اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970910330906517

می‌خواهید برنده شوید؟ یک ماه انار نخورید

کد: 13970910330906517

https://goo.gl/FPt8dZ

، شیراز , (اخبار رسمی): می‌خواهید بدانید انار نخوردن چه ربطی به برنده شدن دارد؟ یک راهش این است که از برنده‌ی جشنواره‌ی صد دانه یاقوت سال گذشته بپرسید، اما از آنجا که آقای برنده حتما الان نشسته و در فکر فرو رفته است که امسال چطور برای شب یلدا به اندازه‌ی کافی انار جمع کند پاسخ سوال‌ شما را شهر فافا می‌دهد.

می‌خواهید برنده شوید؟ یک ماه انار نخورید
می‌خواهید برنده شوید؟ یک ماه انار نخورید

آذر امسال هم یک رقابت هیجان‌انگیز بین شهروندان شهر فافا در جریان است. همین که در فروشگاه اینترنتی شهر فافا عضو شده باشید یک شهروند محسوب می‌شوید. هر کدام از شهروندان این شانس را دارند که برنده‌ی جشنواره‌ی صد دانه یاقوت فروشگاه اینترنتی شهر فافا باشند. فقط کافی است یک ماه انار نخورید. می‌خواهید بدانید انار نخوردن چه ربطی به برنده شدن دارد؟ یک راهش این است که از برنده‌ی جشنواره‌ی صد دانه یاقوت سال گذشته بپرسید، اما از آنجا که آقای برنده حتما الان نشسته و در فکر فرو رفته است که امسال چطور برای شب یلدا به اندازه‌ی کافی انار جمع کند پاسخ سوال‌ شما را شهرفافا می‌دهد.

شاید درباره‌ی اولین جشنواره‌ی صد دانه یاقوت شهر فافا شنیده باشید. آذر امسال دومین جشنواره‌ با جایزه‌های بیشتر برگزار می‌شود. در این جشنواره که از ۱ تا ۳۰ آذر برگزار می‌شود، شهروندان شهر فافا با فعالیت‌های مختلف مثل ثبت تجربه‌های خریدشان، معرفی به دوستان و … می‌توانند یاقوت جایزه بگیرند. همچنین با هر خریدی که از فروشگاه می‌کنند تعدادی یاقوت برنده می‌شوند. در طول این یک ماه، شرکت کنندگان در جشنواره برای جمع کردن تعداد بیشتر یاقوت‌ها با هم رقابت می‌کنند. می‌دانیم که هر صد دانه یاقوت تبدیل به یک انار می‌شود.

با انارهای خود چه‌کار کنید؟

می‌توانید با انارهایی که جمع کرده‌اید از فروشگاه اینترنتی شهر فافا خرید کنید. اما این همه‌ی کاری نیست که می‌توانید با انارهای خود انجام بدهید. برای این که با سایر شرکت‌کنندگان رقابت کنید باید انارهای خود را جمع کنید تا در پایان جشنواره بیشترین امتیاز را داشته باشید. برای همین است که می‌گوییم یک ماه انار نخورید تا برنده باشید، چرا که اگر انارهای‌تان را برای خرید کالا خرج کنید دیگر نمی‌توانید آن‌ها را برای قرار گرفتن در میان رتبه‌های برتر به کار بگیرید.

فروشگاه اینترنتی فافا گجت‌های الکترونیکی متعددی را به فروش می‌رساند که از جمله‌ی آنها باید به لپ تاپ، تبلت، گوشی‌های هوشمند، لوازم بازی، تجهیزات شبکه و رایانه و قطعات کامپیوتری در کنار لوازم صوت و تصویر اشاره کرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره می‌توانند وارد صفحه‌ی دومین جشنوارهی صد دانه یاقوت شهر فافا بشوند و برای یک ماه رقابت هیجان‌انگیز آماده شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهر فافا

شهر فافا - تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال در ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]