اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970513309636679

هواوی همچنین موفق به ثبت رکورد 41% رشد سالیانه بهتر از اپل و سامسونگ شد

هواوی با پیشی گرفتن از اپل برند دوم بازار گوشی‌های هوشمند جهان شد

کد: 13970513309636679

https://goo.gl/AWPJKF

، تهران , (اخبار رسمی): هواوی با عنوان یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند جهان در نیمه اول سال 2018 از برند اپل پیشی گرفت.

هواوی با پیشی گرفتن از اپل برند دوم بازار گوشی های هوشمند جهان شد
هواوی با پیشی گرفتن از اپل برند دوم بازار گوشی‌های هوشمند جهان شد

این شرکت اخیرا اعلام کرده است که در دومین سال متوالی در مارک‌های ارزشمند Forbes قرار گرفته است و تنها شرکت چینی در لیست سال 2018 است

بر مبنای آخرین گزارش IDC، هواوی 15.8 درصد و اپل 12.1 درصد ازفروش بازار را مال خود کرده‌اند.

قرارگیری هواوی در جایگاه دوم جهان یک نقطه‌ی عطف در صنعت موبایل است که می‌تواند بالغ بر 54.2 میلیون دستگاه همراه با رکورد 15.8% در سهم بازار ثبت کند. هواوی همچنین با ثبت رکورد 41% پیشرفت سالانه برتر از دو برند دیگر سامسونگ و اپل با این شاخص قرار گرفت.

لازم به ذکر است که هواوی توانست در منطقه خاورمیانه و آفریقا نیز از اپل پیشی بگیرد. براساس گزارش ماه می شرکت GFK سهم بازار هواوی در منطقه خاورمیانه و آفریقا 21 % است که پیشرفت 31.25 درصدی سهم بازار در دسامبر 2017 داشته است.

هواوی در صنعت گوشی‌های هوشمند به عنوان پیشرو حوزه نوآوری عمل کرده است. نکته  قابل توجه این است که این شرکت با صرف 45 میلیارد دلاردر 10 سال گذشته ششمین سرمایه‌گذار بزرگ در تحقیق و توسعه در سطح جهانی است.

اعطای جوایز بین‌المللی مختلف به هواوی نیز گواه آن است که تلاش‌های شرکت بی‌ثمر نبوده است.هواوی پرچم‌دار چیپ ست هوش مصنوعی در صنعت تلفن‌های هوشمند است و همچنین اولین پردازنده برخوردار از واحد پردازش عصبی یا NPU را به بازار عرضه کرده است.

گوشی پرچم دار HUAWEI P20 Pro با تکنولوژی بی‌سابقه دوربین 40 مگاپیکسلی و ویژگی‌های فوق‌العاده در عکاسی در شب به بازار معرفی شده است. سری HUAWEI P20 تنها پس از چند ماه از عرضه به بازار موفق به کسب تقاضاهای بسیار زیادی در حدود 6 میلیون دستگاه در گروه گوشی‌های برتر جهان شد.

Huawei با انتشار فن‌آوری GPU Turbo  به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به ارتقاء دستگاه‌های خود و بدون هیچ هزینه‌ای از دستگاه‌های بهبود یافته برای تجربه بازی لذت برند و میزان  تعهد خود به اهمیت نوآوری و خدمات مشتری را به همگان نشان دهند.

این شرکت اخیرا اعلام کرده است که در دومین سال متوالی در مارک‌های ارزشمند Forbes قرار گرفته است و تنها شرکت چینی در لیست سال 2018 است. با اطمینان می‌توان گفت هواوی با پیشرفت هر روزه در صنعت تلفن‌های همراه حتی لحظه‌ای از شگفت‌زده کردن طرفداران خود فروگذار نکرده است.    

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مات

کانون بازاریابی و ارتباطات مات، به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]