اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970619315676517

تخفیف‌های ویژه شهرفافا به مناسبت ۱۹ سالگی

کد: 13970619315676517

https://goo.gl/EqtEro

، شیراز , (اخبار رسمی): شهر فافا یک فروشگاه آنلاین برای گجت‌های الکترونیک است که در نظر دارد تا به مناسبت آغاز نوزدهمین سال فعالیتش، شماری از گجت‌های الکترونیک نظیر لپ‌تاپ، لوازم جانبی و صوتی تصویری را با تخفیف به فروش برساند.

تخفیف‌های ویژه شهرفافا به مناسبت ۱۹ سالگی
تخفیف‌های ویژه شهرفافا به مناسبت ۱۹ سالگی

شهر فافا در شرایطی به ارائه‌ی تخفیف برای محصولاتش اقدام می‌کند که نوسانات شدید نرخ ارز بر کسی پوشیده نیست و شماری از فروشگاه‌ها و مراکز عرضه‌ی کشور فعالیت‌های خود را به حالت تعلیق درآورده‌اند

ظهور فروشگاه‌های اینترنتی مرزها را از بین برده و فاصله‌ها را کاهش داده‌اند. از دیگر مزایای این فروشگاه‌ها باید به تسهیل روند خرید کالا از طریق صرفه‌جویی در وقت اشاره کرد. البته باید یکی از بهترین مزایای ظهور فروشگاه‌های آنلاین را امکان جستجو برای خرید یک کالا با بهترین قیمت در بین فروشگاه‌های متعدد بدون صرف زمانی نظیر جستجو در فروشگاه‌های فیزیکی عنوان کرد. شهر فافا نیز یکی از فروشگاه‌های اینترنتی است که زمینه‌ی اصلی فعالیت آن، عرضه محصولات الکترونیک است.

فروشگاه اینترنتی فافا گجت‌های الکترونیکی متعددی را به فروش می‌رساند که از جمله‌ی آن‌ها باید به لپ‌تاپ، تبلت، گوشی‌های هوشمند، لوازم بازی، تجهیزات شبکه و رایانه و قطعات کامپیوتری در کنار لوازم صوت و تصویر اشاره کرد. مجموعه‌ی شهرفافا سابقه‌ای ۱۹ ساله دارد که به مناسبت آغاز نوزدهمین سال فعالیتش، تخفیف‌هایی را برای خریداران محصولات در فروشگاه آنلاین در نظر گرفته است.

شهرفافا در نظر دارد تا تخفیف‌های خود را به مرور و برای محصولات مختلف خود اعمال کند. شهر فافا در نظر دارد تا در مرحله‌ی اول تخفیف‌ها، چهار مدل لپ‌تاپ خود را با تخفیف به فروش برساند که در ادامه می‌توانید اطلاعات این لپ‌تاپ‌ها را به همراه قیمت مشاهده کنید.

هر چهار مدل لپ‌تاپ بالا شامل گارانتی اصلی است. همچنین باید به ارسال رایگان کالا به هر نقطه از ایران توسط شهر فافا اشاره کرد. خریداران فرصتی ۱۰ روزه در اختیار دارند تا کالای خریداری شده را تست کرده و در صورت نیاز به تعویض آن را در بازه‌ی ۱۰ روزه‌ی تعیین شده به فافا ارسال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهر فافا

شهر فافا - تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]