اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970611314448866

اشتغال‌زایی با جوجه کشی

کد: 13970611314448866

https://goo.gl/dgbT1S

، ارومیه , (اخبار رسمی): امروزه فعالیت جوجه‌کشی تقریبا به صورت کامل از حالت سنتی خارج شده و رنگ و بوی صنعتی به خود گرفته است. به طوری که می‌توان با خرید یک دستگاه جوجه‌کشی ارزان قیمت به این تحول بزرگ جواب داد.

اشتغال زایی با جوجه کشی
اشتغال زایی با جوجه کشی

امروزه با خرید یک دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت، می‌توان اشتغال‌زایی کرد.

دانش و تکنولوژی در همه حال از پیشروی نمی‌ایستد و اکنون چند سالی می‌شود فعالت پرسود جوجه‌کشی نیز زیر سایه تکنولوژی پیشرفت‌های قابل تحسینی کرده است. جوجه‌کشی در مرغداری‌ها برای تولید جوجه بیشتر و در نهایت مرغ بیشتر برای مصارف خانگی و همچنین تولید تخم‌مرغ از سود بالایی برخوردار است. البته حائز اهمیت است بدانید که جوجه‌کشی از انواع بسیار گوناگون پرندگان صورت می‌گیرد و هر کدام بازار فروش و سوددهی مخصوص خود را دارد. برای مثال بلدرچین هم به عنوان مصارف گوشتی به کشتارگاه‌ها فرستاده می‌شود و هم تخم بلدرچین از محبوبیت بالایی برخوردار است که به مغازه‌ها و فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند. یکی دیگر از شاخه‌های جوجه‌کشی مربوط به پرندگان زینتی می‌شود. پرندگانی مانند فنچ یا قناری دارای قیمت‌های چند میلیون تومانی هستند.

دستگاه جوجه کشی

بیشتر دستگاه‌های جوجه‌کشی تولید شده اخیر دارای تجهیزات و امکانات پیشرفته بوده و با بالا بردن راندمان جوجه‌گیری رونق ویژه‌ای به فعالیت جوجه‌کشی بخشیده است. دستگاه‌های جوجه‌کشی در انواع متفاوت صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی طراحی و تولید می‌شوند. در بیشتر مرغداری‌های پیشرفته علاوه بر بهره‌گیری از دستگاه های جوجه‌کشی از انواع دیگری از تجهیزات در مرغداری‌ها و سالن‌های پرورش پرندگان استفاده می‌کنند. برای نمونه از سیستم‌های گرمایش (هیتر) برای تامین گرمای لازم و از رطوبت‌ساز‌ها برای ایجاد بخار سرد جهت جلوگیری از استرس دمایی مرغ‌ها استفاده می‌کنند .

دستگاه‌های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری   

گروه صنعتی اسکندری با بیش از 25 سال تجربه در زمینه تولید انواع دستگاه جوجه‌کشی، سیستم‌های گرمایش (هیتر) و سیستم سیستم‌های سرمایش (رطوبت ساز) یکی از شناخته‌شده‌ترین و معتبر‌ترین شرکت‌ها در ایران و خاورمیانه است.

دستگاه‌های جوجه کشی خانگی پرفروش ایزی باتور ساخت این شرکت است. تمامی سیستم‌‌ها و امکانات استفاده شده در این دستگاه‌ها مطابق به روز‌ترین تکنولوژی ایران و جهان است. سنسو‌ر‌های استفاده شده در دستگاه‌های ایزی باتور ساخت کشور سوئیس بوده و یکی از برترین سنسور‌ها جهان محسوب می‌شود . سیستم انتخاب پرنده و نمایشگر روزشمار جوجه کشی چندین نمونه از ده‌ها ویژگی مجوعه دستگاه های ایزی باتور محسوب می‌شود.

دستگاه‌های جوجه کشی سوپر مینیاتور برای جوجه‌کشی در مقیاس‌های نسبتاً بزرگ و بزرگ (صنعتی) استفاده می‌کنند. تمامی دستگاه‌های سوپر مینیاتور دارای سیستم سخنگو بوده و از قابلیت ستر هچر هم زمان بهره می‌برند.

علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با دنیای دستگاه‌های جوجه‌کشی گروه صنعتی اسکندری می‌توانند به سایت این شرکت مراجعه کنند .     

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی اکسترا

گروه صنعتی اسکندری یکی از با سابقه ترین و قدیمی ترین کارخانه سازنده دستگاه جوجه کشی در ایران است که با تکنولوژی روز دنیا انواع دستگاههای جوجه کشی خانگی و صنعتی تمام دیجتال و تمام اتوماتیک را طراحی و تولید می نماید گروه صنعتی اسکندری با بهره گیری از گروه تبلیغات خلاق و پر شور توانسته بهترین تولیدات خود در زمینه دستگاه جوجه کشی را در ایران به تمام علاقه مندان این عرصه معرفی نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]