اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970717320789522

سرویس انجام امور اداری

انجام امور اداری توسط موسسه حقوقی در ایران

کد: 13970717320789522

https://goo.gl/Pctf3Z

، تهران , (اخبار رسمی): همیشه انجام امور اداری فرآیندی دردسرساز و پیچیده بوده است. افراد مجبور هستند برای انجام امور اداری به سازمان‌های مختلف مراجعه کنند. این مراجعه‌ها، خوشایند و دلچسب نیست و در برخی موارد هم پیگیری به خوبی پیش نمی‌رود. موسسه حقوقی و داوری ثمین عدالت، تمامی فرآیندها را تا به سرانجام رساندن انجام می‌دهد

انجام امور اداری توسط موسسه حقوقی در ایران
انجام امور اداری و مالی توسط مطمئن ترین وکلای حقوقی

وکلای ثمین عدالت با تخصص خود در زمینه‌های گوناگون می‌توانند در تسریع انجام امور اداری کمک کنند. انجام امور اداری در بیمه، کارگزاری‌ها، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، شهرداری را می‌توان به وکلای ثمین سپرد

انجام امور اداری و مالی توسط مطمئن ترین وکلای حقوقی

یکی از خدماتی که با استقبال بسیار خوب مخاطبان موسسه حقوقی ثمین عدالت مواجه شده است سرویس انجام امور اداری است که توسط واحد حقوقی-اداری موسسه حقوقی ثمین عدالت و با دقت و کیفیت بالا و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌پذیرد. ثمین عدالت تمام سعی خود را می‌کند تا خود را جزئی از دیگران بداند و روندهای اداری و خدمات امور اداری را به نوعی انجام دهد که گویی برای خود او است. البته با دانش حقوقی که در زمینه‌های مختلف دارد این روندها بسیار سریع‌تر و مطمئن‌تر پیش خواهند رفت. برخی از خدمات امور اداری که تیم حقوقی ثمین عدالت انجام می‌دهند به شرح زیر است:

- اخذ پایان کار ساختمان

- اخذ گواهی عدم خلافی

- اخذ صورت مجلس تفکیکی

- اخذ سند تک‌برگی

- استعلام ثبت

- مفاصا حساب دارایی

- مفاصا حساب شهرداری

- انجام امور مرتبط با انحصار وراثت شامل گواهی حصر وراثت و مالیات بر ارث

شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده باشید که چرا باید پیگیری و انجام خدمات اداری خود را به یک موسسه حقوقی مانند موسسه حقوقی ثمین عدالت بسپارید؟ پاسخ بسیار ساده است.

با سپردن امور اداری خود به ثمین عدالت، می توان با خیال راحت در منزل استراحت کرد، نگرانی بابت راهکارهای حقوقی نداشت و سریع‌تر نیز به نتیجه رسید.

عدم آگاهی نسبت به روند انجام امور اداری

عدم آگاهی نسبت به روند انجام امور اداری همیشه مشکل ساز است. اینکه نمی‌دانید باید به کجا مراجعه کنید و یا از کجا شروع کنید. مشکل موقعی بزرگتر می‌شود که برای انجام امور اداری خود مجبور می‌شوید به چند اداره مراجعه کنید. گاهی جستجو در اینترنت هم کمکی نمی‌کند. در به در دنبال فردی هستید که مسیر موردنظر را تجربه کرده باشد تا بتوان از او کمک گرفت. ترتیب مراجعه به اداره‌های مختلف و اطلاع داشتن از مدت زمان مورد نیاز برای انجام یک موردِ اداری بسیار کمک‌کننده است. آگاهی شهروندان از روند انجام امور اداری؛ شامل مدت زمان انجام کار، مدارک مورد نیاز و…. نیازمند برنامه‌ریزی و وجود بستر مناسب است.

چه مدارکی مورد نیاز است؟

مدارک مورد نیاز برای مراجعه به هر اداره هم یک چالش است. گاهی برای انجام امور اداری، مسافتی طولانی را پیموده‌اید، در حین پیگیری، به یکباره متوجه می‌شوید که به اصل یکی از مدارک نیاز دارید. متاسفانه باید یک روز دیگر برای مراجعه به اداره وقت گذاشته شود و مدارک را کامل کرد.

افراد ترجیح می‌دهند در منزل بمانند!

این مساله در اکثر شهرهای بزرگ از جمله تهران، اصفهان و…. پررنگ تر است. ترافیک و آلودگی هوا، دو پارامتر مهم برای عدم تمایل افراد برای خروج از خانه‌های‌شان است. افراد ترجیح می‌دهند در منزل بمانند به امور شخصی خود بپردازند. تا اینکه وقت خود را در صف‌های طولانی و دراز برای انجام امور اداری بگذرانند.


موسسه حقوقی ثمین عدالت  چه کار می‌کند؟

موسسه حقوقی ثمین عدالت سعی دارد با تبدیل چند سفر درون شهری به یک سفر درون شهری، انجام امور اداری افراد را به عهده بگیرد. افراد می‌توانند با برون سپاری امور بیرون از منزل خود به کمک حال در منزل بمانند و به امور شخصی خود بپردازند.

این کاهش در سفرهای دورن شهری و همگرا شدن سفرهای دورن شهری به کاهش ترافیک و آلودگی هوا کمک می کند. افراد می‌توانند در کنار خانواده بمانند با فرزندان خود بازی کنند یا در محل کار با خیال راحت امور بیرون از منزل خود را به افراد آگاه و متخصص بسپارند. افراد بدون صرف هزینه هنگفت و بالا برای جابجایی در شهر و یا حتی جابجایی‌های بین شهری امور را به کمک حال واگذار می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی و داوری ثمین عدالت

موسسه حقوقی ثمین عدالت به شما کمک می کند تا مشکلات حقوقی خود را در قالب دریافت مشاوره حقوقی ” اینترنتی – حضوری – تلفنی “، قبول وکالت و ارائه دانش حقوقی و انجام کار حقوقی در موضوعات مختلف برطرف سازید.

اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون