اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970604313218866

راهنمایی خرید دستگاه جوجه کشی

کد: 13970604313218866

https://goo.gl/hwsx4A

، ارومیه , (اخبار رسمی): امروزه برند‌های مختلف، دستگاه‌های جوجه کشی با کیفیت و راندمان بالا تولید می‌کنند. یکی از برند‌های معرف این عرصه که دستگاه‌های جوجه‌کشی با کیفیت تولید می‌کند برند اکسترا است.

راهنمایی خرید دستگاه جوجه کشی
راهنمایی خرید دستگاه جوجه کشی

ویژگی‌های دستگاه جوجه‌کشی با کیفیت

  • بدنه دستگاه
  • برد دستگاه
  • المنت و نمایشگر دیجیتال
  • سیستم چرخش

بدنه دستگاه

دستگاه جوجه‌کشی اکسترا 5 از کریستال نشکن ساخته شده که با شفافیت بالا باعث زیبایی خاص نیز می‌شود و موجب می‌شودد که افراد بتوانند داخل دستگاه را به خوبی مشاهده کنند. دستگاه جوجه‌کشی کاکس ماشین از ABS یک میل ساخته شده که در برخی نقاط به کمتر از این مقدار نیز نمی‌رسد.

برد دستگاه

برد دستگاه جوجه‌کشی اسکندری که ساخت مالزی است و سنسور‌های آن سوییسی است، کیفیتی بسیار عالی دارد و این در حالی است که برد دستگاه‌های دیگر که  چینی هستند و قیمتی کمتر از 400 سنت دارد بعد مدتی کارکرد متاسفانه باید تعویض شود.

المنت و نمایشگر دیجیتال :

این دستگاه (اکسترا) دارای یک نمایشگر دیجیتال و یک برد پیشرفته دیجیتال است که به صورت کاملا خودکار و با سیستم هوشمند با تکنولوژی فازی با استفاده از المنت‌های روکش‌دار، درجه حرارت دستگاه را به صورت دقیق تنظیم می‌کند. دستگاه ایزی باتور پنج در قسمت پایین دستگاه دارای شیارهای است که برای تامین رطوبت دستگاه در داخل آن‌ها آب ریخته می‌شود. استفاده از این دستگاه بسیار ساده و آسان بوده و نیاز به هیچ تخصص و یا مهارت خاصی ندارد. این دستگاه جوجه‌کشی با برق ۲۲۰ ولت شهری معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرد و توان مصرفی آن حدودا ۳۰ وات معادل یک سوم یک لامپ ۱۰۰ وات است.

سیستم چرخش:

به جرات می‌توان گفت ۹۹% دستگاه‌های جوجه‌کشی خانگی در جهان از سیستم چرخش ۳۶۰ درجه تخم نطفه‌دار بی بهره‌ هستند. در بیشتر دستگاه‌های جوجه‌کشی خانگی، سیستم چرخش به صورت ۹۰ درجه است. برای اولین بار در سطح خاورمیانه و ایران گروه صنعتی اسکندری با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا، سیستم چرخش افقی و ۳۶۰ درجه را در دستگاه جوجه‌کشی ۱۲ عددی تعبیه کرده است تا تخم‌های نطفه‌دار دقیقاً همانند شرایط مرغ مادر مورد چرخش قرار گیرند.

شایان ذکر است که در سطح دنیا فقط دو سازنده دستگاه جوجه‌کشی از این نوع چرخش در ساخت دستگاه های جوجه کشی خود استفاده کرده‌اند. اما سیستم چرخش برخی دستگاه‌ها به دلیل کمبود فضا به صورت 30 درجه انجام می‌شود و تخم مرغ برخلاف دستگاه جوجه کشی اسکندری به صورت عمودی قرار می‌گیرند که باعث می‌شود زرده‌ی تخم مرغ به پوسته آن بچسبد و بازدهی کمتر را به همراه داشته باشد.

چرخش تخم در داخل ماشین جوجه‌کشی ۱۲ تایی بصورت ۳۶۰ درجه و به شکل مداوم انجام می‌گیرد که این مهم راندمان تبدیل تخم نطفه‌دار به جوجه را به طرز قابل توجهی افزایش می‌دهد.

نقاط قوت دستگاه‌های جوجه کشی اکسترا:

 خدمات و پشتیبانی سریع

 مصرف برق کم

 سنسور‌های سوییسی

 شیک، با‌دوام و قابل شستشو

 قابل حمل و سبک

 بدنه از جنس کریستال نشکن جهت رویت جوجه هنگام خروج از تخم

 بدون نیاز به تنظیم توسط کاربر

سیستم چرخش هوشمند

ارزان و با کیفیت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی اکسترا

گروه صنعتی اسکندری یکی از با سابقه ترین و قدیمی ترین کارخانه سازنده دستگاه جوجه کشی در ایران است که با تکنولوژی روز دنیا انواع دستگاههای جوجه کشی خانگی و صنعتی تمام دیجتال و تمام اتوماتیک را طراحی و تولید می نماید گروه صنعتی اسکندری با بهره گیری از گروه تبلیغات خلاق و پر شور توانسته بهترین تولیدات خود در زمینه دستگاه جوجه کشی را در ایران به تمام علاقه مندان این عرصه معرفی نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید