اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970517310258309

معرفی اپلیکیشن باربری بین شهری سموبار

کد: 13970517310258309

https://goo.gl/ssuQ2B

، مشهد , (اخبار رسمی): اپلیکیشن باربری شهری سموبار یک اپلیکیشن باربری آنلاین است که در حوزه حمل و نقل بین شهری و باربری آنلاین در راستای اهداف ساماندهی وضعیت حمل و نقل با داشتن تعرفه حمل بار و لیست قیمت باربری در حال فعالیت است.

معرفی اپلیکیشن باربری بین شهری سموبار | دلتا گروپ
معرفی اپلیکیشن باربری بین شهری سموبار

با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی به شش پلتفرم اپلیکیشن اندروید سمت راننده، اپلیکیشن iOS سمت کاربر، اپلیکیشن iOS سمت راننده، پنل مدیریت کامل، به همراه سیستم‌های حسابداری، حسابرسی، حقوق دستمزد و …) و وب‌سایت سموبار پا در عرصه‌ی فناوری‌های دیجیتال و استارت آپ‌ها گذاشته است.

ایده‌ی اصلی پروژه‌ی اپلیکیشن باربری بین شهری آنلاین سموبار، پس از تدوین و ضرورت ضوابط مربوط به فعالیت بازارهای الکترونیکی حمل و نقل جاده‌ای کل، تعرفه‌ی حمل بار و لیست قیمت باربری بین شهری، از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در دپارتمان فناوری و اطلاعات جهت برنامه‌نویسی و طراحی اپلیکیشن باربری بین شهری آنلاین ارائه شد.

یکی از بزرگترین مشکلات حوزه‌ حمل و نقل کشوری، روش‌های ناعادلانه این بازار است که همیشه به نفع دلالها و به زیان رانندگان تمام شده‌است.

پس از بررسی و مطالعه بازار در خصوص فرایندهای حمل و نقل اینترنتی و تعرفه حمل بار و لیست قیمت باربری بین شهری، هدف سموبار بر رضایت‌مندی رانندگان و صاحبان بار پی‌ریزی شد که در ادامه به معرفی روندکاری اپلیکیشن باربری شهری سموبار پرداخته خواهد شد.

پروژه باربری بین شهری آنلاین سموبار در ابتدا با مطالعه‌ی بازار، که شامل تحلیل فعالان حاضر در زمینه‌ی حمل و نقل اینترنتی، تعرفه حمل بار و لیست قیمت باربری بین شهری و نیازسنجی طرفین اپلیکیشن که شامل صاحبین کالا و رانندگان است،‌ آغاز بکار کرد.

اپ حمل و نقل سموبار در دو حوزه‌ی اپلیکیشن حمل و نقل اینترنتی کاربر و اپ حمل و نقل راننده ارائه شده‌است که با توجه به نیازهای طرفین کاربرد دارد .

اپلیکیشن باربری بین شهری سموبار  سمت کاربر :

اپلیکیشن سمت کاربر سموبار که در رنگ قالب زردعرضه شده‌است، در چند فاز صاحب بار، باربری و متصدی مورد استفاده قرار می‌گیرد که به راحتی می‌تواند ثبت و اعلام بار کند.

در این اپلیکیشن، با استفاده از یک پنل مدیریتی، کاربر مشخصات بار خود اعم از نوع بار، نوع خودروی مورد نیاز، ‌آدرس مبدا و مقصد،‌ زمان بارگیری، تخلیه و هر توضیح دیگر که مربوط به بار باشد را ثبت می‌کند.

سپس رانندگانی که در محدوده محل بارگیری هستند و خودروی آنها مطابق با بار ثبت شده‌است، از وجود این بار باخبر می‌شوند و پس از دیدن مشخصات بار قیمت پیشنهادی خود را اعلام می‌کنند. در این بین کاربر می‌تواند محل دقیق خود را ببینید و از پیشرفت پروسه‌ی انتقال بار باخبر شود.

اپلیکیشن باربری اینترنتی سموبار سمت راننده:

اپلیکیشن سمت راننده سموبار که با رنگ قالب آبی عرضه شده‌است،‌ توسط راننده خودروی حمل بار استفاده می‌شود و پس از ثبت نام در سامانه و درج مشخصات خود اعم از نوع خودرو و اطلاعات شخصی،‌ یک سموباری محسوب می‌شود و می‌تواند براحتی بار دریافت کند. از این پس رانندگان به جای ساعت‌ها انتظار در پایانه‌های حمل و نقل و صرف زمان زیاد،‌ بار مورد نظر خود را به راحتی پیدا می‌کنند و بر اساس قیمت مد نظرشان به نزدیکترین شعبه سموبار هدایت می شود بارنامه‌ی خود را بیابند.

در کلیه مراحل ثبت بار و بارگیری و مناقصه گزینه‌ی ارتباط با پشتیبانی تعبیه شده‌است که بصورت ۲۴ ساعته و تمام روز، کارشناسان آماده پاسخگویی خواهند بود.

دلتاگروپ ، ارائه دهنده‌ی خدمات طراحی اپلیکیشن‌های آنلاین، طراحی سایت، سئو و بهینه‌سازی سایت است که درخواست متقاضیان به این خدمات را در کمترین زمان ممکن، مناسب‌ترین هزینه و بالاترین کیفیت مطابق با امکانات مورد نیاز تحویل می‌دهد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌تواند با شماره ۷۶۲۳ ۲۸۴۲ ۰۲۱ تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دلتاگروپ

طراحی سایت، تولید اپلیکیشن ، سئو و دیجیتال مارکتینگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]