مشتری نتیجه و مزیت را می‌خرد نه ویژگی‌های فنی که محصول و خدمات دارد.

  • ایجاد ارزش

برای مشتری ایجاد ارزش افزوده کنید. بیشتر از انتظار مخاطب ظاهر شوید. در کنار خدمات و محصولی که مشتری خرید کرده، هدایا، بن‌های تخفیف و یا خدمات رایگان دیگر هم هدیه دهید.

  • اعتمادسازی کنید

مشتری تنها از روی صفحه‌ی محصول خرید انجام نمی‌دهد، بلکه صفحه تماس با ما و درباره ما هم بر روی تصمیم خرید مشتری دخیل هستند. پس صفحه تماس با ما و درباره ما، زیبا و جامعی داشته باشید و همچنین اعلام کنید که محصول دارای گارانتی و ضمانت بازگشت وجه دارد.

  • تمرکز روی نقاط قوت

بر روی نقاط قوت محصول تمرکز کنید. منفی ننویسید. موردی را که رقیبان ندارند آن را در محصول برجسته کنید. مشتری‌ها را متقاعد بسازید که محصول مسئله و مشکل‌شان را حل خواهد کرد.

  • دعوت به اقدام کنید

در صفحه خرید مشتری را متقاعد کنید که خرید این محصول یا خدمات کاملا به نفع او خواهد بود، چون محصول مشکلات او را حل خواهد کرد و اگر فرصت خرید را از دست بدهند دیگر ممکن است شرایط مشابهی برای او پیش نیایید.

  • پشتیبانی انجام دهید

بعد از اینکه مخاطب دکمه خرید را کلیک کرد و تبدیل به مشتری شد، لازم است که پشتیبانی محصولات و خدمات را برای خریدار شروع کنید. انجام پشتیبانی یکی از راه‌های اعتمادسازی مشتری است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپنا وب

هدف و رسالت اصلی مجموعه سپناوب ارائه مشاوره و خدمات مورد نیاز به مدیران کسب و کارها برای رشد هر چه سریعت و توسعه کسب و کارشان در بستر اینترنت است. این مجموعه در نظر دارد با افزایش اطلاعات مدیران کسب و کار و ارائه مشاوره دقیق باعث کاهش ریسک ورود به فضای اینترنت شود و در نتیجه ماندگاری و رشد یک کسب و کار تازه در اینترنت باعث نمایان شدن نتایجی بسیار مفید برای کل بازار اینترنت خواهد شد sepnaweb.com

منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی