اخذ مجوز بازارگاه‌های الکترونیکی حمل و نقل جاده‌ای کالا توسط باروان

باروان «بازارگاه الکترونیکی هوشمند حمل بار» شد

کد: 13970513309418370

https://goo.gl/mWwkv8

، اصفهان , (اخبار رسمی): در گامی جدید، سامانه هوشمند باروان موفق به اخذ مجوز بازارگاه‌های الکترونیکی حمل و نقل جاده‌ای کالا شد. این سامانه بستری آنلاین و یکپارچه برای مدیریت ارتباط میان صاحبان کالا، رانندگان، شرکت‌های حمل‌ونقلی را فراهم آورده است که به صورت رایگان در دسترس همگان قرار دارد.

باروان «بازارگاه الکترونیکی هوشمند حمل بار» شد
سامانه هوشمند باروان موفق به اخذ مجوز بازارگاه های الکترونیکی حمل و نقل جاده ای کالا شد.

«باروان؛ بازارگاه الکترونیکی هوشمند حمل بار» بته دریج سبب سلامت هر چه بیشتر اقتصاد حمل‌و‌نقل، کاهش هزینه‌ها، افزایش درآمد، هوشمندسازی حمل‌و‌نقل، افزایش بهره‌وری و ارزش افزوده برای اقتصاد کشور می‌شود

در گامی جدید، سامانه هوشمند باروان موفق به اخذ مجوز بازارگاه‌های الکترونیکی حمل و نقل جاده‌ای کالا شد.

مدیریت سنتی حمل و نقل جاده‌ای کالا در کشور و نبود سیستم نظارتی کارآمد، افزایش قاچاق کالا به صورت ترانزیت زمینی، هدر رفت منابع دولتی، متغیر بودن اقتصاد حمل‌ونقل، صرف هزینه‌های بالا، رتبه پایین کشور در شاخص عملکرد لجستیک (LPI)، پراکندگی فعالیت شرکت‌های حمل و نقلی، عدم سوددهی و بازدهی مناسب مؤسسات حمل‌ونقلی، کیفیت پایین خدمات جابجایی بار، سودجویی دلالان و واسطه‌های اعلام بار و به تبع ضایع شدن حق رانندگان که کار اصلی حمل بار را آنها انجام می‌دهند، کاهش درصد سهم رانندگان از هزینه حمل بار، خالی و بدون بار بودن اکثر کامیون‌ها در مسیر برگشت، سردرگمی رانندگان در جستجو و یافتن بار و اتلاف عمر و هزینه‌های این قشر زحمت‌کش، بی‌توجهی به صنف رانندگان تریلی و کامیون، نداشتن عزت‌مندی شغلی مطلوب، فرسودگی بیشینه ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کالا، آلودگی محیط زیست، حرفه‌ای نبودن صنعت حمل و نقل و عدم به کارگیری فناوری‌های نوین در کنار رویای ایجاد فرایند ساده و شفاف حمل بار در کشور، ایجاد ناوگان یکپارچه و حرفه‌ای و مدرن کردن حمل و نقل کشور همه و همه انگیزه‌ای شد برای اینکه تیم نخبگان شرکت ایده‌آوران ارتباطات فهام ایرانیان «سامانه هوشمند باروان» را ابداع کنند.

این سامانه هوشمند حمل بار در حوزه حمل و نقل جاده‌ای کالا فعال بوده و بستری آنلاین و یکپارچه برای مدیریت ارتباط میان صاحبان کالا، رانندگان، شرکت‌های حمل و نقلی و هوشمندسازی سیستم حمل‌ونقل جاده‌ای را فراهم آورده است که به صورت وب اپلیکیشن بر دامنه www.bar1.ir و نیز به صورت اپلیکیشن اندروید به صورت رایگان در دسترس همگان است.

باروان به لحاظ جامعیتی که دارد به تدریج تمامی خلاء‌های این حوزه را پوشش داده و راه حل‌های مناسب و سالمی برای حل معضلات حمل‌ونقل کشور فراهم آورده است. از جمله مهمترین نتایج به دست آمده از برایند تلاش‌های شبانه‌روزی متخصصان باروان در داخل و خارج از کشور، طراحی و راه‌اندازی سیستم خودکار تعیین نرخ حمل کالا بر اساس شاخص‌های علمی است که در هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک نیز رونمایی و برگزیده شد و در این راستا در ماه گذشته به عنوان نماینده و مشاور علمی و فنی انجمن صنفی کامیونداران کل کشور و به عنوان بازوی مشورتی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در جلساتی موسوم به «تعیین نرخ حمل بار براساس تن بر کیلومتر» و به عبارت علمی­‌تر «کشف منطق رفتار حاکم بر کامیون و راننده تقسیم بر هر کیلومتر پیماش ناوگان» طرح فوق ارائه و تحسین کارشناسان مربوطه را به همراه داشت. در ادامه سیر موفقیت‌ها و دستاوردها، اوایل هفته گذشته به تاریخ 1397/5/6 طی تعاملات نزدیک باروان و سازمان راهداری و بررسی‌های علمی و فنی صورت گرفته مجوز بازارگاه الکترونیکی حمل و نقل جاده‌ای کالا به باروان اعطا شد.

بازارگاه الکترونیکی یا Electronic-Marketplace بستری آنلاین برای تعامل، مذاکره و انجام معامله بین ارائه‌دهندگان و متقاضیان خدمات حمل و نقل جاده‌ای کالا است که تحت نظارت و پایش سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای کشور فعال بوده و با هدف تعامل، همکاری و هم افزایی هر چه بیشتر اضلاع مختلف حمل‌ونقل کشور راه‌اندازی شده است. این سامانه هم اکنون به طور رایگان در دسترس صاحبان کالا و رانندگان کامیون و نیز شرکت‌های حمل و نقلی کشور است.

برخی از خدمات و مزیت‌های باروان به عنوان بازارگاه الکترونیکی هوشمند حمل بار برای اضلاع حمل و نقل کشور عبارت است از:

خدمات و مزایای باروان برای رانندگان و مالکان کامیون، صاحبان کالا و شرکت‌های حمل و نقلی

عدم اتلاف وقت و جستجوی بی حاصل بار

حمل بار توسط رانندگان حرفه ای و ناوگان مجهز

عدم نیاز به حضور در پایانه‌ها و سالن های اعلام بار و ...

مدیریت تخصصی و مدرن اعلام و جابجایی بار

مشاهده و انتخاب آنلاین بارها در هر زمان و هر مکان

شبکه سازی سراسری شرکت های حمل و نقلی

دستیابی سریع و راحت به بار برگشتی

گسترش فعالیت شرکت های باربـری

کاهش هزینه ها، کسب درآمد بیشتر

دسترسی سریع و همیشگی به ناوگان حرفه ای

جستجوی پیشرفته بار بر اساس نوع وسیله نقلیه، نوع بار، موقعیت جغرافیایی و ...

بیمه مسئولیت بار، از طریق معتبرترین شرکتهای بیمه

قیمت گذاری منصفانه و تخصصی حمل بار با قابلیت مشاهده تمام جزئیات هزینه ها

اعلام بار در هر لحظه و هر مکان

حذف دلالان و واسطه‌های سودجو

رهگیری آنلاین و نظارت بهتر بار در تمام طول مسیر

مدیریت آنلاین و یکپارچه ارتباط میان صاحبان کالا، رانندگان و شرکت های حمل و نقلی

حمل بار توسط رانندگان حرفه ای و ناوگان مجهز

حمل و نقل سیستماتیک و مدرن

مدیریت تخصصی و مدرن اعلام و جابجایی بار

آرامش و اعتماد برای جامعه حمل و نقلی

سیستم ارزیابی و رتبه بندی عملکرد رانندگان

سهولت استفاده، تضمین سرعت، ایمنی و کیفیت خدمات

قابلیت مشاهده سوابق حمل بار و امتیازات رانندگان

بهبود ارائه خدمات تخصصی

افزایش درآمد

تسریع فرآیند بارگیری در مبداء

تحویل به موقع کالا در مقصد

مدیریت تخصصی و مدرن حمل و نقل بار

سیستم ارزیابی و رتبه بندی عملکرد رانندگان

  

ورود سامانه باروان به حوزه حمل و نقل جاده‌ای کالا در کشور به تدریج سبب سالم‌سازی  هر چه بیشتر اقتصاد حمل و نقل، کاهش قاچاق ترانزیتی کالا، هوشمندسازی و مدرن سازی سیستم حمل و نقل جاده‌ای کالا، کاهش تردد بی ثمر ناوگان حمل و نقل کالا و به تبع کاهش آلودگی محیط زیست، افزایش بهره‌وری سیستم حمل و نقل و ارزش افزوده بالا برای اقتصاد کشور می‌شود.

همچنین با توجه به رویکرد علمی و آموزشی باروان برای ارتقاء هر چه بهتر رانندگان کامیون و خانواده های آنها از لحاظ علمی و اجتماعی و فنی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته می‌تواند به حرفه‌ای‌تر شدن این بخش از جامعه و افزایش منزلت اجتماعی آنان کمک شایانی کند.

باروان بر این باور است که ایجاد و توسعه پایدار «بازارگاه‌های الکترونیکی حمل بار» راه حل بهبود شرایط حمل و نقل کشور است و منجر به تحول و بهره‌وری بهینه این صنعت خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باروان بازارگاه الکترونیکی هوشمند حمل بار

باروان بازارگاه الکترونیکی حمل و نقل جاده ای کالاست، در این سامانه هوشمند حمل بار مشتری یا کاربر بارِ خـود را به نزدیک ترین و مجهزترین کامیون یا تریلرِ ثبت شده در سامانه ی باروان معرفی می کند، باروان؛ بازارگاه الکترونیکی هوشمند حمل بار به صورت خودکار در زمانی کوتاه نیاز شما را در بهترین شکلِ ممکن برطرف می سازد. باروان با سایر خدمات حمل و نقلِ موجود، متمایز است. با باروان بارتان بار می شود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | کارآفرینی و استارتاپ