اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970814326089522

با مشاوره حقوقی موسسه حقوقی ثمین می‌توان بهترین نتیجه را کسب کرد

کد: 13970814326089522

https://goo.gl/2U3xvJ

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه حقوقی و داوری ثمین عدالت با داشتن بیش از یک دهه سابقه کاری در بخش‌های، حقوقی، کیفری، ملکی، ثبتی، بین‌المللی و دیگر امور حقوقی با ارائه مشاوره حقوقی، قبول وکالت و ارزیابی پرونده‌ها، موکلین را از روند رسیدگی، درصد موفقیت و شرایط کلی پرونده آگاه می سازد.

شما با مشاوره حقوقی موسسه حقوقی ثمین می توانید بهترین نتیجه را کسب نمایید
مشاوره حقوقی توسط مشاوران با تجربه موسسه حقوقی ثمین عدالت : www.saminedalat.com
شما با مشاوره حقوقی موسسه حقوقی ثمین می توانید بهترین نتیجه را کسب نمایید
مشاوره حقوقی توسط مشاوران با تجربه موسسه حقوقی ثمین عدالت www.saminedalat.com

موسسه حقوقی ثمین عدالت به جهت رفاه حال هموطنان، مشاوره حقوقی رایگان به صورت مشاوره حقوقی تلفنی در نظر گرفته است که افراد با هر شرایطی بتوانند از این خدمات استفاده کنند

موسسه حقوقی ثمین عدالت کمک می‌کند تا مشکلات حقوقی خود را در قالب دریافت مشاوره حقوقی «اینترنتی، حضوری، تلفنی»، قبول وکالت و ارائه دانش حقوقی و انجام کار حقوقی در موضوعات مختلف برطرف ساخت.

در موسسه حقوقی ثمین عدالت ، برای هر پرونده‌ای بهترین وکیل در آن حوزه انتخاب می‌شوند. به عبارت دیگر وکلای موسسه به صورت تخصصی پرونده می‌پذیرند: وکیل خانواده، وکیل طلاق، وکیل مهریه، وکیل نفقه، وکیل چک، وکیل ملکی، وکیل حضانت، وکیل قرارداد، وکیل حقوقی و وکیل کیفری عنوان‌هایی است که موکلین هنگام سپردن پرونده‌های خود به موسسه حقوقی به کار می‌برند. چرا که افراد خواهان این موضوع هستند که کار حتما به متخصص امر سپرده شود که در موسسه حقوقی ثمین عدالت این امر به درستی انجام می‌شود. به طور مثال، طلاق توافقی در این موسسه حقوقی به دلیل حضور وکلای متبحر ظرف ۲ تا ۷ روز کاری انجام می‌شود که زمان بسیار اندکی است.

دشواری‌ها و پیچیدگی‌های پرونده‌های دادگستری به حدی است که افراد به تنهایی قادر به پیگیری درست و صحیح آن‌ها نیستند.

به همین دلیل پیشنهاد می‌شود قبل از آنکه پرونده خود را پیگیری کنید، حتما از مشاوره حقوقی استفاده کنید. بسیاری از افراد به دلیل مشکلات مالی و یا دسترسی سخت به وکیل از مشاوره حقوقی استفاده نمی‌کنند و به همین دلیل متحمل ضررهای سنگین می‌شوند.

موسسه حقوقی ثمین عدالت به جهت رفاه حال هموطنان، مشاوره حقوقی رایگان به صورت مشاوره حقوقی تلفنی در نظر گرفته شده است که افراد با هر شرایطی بتوانند از این خدمات استفاده کنند. هر چند حضور مستقیم در موسسه و ملاقات با بهترین وکیل در حوزه تخصصی پرونده و گرفتن مشاوره حقوقی به صورت مستقیم در روند پرونده بسیار تاثیرگذارتر خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی و داوری ثمین عدالت

موسسه حقوقی ثمین عدالت به شما کمک می کند تا مشکلات حقوقی خود را در قالب دریافت مشاوره حقوقی ” اینترنتی – حضوری – تلفنی “، قبول وکالت و ارائه دانش حقوقی و انجام کار حقوقی در موضوعات مختلف برطرف سازید.

اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون