اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970621315968217

پوستر چیست و چه کاربردهایی دارد

کد: 13970621315968217

https://goo.gl/zP5Ch9

، تهران , (اخبار رسمی): در خانه طراحان سام چاپ پوستر با بهترین کیفیت و دقت و همچنین با استفاده از بهترین دستگاه‌ها و جوهرهای اروپایی به مشتری ارائه می‌شود.

پوستر چیست و چه کاربردهایی دارد
چاپ پوستر بزرگ و ارزان در خانه طراحان سام با بهترین کیفیت انجام میپذیرد

در خانه طراحان سام چاپ پوستر با بهترین کیفیت و دقت و همچنین با استفاده از بهترین دستگاه‌ها و جوهرهای اروپایی به مشتری ارائه می‌شود

چاپ پوستر چیست؟

چاپ پوستر‏ وسیله‌ای برای اعلان خبر در مورد رویدادها و موضوعات مختلف است که عموما به ‏صورت عمودی طراحی شده و به نمایش در می‌آید. ابعاد طراحی پوستر باید مناسب برای مشاهده از ‏فاصله نزدیک باشد. پوسترهای قطع ‏A3‎ برای گردهمایی‌ها، همایش‌ها، اجراهای تئاتر، انواع نمایشگاه‌ها، ‏روی‌دادهای علمی و هنری، ارائه‌های دانشجویی و... به کار می‌رود.‏ 

مناسب‌ترین انتخاب برای چاپ پوستر قطع ‏A3‎‏ در کمترین زمان و با کیفیتی مطلوب، چاپ دیجیتال ‏است. ‏ 

چاپ پوستر یکی از مهم‌ترین عواملی است که سبب می‌شود شرکت‌ها و واحدهای تجاری ساده‌تر از همیشه به تبلیغ برند تجاری خود بپردازند. از آنجایی که معرفی اهداف تجاری شرکت یکی از پارامترهای اصلی شفاف‌سازی زمینه کاری برای مخاطبان است به همین خاطر چاپ پوستر بزرگ به رسیدن به این هدف بسیار کمک می‌کند. پوسترهای چاپ شده بسیار، به افراد جهت رساندن مفهومی که به دنبال آن هستند یاری می‌کند. چاپ پوستر سبب می‌شود راه‌های کاری جدید و نوبا معرفی برند تجاری شما پیش‌روی شما باز شود. 

مواردی که برای چاپ پوستر مورد استفاده قرار می‌گیرد چیست؟

1 - چاپ پوستر سبب می‌شود یک برند تجاری معرفی شود 

2 - چاپ پوستر بزرگ به جهت تبلیغات بسیار موثر است 

3 - زمانی که قصد داریم یک پوشش خبری را منتقل کنیم به راحتی از پوسترهای دیواری می‌توانیم کمک بگیریم. 

4 - با استفاده از چاپ پوستر بزرگ به سادگی می‌توان آثار هنری را با کمترین قیمت طرح‌شده به چاپ رساند. 

چاپ پوستر بزرگ

زمانی که قصد دارید در یک همایش یا کنفرانس پیرامون یک محصول یا کار خاصی به بحث با دیگران بنشینید با استفاده از یک پوستر بزرگ می‌توان به سادگی از طریق تصویری با افراد ارتباط برقرار کرد. یکی از رایج‌ترین راه‌هایی که این روزها به منظور بازاریابی بهتر مورد استفاده قرار گرفته است چاپ پوستر بزرگ است. 

به راحتی در فضاهایی مثل نمایشگاه‌های کتاب شاهد این هستید که با چاپ پوسترهای بزرگ قسمتی از فضا را پوشش می‌دهند و به معرفی محصولات خود می‌پردازند. برای نمونه دیگر می‌توانیم به پوسترهایی که به منظور کارهای خدماتی آرایش بهداشتی در مطب‌های پزشکان است نیز اشاره کرد. کاربردهای چاپ پوستر بزرگ معرفی نامه بسیار طولانی دارد. به راحتی در هر حیطه‌ای که مد نظر داشته باشید می توانید به چاپ پوستر بپردازید.

خدمات ارائه شده چاپ:

تحریر 80 گرمی 

گلاسه 135 گرمی 

گلاسه 170 گرمی 

گلاسه 200 گرمی 

برای مورد استفاده قرار دادن این پوسترها در ابتدا باید از یک تصویر با رزولوشن بسیار بالا بهره گرفته شود. به همین خاطر از جمله کارهای مقدماتی عبارت است از فاصله 5 سانتی‌متری از هر طرف از طرح مدنظر، حال این اندازه می‌تواند به صورت دلخواه تغییر کند. طرح عموما به صورت فول رنگ یا چهار رنگ روتین به انجام می‌رسد.

چاپ پوستر دیواری

فرم، رنگ و فونت از جمله مواردی است که باید در چاپ پوستر دیواری به آن توجه شود. از آنجایی که برای چاپ پوسترهای بزرگ به منظور کارهای تبلیغاتی استفاده می‌شود نیازی نیست که این سری از کارها در شکل‌های نامتعارف و بزرگ به چاپ برسد. اگر این کارها زیاد از حد شلوغ و رنگی باشد مفهوم اصلی را بیان نمی‌کند. 

به همین خاطر در زمان چاپ پوستر دیواری باید سعی شود از رنگ کمتر و طرح کمتر استفاده شود. این امر سبب می‌شود چاپ پوستر دیواری مفهمومی‌تر و ساده‌تر موضوع را بیان کند. وظیفه اصلی پوستر عنوان یک خبر است حال این خبر می‌تواند یک پوستر کوچک باشد یا یک بنر تبلیغاتی بزرگ بنابراین باید توجه شود مفهوم در کوتاه‌ترین زمان ممکن با استاندارد و اصول تبلیغاتی به نمایش گذاشته شود.

سه پارامتر اصلی در چاپ پوستر:

1- رنگ:

روانشناسی رنگ‌ها در زمان چاپ پوستر دیواری باید رعایت شود. به عنوان مثال استفاده از رنگ‌های سرد و گرم هر کدام پروسه مخصوص به خود را دارد. رنگ‌های گرم بهتر است برای تبلیغات در زمینه لباس یا خوراکی مورد استفاده قرار بگیرد زیرا سبب می‌شود هیجان بیشتری در افراد القاء شود. از سوی دیگر از رنگ‌های سرد توصیه می‌شود برای کارهایی که نیاز به آرامش روحی روانی دارد استفاده شود. به عنوان مثال معرفی کارهای خدماتی که احساس امنیت بیشتری را با آرامش در افراد ایجاد می‌کند.

2- فرم:

فرم‌ها نیز همانند رنگ‌ها دارای اصول و قواعدی مشخص هستند. به عنوان مثال از خطوط سنگین برای کارهای تبلیغاتی شرکت‌های خودروسازی استفاده می‌شود تا بازخورد مناسب‌تری داشته باشد و از خطوطی که منحنی بیشتری دارند براساس قوانین و اصول طراحی در زمینه عروسک‌سازی و تبلیغات خوراکی‌ها بیشتر استفاده می‌شود.

3- فونت:

فونت‌ها نیز در زمان چاپ پوستر دیواری باید رعایت شود. شما برای چاپ طرح‌ها باید اصول استاندارد را رعایت کنید به عنوان مثال المان‌های جغرافیایی با المان‌هایی که برای چاپ یک تبلیغ کارتنی مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار متفاوت است.

جمع بندی نهایی:

در نهایت برای چاپ پوستر به شما پیشنهاد می‌کنیم اصول‌هایی که در زمینه کار مد نظر شما است به درستی انجام دهید. ترکیب همه عوامل در کنار یکدیگر اگر به درستی انجام بگیرد سبب می‌شود به اهداف خود نزدیک‌تر از قبل شوید. 

در خانه طراحان سام چاپ پوستر با بهترین کیفیت و دقت و همچنین با استفاده از بهترین دستگاه‌ها و جوهرهای اروپایی به مشتری ارائه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه طراحان سام

خانه طراحان سام با مهجرترین دستگاه های چاپ دیجیتال و چاپ بنر در کشور آماده ارائه خدمات رسانی در زمینه چاپ دیجیتال استیکر,چاپ روی شیشه,چاپ دیجیتال کارت ویزیت,چاپ دیجیتال روی پارچه,چاپ دیجیتال تراکت,چاپ بنر,چاپ کاتالوگ,برش لیزر,چاپ دیجیتال کاغذ دیواری و سازه های نمایشگاهی می باشد. راه های ارتباطی با خانه طراحان سام : Telegram : http://telegram.me/samdhprintt تلفن تماس : 02187700017

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی