اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980423385066517

بررسی مچ بند هوشمند می بند 4

کد: 13980423385066517

http://bit.ly/2JxGUPE

، شیراز , (اخبار رسمی): می بند 4 با قابلیت‌های جدید رونمایی شد. شیائومی از مچ بند جدید خود یعنی می بند 4 ( MI BAND 4) رونمایی کرد که قابلیت‌هایی نظیر NFC و دستیار هوشمند صوتی و... را به آن اضافه کرده است.

بررسی مچ بند هوشمند می بند 4
خرید می بند 4 از فروشگاه اینترنتی شهر فافا

در بررسی لیستی از بهترین ساعت‌های سلامت قطعا ساعت‌های هوشمند شیائومی دیده می‌شوند. شیائومی پس از موفقیت در دستبند هوشمند شیائومی می بند 3،  تلاش خود را برای ساختن ساعت هوشمندی جدید با قابلیت‌های بیشتر آغاز کرد.

شیائومی می بند 4 قطعا محصول بعدی است که انسان در زندگی روزمره به آن نیاز دارد. این دستگاه هوشمند نیازهای روزافزون کاربران را در دنیای رقابتی امروز تامین می کند.

طراحی ظاهری 

زمانی که بخش‌های داخلی می بند 4 بررسی می‌شود، شتاب سنج دقیق 6 محوره که برای بهبود آنالیز افراد در عملکردهای ورزشی فعال شده است به چشم می‌خورد.

البته شیائومی در می بند 4، تمرکز خود را به طور ویژه به ورزش شنا داده است. به طور دقیق باید گفت که طراحی ضد آب اجازه می‌دهد تا به راحتی به عمق 50 متری آب رفت. همچنین می بند 4 عملکرد و استقامت افراد را شناسایی و مورد بررسی قرار می‌دهد. به طور کلی دستبند شیائومی ابزار حرفه‌ای برای تشخیص سلامت در حوادث ورزشی، کارهای خانگی یا هر جای دیگر است.

مشخصات و ویژگی‌های Xiaomi Mi Band 4 Smart Bracelet 

  • طراحی و رنگ

اولین و مهمترین جنبه هر محصول طراحی و رنگ آن است. چرا که قرار است به عنوان یک گجت پوشیدنی آن را پوشید و بیرون رفت. در مورد دستبند هوشمند می بند 4 شیائومی، یک طراحی براق و زیبا با انتخاب چند رنگ وجود دارد.

شیائومی می بند 4 را با رنگ بندی‌های آبی، صورتی، قهوه‌ای، مشکی و نارنجی ارائه می‌دهد. بنابراین افراد با هر سلیقه‌ای می‌توان دستبند مناسب خود را انتخاب کنند.

شیائومی از یک صفحه نمایش OLED در می بند 4 استفاده کرده و برای اولین بار از صفحه نمایشی رنگی در سری می بند بهره برده است. علاوه بر آن می بند 4 دارای پین در پایین است که در می بند 3 این پین در بالا قرار داشته بود. دستبند می بند 4 توسط بندی پلاستیکی احاطه شده و در زیر صفحه نمایش دکمه لمسی قرار گرفته است. شیائومی روی بندهای این دستبند حفره‌های زیادی ایجاد کرده تا حتی کودکان هم بتوانند از این دستبند استفاده کرده و از آن لذت ببرند.

  • صفحه نمایش

شیائومی یک صفحه نمایش با رزولوشن 120x240 برای می بند 4 قرار داده که کیفیت و وضوح بیشتر را به کاربرانش هدیه داده است. به طور دقیق شیائومی می بند 4 از 77 تم با شماره رنگی متفاوت پشتیبانی می‌کند. این امر به شما این امکان را می‌دهد تا گجت پوشیدنی خود را بر اساس سلیقه خود شخصی سازی کنند.

اگر در قابلیت‌های می بند 4 ریز شد دیده می‌شود که در این نسخه امکان دیدن اطلاعات بیشتری مانند: جزییات تناسب اندام، پیامک‌ها، پیام‌های واتس اپ و بسیاری موارد دیگر وجود دارد. نکته مهم دیگری که در مورد می بند 4 وجود دارد ضد آب بودن صفحه نمایش آن است که به راحتی در هر مکانی می توان از این دستبند استفاده کرد.

  • ضربان قلب و سیستم مانیتورینگ خواب

هنگامی که فردی این دستبند را استفاده کند، دستبند شروع به گرفتن داده‌های واقعی از ضربان قلب می‌کند و این داده‌ها را در تلفن همراه فرد ذخیره می‌کند. 
دستبند می بند 4 داده‌های ضربان قلب را به عنوان داده‌های پایه برای سنجیدن استقامت و سلامت افراد در فعالیت‌های ورزشی قرار می‌دهد.

بنابراین بهتر است دستبند هوشمند شیائومی زمانی که قرار است کار فیزیکی انجام شود در دست داشت تا از هرگونه اتفاق خوب یا بد، روند رشد یا افت آگاه شد.

علاوه بر چک کردن ضربان قلب، دستبند می بند 4 قادر به ردیابی داده‌های خواب است. در حالی که فرد آرام خوابیده است، می بند 4 ضربان قلب، نفس و فشار خون را شناسایی و ضبط می‌کند.

مچ بند هوشمند می بند 4 شیائومی با کمک سنسور ردیابی در فعالیت‌های ورزشی یک مربی و همراه خوب برای دوستداران ورزش به خصوص ورزش شنا است. زمانی که فرد مشغول شنا است اطلاعات دقیقی درباره میزان خستگی، میزان فشار به بدن و.. به وی ارائه می‌شود. همچنین در دیگر ورزش‌ها نیز اطلاعات خوبی به افراد می‌دهد تا بتوانند برنامه‌های اینده خود را تنظیم کنند.

  • اتصال بلوتوث

با بلوتوث نسخه 5.0، دستبند هوشمند شیائومی می بند 4 با گوشی هوشمند ارتباط بی سیم برقرار می‌کند. می‌توان MI band 4 را به تلفن هوشمند خود وصل کرد و داده‌های می بند را روی گوشی خود ذخیره کرد. همچنین می‌توان به کنترل دیگر دستگاه‌های شیائومی پرداخت.

  • باتری 

دستبند هوشمند می بند 4 دارای یک باتری 135 میلی آمپری است و شیائومی ادعا می‌کند که تا 20 روز در حالت آماده به کار و با یک بار شارژدهی می‌تواند کار کند و لازم نیست به صورت مکرر مچ بند را شارژ کرد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و خرید مچ بند می بند 4 و همچنین بررسی تخصصی می بند 4 می‌توانند به سایت فروشگاه اینترنتی شهر فافا به آدرس fafait.net مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهر فافا

شهر فافا - تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]