اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980313373446517

راهنمای سفر:

چطور سفر خود را با خرید کیونپ بیمه کنیم؟‌

کد: 13980313373446517

http://bit.ly/2MA4zCS

، شیراز , (اخبار رسمی): همیشه در سفرها دغدغه کم بودن فضای ذخیره‌سازی گوشی هوشمند یا دوربین عکاسی وجود دارد. این موضوع باعث می‌شود تا نتوان از تمام لحظات خود لذت برد، برای حل این مسئله راهکاری را به در ادامه پیشنهاد می‌‌شود. با خرید ذخیره‌ساز تحت شبکه کیونپ می‌توان تمام لحظات سفر را به ثبت رسانید.

راهنمای سفر: چطور سفر خود را با خرید کیونپ بیمه کنیم ؟‌
تمام اطلاعات در یک فضا با خرید کیونپ

همه قبل از رفتن به سفر زمان زیادی را به آماده‌سازی وسایل خود، فکر کردن در مورد نیازها و مشکلاتی که ممکن است در مسافرت اتفاق بیافتد اختصاص می‌دهند. معمولا همه پیش‌بینی‌های لازم را برای جلوگیری از اوقات تلخی‌ها، کمی و کاستی‌ها را تا جای ممکن می‌کنند. اما همیشه شرایط آنطور که مدنظر است پیش نمی‌رود. شرکت کیونپ در این باره راهکارهای کاربردی را پیشنهاد کرده است.

قبل از معرفی راهکارهای شرکت Qnap، به مشکلاتی که در بیشتر سفرها مشترک است پرداخته می‌شود:

امروزه به جرات می‌توان گفت که بیشتر تلفن‌های همراه به دوربین قدرتمند تبدیل شده‌اند و هر کدام عکس‌هایی با کیفیت و حجم بالا می‌گیرند. فیلم‌های گرفته شده از لحظات تکرار نشدنی با کیفیت HD یا 4K نیز حجم‌های بسیار بالایی دارند و نگهداری تعداد زیادی از آن بر روی موبایل غیر ممکن است. از طرف دیگر طبقه‌بندی، پیدا کردن و ارسال آنها زمان‌بر شده به طوری که شخص مجبور است عکس و فیلم‌های قدیمی‌تر را پاک کرده تا فضا برای ذخیره سازی عکس‌های جدید خالی شود.

«من فکر میکردم آلبوم یا آهنگ مورد علاقم را توی موبایلم دارم !» این جمله‌ای است که بسیاری از افراد در سفر با دوستان یا خانواده خود گفته‌اند. حقیقتا موبایل‌ها به دلیل فضای کم، امکان ذخیره تمامی آهنگ‌ها، موسیقی‌های دوست داشتنی را ندارند و باید به جستجو روی هارد اکسترنال یا فضای کامپیوتر شخصی خود بود تا بتوان آن چیزی را که مد نظر است را پیدا کرد، هر چند که این کار زمان زیادی را می‌گیرد. همچنین باید زمان زیادی را صرف انتقال آهنگ‌های مورد علاقه، فیلم‌ها و عکس‌ها، به کمک کابل یا بلوتوث به سیستم یا موبایل خود کرد.

در آخر با یک نگاه سریع و اجمالی به آلبوم‌های عکس، فیلم و آهنگ‌های خود  بر روی هارد اکسترنال، کامپیوتر شخصی، موبایل یا تبلت شخص به این نتیجه می‌رسد که روزی تمامی این اطلاعات را در یک محل مناسب نگهداری کرده تا فضای بیشتری برای عکس‌های مسافرت بعدی خود داشته باشد.

بدون دغدغه لحظه به لحظه سفر خود را ثبت کنید

به عنوان یک راهکار همیشگی باید گفت می‌توان نگهداری، جمع آوری، ایمن سازی آلبوم عکس‌ها و فیلم‌ها و تمامی اطلاعات خود را به ذخیره‌ساز تحت شبکه کیونپ سپرد. این ذخیره‌ساز به کمک می‌کند تمامی اطلاعات خود را به راحتی در آن آپلود کرده و هر زمانی که لازم است از طریق موبایل یا کامپیوتر با استفاده از شبکه وایرلس خانگی یا اینترنت به آنها دسترسی پیدا کرد و آنها را با دوستان و خانواده خود به اشتراک گذاشت.

کمبود فضا به راحتی در کیونپ قابل حل است و به طوری که توان ترابایت‌ها هارد جدید به کیونپ خود اضافه کرده و با خیال راحت اطلاعات بیشتری بر روی آن ذخیره کرد. این دستگاه اجازه نمی‌دهد که فایل‌ها، فیلم‌ها، عکس‌ها و دیگر اسناد خراب شود یا حتی سهوا پاک شود. کیونپ حتی یک مرحله نیز پا پیش گذاشته و قبل از ارور دادن و خراب شدن هارد داخلی کیونپ به شخص اطلاع رسانی کرده تا بتوان فایل‌ها را در محل امن نگهداری کرد.

حریم خصوصی کیونپ: مهمتر از گرفتن یک عکس زیبا، نگهداری کردن از آن است!

حریم خصوصی یکی از کلیدی‌ترین معیارهای انسان‌ها در عصر تکنولوژی است. ذخیره‌ساز تحت شبکه کیونپ در این زمینه فعال بوده و قوانین سختی را دارد تا بتواند حریم خصوصی کاربرانش را محافظت کند. تمام اطلاعات شخصی و مهم توسط این دستگاه رمزگذاری می‌‌شود تا از دسترسی دیگران در امان باشد. در آخر باید گفت با خرید کیونپ به ایده آل‌ترین محل برای نگهداری فایل خام، موسیقی، عکس و فیلم و دیگر اطلاعات مهم خود می‌توان رسید. همچنین می‌توان چندین نسخه پشتیبان را به صورت اتوماتیک در دستگاه خود ذخیره کرد.

علاقه‌مندان برای بررسی و خرید تجهیزات سفر و کمپینگ می‌توانند به سایت شهر فافا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهر فافا

شهر فافا - تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]