اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970519310649522

موسسه حقوقی ثمین عدالت، یکی از موسسات فعال در زمینه مشاوره حقوقی در تهران

کد: 13970519310649522

https://goo.gl/odhLXs

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه حقوقی ثمین عدالت کمک می‌کند تا مشکلات حقوقی را در قالب دریافت مشاوره حقوقی اینترنتی، حضوری و تلفنی، قبول وکالت و ارائه دانش حقوقی و انجام کار حقوقی در موضوعات مختلف برطرف سازد.

مشاوره حقوقی
مشاوره حقوقی ثمین عدالت بصورت مشاوره تلفنی، مشاوره حضوری و آنلاین صورت می گیرد
مشاوره حقوقی
موسسه حقوقی ثمین عدالت ، بهترین موسسه حقوقی تهران
مشاوره حقوقی
ما سعی کرده ایم با ارائه خدمات حقوقی مناسب، به عنوان بهترین موسسه حقوقی تهران

تیم قدرتمند موسسه حقوقی و داوری ثمین عدالت با سابقه درخشان و پرونده های موفق طی سال‌های اخیر آمادگی بررسی پرونده‌های قضایی و مشاوره‌های تخصصی را داراست

در موسسه حقوقی ثمین عدالت، برای هر پرونده‌ای بهترین وکیل در آن حوزه انتخاب می‌شوند. به عبارت دیگر وکلای موسسه به صورت تخصصی پرونده می‌پذیرند. وکیل خانواده، وکیل طلاق، وکیل مهریه، وکیل نفقه، وکیل چک، وکیل ملکی، وکیل حضانت، وکیل قرارداد، وکیل حقوقی و وکیل کیفری عنوان‌هایی است که موکلین هنگام سپردن پرونده‌های خود به موسسه حقوقی به کار می‌برند. چرا که افراد خواهان این موضوع هستند که کار حتما به متخصص امر سپرده شود که در موسسه حقوقی ثمین عدالت این امر به درستی انجام می‌شود. به طور مثال، طلاق توافقی در این موسسه حقوقی به دلیل حضور وکلای متبحر ظرف ۲ تا ۷ روز کاری انجام می‌شود که زمان بسیار اندکی است.

دشواری‌ها و پیچیدگی‌های پرونده‌های دادگستری به حدی است که افراد به تنهایی قادر به پیگیری درست و صحیح آن‌ها نیستند. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود قبل از آنکه پرونده را پیگیری کنید، حتما از مشاوره حقوقی استفاده کنید. بسیاری از افراد به دلیل مشکلات مالی و یا دسترسی سخت به وکیل از مشاوره حقوقی استفاده نمی‌کنند و به همین دلیل متحمل ضررهای سنگین می‌شوند. 

موسسه حقوقی ثمین عدالت به جهت رفاه موکلان، مشاوره حقوقی رایگان به صورت مشاوره حقوقی تلفنی را در نظر گرفته است که افراد با هر شرایطی بتوانند از این خدمات استفاده کنند. هر چند حضور مستقیم در موسسه و ملاقات با بهترین وکیل در حوزه تخصصی پرونده و گرفتن مشاوره حقوقی به صورت مستقیم در روند پرونده بسیار تاثیرگذارتر خواهد بود.

  • فرآیند رسیدگی به درخواست‌های موکلین در موسسه حقوقی و داوری ثمین عدالت چگونه است؟

در موسسه حقوقی ثمین عدالت، موکلین به سه روش اینترنتی، تلفنی و حضوری می‌توانند درخواست خود را به ثبت برسانند. در روش مشاوره حقوقی اینترنتی، پس از ثبت اطلاعات در فرم درخواست مشاوره حقوقی در وب‌سایت موسسه به نشانی www.saminedalat.com همکاران در موسسه در کوتاه‌ترین زمان بررسی و با شخص جهت پاسخگویی و یا تعیین وقت مشاوره حقوقی تماس حاصل خواهند کرد. در روش حضوری، پس از تماس اولیه و تعیین وقت مشاوره، موکلین با مراجعه به دفتر موسسه می‌توانند با کارشناسان حقوقی و وکلای حاضر در موسسه در رابطه با موضوع مدنظر خود به گفت‌وگو بپردازند. در روش مشاوره تلفنی، کارشناسان موسسه حقوقی ثمین عدالت آماده پاسخگویی به سوالات اشخاص خواهند بود.

  • روند انتخاب وکیل برای پرونده‌ها چگونه است؟

با توجه به گستردگی موضوعات در حوزه دعاوی قضایی، نمی‌توان ادعا کرد که یک شخص در همه حوزه‌های مختلف امر وکالت تخصص و تبحر لازم به منظور قبول وکالت اشخاص را دارد. چرا که باور ما بر این است که حقوق مردم مهمترین امانتی است که از جانب آن‌‌ها به ما سپرده شده و برای پاسداری از حقوق مردم در دادگاه عدل این مرز و بوم باید از تخصص و تجربه کافی برخوردار بود.

لذا یکی از مزایای موسسه حقوقی و داوری ثمین عدالت، انتخاب وکیل پایه یک دادگستری در حوزه مدنظر موکلین است. وکلای شاغل در موسسه حقوقی و داوری ثمین عدالت، تخصص‌های اصلی خود را در امر قبول وکالت به موسسه اعلام کرده و بر همان مبنا رزومه‌های این افراد بررسی شده است. بنابراین، اگر شخصی به طور مثال در زمینه نفقه و اجرت‌المثل به موسسه مراجعه کند، موسسه وکلای دادگستر پاسارگارد بهترین وکیلی را به او معرفی خواهد کرد که در زمینه ذکر شده بارها و بارها وکالت و یا مشاوره حقوقی قبول کرده و از تجربه کافی برای احقاق حق موکل برخوردار باشد.

  • نحوه اطلاع‌رسانی موسسه در مورد روند پیگیری به چه شکل است؟

موسسه حقوقی و داوری ثمین عدالت به منظور تکریم هر چه بیشتر ارباب رجوع و کاهش دغدغه موکلین به اقدام به نصب سیستم مدیریت خودکار مشتری کرده است. لذا اطلاع‌رسانی به افراد به صورت اتوماتیک انجام می‌شود. پس از انعقاد قرارداد میان موسسه و موکلین اطلاعات تماس فرد در سامانه ثبت شده و پس از انجام هر مرحله (ثبت دادخواست، صدور رای، درخواست مدارک و …) به فرد از طریق پیامک اطلاع داده می‌شود. همچنین در صورت نیاز، موکلین می‌توانند جهت رفع ابهام و یا مطرح کردن موارد جدید در روند پرونده با موسسه تماس حاصل کنند.

  • اخذ هزینه قرارداد به چه صورت انجام می‌شود؟

اخذ وجه قرارداد به صورت چند مرحله‌ای و متناسب با پیشرفت پرونده انجام می‌پذیرد.

  • چطور می‌توان به موسسه اعتماد کنم؟

همه وکلای موسسه حقوقی و داوری ثمین عدالت  جزو بهترین‌ وکیل‌های تهران هستند. علاوه بر این، موکلین می‌توانند با مراجعه حضوری به موسسه و نیز گفت‌وگو با وکلای متخصص در زمینه مدنظر خود از قدرت و تبحر وکلا اطمینان حاصل کرده و با خیالی آسوده وکالت خود را به فرد مورد نظر خود بسپارند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی و داوری ثمین عدالت

موسسه حقوقی ثمین عدالت به شما کمک می کند تا مشکلات حقوقی خود را در قالب دریافت مشاوره حقوقی ” اینترنتی – حضوری – تلفنی “، قبول وکالت و ارائه دانش حقوقی و انجام کار حقوقی در موضوعات مختلف برطرف سازید.

اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون