اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970510309130353

شرایط ویژه طرح همکاری در فروش فراگستر؛ فقط تا ۱۰ شهریور ۹۷

اعطای نمایندگی فروش نرم افزار فراگستر با شرایط ویژه به مدت محدود

کد: 13970510309130353

https://goo.gl/WrDduq

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت فراگستر با هدف توسعه شبکه فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش خود از تمامی واجدین شرایط، جهت اعطای نمایندگی نرم‌افزار اتوماسیون اداری و مدیریت فرایندهای کسب و کار در سراسر کشور دعوت به همکاری می‌کند.

اعطای نمایندگی فروش نرم افزار فراگستر با شرایط ویژه به مدت محدود
شرایط ویژه اخذ نمایندگی فراگستر با شرایط ویژه و به مدت محدود

کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط در تمامی استانها و شهرستانهای سراسر کشور که توانایی فروش محصولات نرم افزاری را دارا می‌باشند؛ میتوانند در توسعه شبکه فروش فراگستر (با شرایط ویژه) سهیم باشند.

در همین راستا برای علاقمندان و دانش آموختگان جویای کار و یا متخصصانی که سابقه‌ی بازاریابی و فروش نرم‌افزار را دارند و همچنین شرکت‌ها و اشخاص با تجربه و فعال در حوزه نرم‌افزار، فرصت استثنایی به مدت یکماه فقط تا ۱۰ شهریورماه ۹۷ فراهم شده است تا بتوانند بوسیله ارتباطات گسترده و روابط خود در بازار با پیوستن به شبکه فروش فراگستر از موقعیت شغلی ویژه‌ای بهره‌مند شوند.

متقاضیان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شرایط ویژه اعطای نمایندگی، با شماره ۴۲۶۲۳-۰۲۱ داخلی ۵ (امور نمایندگی) تماس گرفته و یا درخواست خود را از طریق تکمیل فرم اخذ نمایندگی (ویژه اشخاص حقیقی یا حقوقی) ارسال نمایند.

فراگستر معتقد است با مشارکت سایر اشخاص به عنوان همکار فروش که دارای ارتباطات گسترده‌ای در شرکت‌ها هستند و یا به صنعت نرم افزار علاقمندند می‌توان به اهداف ذیل دست یافت:

  • افزایش سطح درآمدی همکار فروش
  • شناخت بهتر برند فراگستر برای مشتریان بالقوه
  • معرفی نرم‌افزار اتوماسیون اداری و مدیریت فرایندها BPMS به شرکت‌ها و سازمان‌های دیگر
  • کمک به مدیران شرکتها و سازمانها جهت استفاده از یک ابزار کاملا فرایند محور
  • توسعه راهکارهای نرم‌افزاری متناسب با فرآیندهای متنوع بنگاه‌های اقتصادی

در مقابل همکار یا نماینده فروش نیز از مزیتهای ذیل بهره‌مند خواهد شد:

  • افزایش سطح درآمد بدون سرمایه‌گذاری اولیه و دفتر کار
  • استفاده از تخصص و تجربه تیم فروش و بازاریابی فراگستر
  • توسعه شبکه ارتباطاتی شرکت‌ها و اشخاص
  • دریافت یک نسخه رایگان از نرم‌افزار اتوماسیون اداری و فرایندهای فراگستر
  • حضور در در دوره‌های آموزشی رایگان و یا با تخفیفات بسیار ویژه در آکادمی فراگستر
  •  

نرم افزار اتوماسیون اداری فراگستر چه ویژگی‌هایی دارد؟

نرم افزار اتوماسیون اداری و فرایندهای فراگستر دارای رتبه یک شورای عالی انفورماتیک بوده و موفق به کسب عنوان محصول برگزیده فناوری اطلاعات برتر (فاب) در سال ۹۶ شده است. این نرم‌افزار بمنظور ارتقای سطح بهره‌وری و کارایی، مدیریت مستندات و گردش کارها در سازمانها بکار میرود. از جمله مهترین مشتریان اتوماسیون اداری فراگستر میتوان به بانک ملی ایران، بیمه ما، بیمه نوین، شرکت مخابرات استان تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی و… اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد امکانات این نرم افزار میتوانید به صفحه قابلیت‌های اتوماسیون اداری فراگستر مراجعه کنید.

شرایط و نحوه اخذ نمایندگی فراگستر چگونه است؟

واحد بازاریابی و فروش مرکزی فراگستر در شهر تهران واقع شده است و تمرکز خود را به فروش در سطح استان‌ها قرار داده است. لذا کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط در تمامی استانها و شهرستانهای سراسر کشور که توانایی فروش محصولات نرم افزاری را دارا می‌باشند؛ میتوانند در توسعه شبکه فروش فراگستر سهیم باشند.

از متقاضیان محترم دعوت میگردد پس از مطالعه شرایط همکاری با تکمیل فرم اخذ نمایندگی (حقیقی یا حقوقی) و یا تماس با شماره ۴۲۶۲۳-۰۲۱ داخلی ۵، آمادگی خود را جهت همکاری با فراگستر اعلام دارند.

گفتنی است در صورتیکه که تا ۱۰ شهریورماه ۹۷ اعلام آمادگی کنید از شرایط مشارکتی ویژه‌ای برخوردار خواهید شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی و پژوهشی فراگستر

شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر (سهامی خاص)، بعنوان یک شرکت دانش بنیان، با در اختیار داشتن رتبه ۱ شورایعالی انفورماتیک، اجرای موفق‎ترین پروژه‎های نرم‎افزاری کشور را در سابقه خود داشته است و مهمترین فعالیت این شرکت ارائه سبد کاملی از نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS)، اتوماسیون اداری، منابع انسانی و مالی برای سازمان‎هایی با اندازه‎ی متوسط و بزرگ می‎باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]