اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980429386868217

مرحله پایانی در نصب کاغذ دیواری چیست؟

کد: 13980429386868217

http://bit.ly/2SpTeEs

، تهران , (اخبار رسمی): در مرحله پایانی از نصب کاغذ دیواری باید دو محدوده دور پنجره و کنج دیوار حتما در نظر گرفته شوند و بر اساس آن کاغذ دیواری نصب شود.

مرحله پایانی در نصب کاغذ دیواری چیست؟
چاپ کاغذ دیواری و نصب آن در خانه طراحان سام

نصب کاغذ دیواری دور پنجره

1.نصب بالای درب یا پنجره: باید ورق را بالای درب یا پنجره نگه داشت و سعی کرد عرض بالای چهارچوب را کاملاً پوشش داد. سپس از هر سمت (راست و چپ) از کنج به سمت داخل چهارچوب با زاویه 45 درجه به اندازه 10 سانتی متر برش زد. این کار را برای طرف دیگر هم باید انجام شود.

2.بر روی دور پنجره کار شود: طبق مرحله قبلی گوشه‌های دیگر چهار چوب هم به همان شکل باید برش داده و سعی شود برش‌ها دقیق و مستقیم باشد.

3.سپس کاغذ دیواری را بر روی دیوار قرار داده و طبق برش‌های 45 درجه بر روی اطراف درب یا پنجره چسپانده شود و با یک کاتر تیز قسمت‌های اضافه (قسمت‌های داخل چهار چوب) با یک برش مستقیم جدا شود.

نصب کاغذ دیواری در کنج دیوار

1. اندازه گیری: با متر فاصله‌ی  تیکه‌ی آخر کاغذ نصب شده با کنج دیوار اندازه گیری شود. سه بار قسمت بالا، وسط و پایین را اندازه گرفته و بیشترین میزان را برای برش کاغذ دیواری باید انتخاب شود.

- بعد از سه بار اندازه گیری بیشترین میزان را انتخاب و نزدیک به یک سانتی متر به آن اضافه شود تا کم نباشد.

- اگر یکبار این کار برای گوشه‌ای از دیوار انجام و اضافه شد می‌توان برای سری بعد کمتر از یک سانتی متر به اندازه نهایی اضافه کرد.

2. برش ورق‌ها: قبل از اینکه برش دادن کاغذها شروع شود، باید با خط کش خط برش را تنظیم کرده که ابتدا و انتهای خط کش باهم در یک راستا باشند. همینطور از لبه ورق نزدیک به یک سانتی متر هم به داخل آمده و از آنجا برش شروع شود. در انتهای ورق هم یک سانتی متر حاشیه لحاظ شود.

3 . اتمام برش: بعد از برش ورق‌ها باید دو تکه اضافه در لبه‌ها داشت.

4. چسباندن کنج کار: ورق آخر کاغذ دیواری باید کنج یا زاویه 90 دیوار را هم پوشش دهد که قبلاً 1 سانتی متر بیشتر برش زده شده بود. حالا اگر سطح دیوار کج باشد ممکن است در قسمت‌هایی از دیوار پوشش یک سانتی متری در نظر گرفته شده کم یا زیاد بنظر برسد که می‌توان با کاتر این ناهماهنگی را برش زد.

5. اندازه گیری دیوار بعد از کنجی: پس از اندازه گیری عرض دیوار بعد از کنجی یا زاویه 90، با یک مداد باید سعی شود قسمتی از طرح کاغذ دیواری را علامت و بر روی دیوار جدید خطی در راستای طرح کشیده شود. با اینکار می‌توان در نصب ورق بعدی سعی کرد تا طرح هماهنگ با طرح قسمت کنجی دیوار باشد. 

برای اینکه دو کاغذ روی هم نصب نشود، باید به آرامی بخشی از کاغذ دوم را با فاصله‌ی خیلی خیلی کم از کاغذ نصب شده قبلی نصب و ابتدا طرح را هماهنگ کرد. سپس دوباره به آرامی قسمت چسبیده شده را کنده و سعی کرد این بار دقیقاً بعد کاغذ قبلی نصب انجام شود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد چاپ و نصب کاغذ دیواری می‌توانند به سایت خانه طراحان سام مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه طراحان سام

خانه طراحان سام با مهجرترین دستگاه های چاپ دیجیتال و چاپ بنر در کشور آماده ارائه خدمات رسانی در زمینه چاپ دیجیتال استیکر,چاپ روی شیشه,چاپ دیجیتال کارت ویزیت,چاپ دیجیتال روی پارچه,چاپ دیجیتال تراکت,چاپ بنر,چاپ کاتالوگ,برش لیزر,چاپ دیجیتال کاغذ دیواری و سازه های نمایشگاهی می باشد. راه های ارتباطی با خانه طراحان سام : Telegram : http://telegram.me/samdhprintt تلفن تماس : 02187700017

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | دکوراسیون و منزل