اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970604313248866

خرید دستگاه جوجه کشی در بازار چه فوت و فن‌هایی دارد

کد: 13970604313248866

https://goo.gl/MBc7Gd

، ارومیه , (اخبار رسمی): در خرید دستگاه جوجه کشی معمولا باید به بدنه،سنسور، برد موتور، عدم نویز پذیری دقت شود. در ادامه به بررسی برخی از این موارد پرداخته می‌شود.

خرید دستگاه جوجه کشی در بازار چه فوت و فن هایی دارد
خرید دستگاه جوجه کشی در بازار چه فوت و فن‌هایی دارد

بدنه دستگاه جوجه کشی

بدنه دستگاه جوجه کشی به سه نوع پی وی سی، بدنه فلزی و ام دی اف تقسیم می‌شود که در این میان بدنه  ام دی اف بدترین نوع آن محسوب می‌شود و دلیل اصلی آن این است که چون ام دی اف از موادی نزدیک به جنس چوب ساخته شده است. عملا بعد از یک ماه استفاده بدنه دستگاه بر اثر رطوبت باد کرده و غیر قابل استفاده می‌شود.

مورد دوم دستگاه‌های جوجه‌کشی بدنه فلزی هستند که معمولا از دو جداره ساخته می‌شود و وسط این دو جداره از عایق یونولیت پر می‌شود و بعد از چند دوره جوجه‌کشی وسط این دو جداره پر از انواع میکروب و آلودگی می‌شود و این آلودگی‌ها با جریان هوا وارد دستگاه شده و راندمان جوجه‌کشی را کاهش می‌دهند. اما از ایرادات مهمی دیگری که می‌توان به بدنه فلزی اطلاق کرد، زنگ زدن آن است که معمولا از 6 ماه تا یک سال بعد از استفاده زنگ می‌زند و  دستگاه غیر قابل استفاده می‌شود.

نوع سوم بدنه پی وی سی است که به راحتی قابل شستشو است و از ویژگی‌های مثبت آن می‌توان به ضد حریق بودن و آنتی باکتریال بودن اشاره کرد و از اشکالات مهم آن می‌توان به عدم استحکام کافی اشاره کرد.

ولی بهترین بدنه دستگاه جوجه کشی چیست؟

بهترین نوع بدنه دستگاه جوجه کشی بدنه‌ای است که از پی وی سی به همراه شاسی‌های از فلز ساخته شده باشد تا هم دستگاه قابل شستشو باشد و هم از استحکام کافی برخوردار باشد.

سنسور ماشین جوجه کشی

در دستگاه های جوجه کشی ارزان معمولا از سنسورهای استفاده می‌شود که بعد از هر دوره استفاده باید کالیبره شوند مثل سنسور LM-35 که در ایران با نام سنسور  NTC نیز معرفی می‌شود. متاسفانه برخی از سازندگان دستگاه جوجه کشی، برای ارزان تمام شدن قیمت نهایی از این سنسور بهره می‌برند.  اما سنسورهای نیز وجود دارند که یک بار در کارخانه سازنده (واقع در سویس) کالیبره می‌شوند و نیاز به کالیبره مجدد نخواهند داشت و از دقت بسیاری بالای برخودار هستند که از بهترین نوع این سنسورها می‌توان به سنسور SHT SENSIRION اشاره کرد.

نتیجه نهایی: در هنگام خرید دستگاه جوجه کشی خانگی به سنسور آن باید توجه کرد که نیاز به کالیبره در هر دوره استفاده نداشته باشد و فقط یک بار در کارخانه سازنده کالیبره شود و نیاز به کالیبره دوره‌ای نداشته باشد.

ترموستات دستگاه جوجه کشی

ترموستات‌های دستگاه جوجه کشی چهار نوع هستند : ترموستات دقیق،  ترموستات هوشمند، ترموستات هوشمند با منطق فازی، ترموستات هوشمند فازی بر مبنای دمای محیط، که در این بین طبیعتا نسل چهارم این بردها که با منطق فازی و منطبق بر سنجش دمای محیط هستند بهترین انتخاب است، در منطق فازی یک سنسور در محیط و یک سنسور در داخل دستگاه تعبیه شده و تاثییرات دمایی محیط بر دمای داخل دستگاه نیز اندازه گیری می‌شود.

نتیجه: خرید دستگاه‌های که بتواند در هر شرایطی حالت استیبل (پایدار) خود را حفظ کند و موجبات افزایش راندمان جوجه کشی بشود یکی از نکات مثبت دستگاه جوجه کشی به شمار می‌رود. که موجب می‌شود شخص در انتخاب خود راسخ‌تر باشد..

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی اکسترا

گروه صنعتی اسکندری یکی از با سابقه ترین و قدیمی ترین کارخانه سازنده دستگاه جوجه کشی در ایران است که با تکنولوژی روز دنیا انواع دستگاههای جوجه کشی خانگی و صنعتی تمام دیجتال و تمام اتوماتیک را طراحی و تولید می نماید گروه صنعتی اسکندری با بهره گیری از گروه تبلیغات خلاق و پر شور توانسته بهترین تولیدات خود در زمینه دستگاه جوجه کشی را در ایران به تمام علاقه مندان این عرصه معرفی نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید