اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980321375228217

مراحل آماده‌سازی کاغذ دیواری قبل از نصب آن

کد: 13980321375228217

http://bit.ly/2MJScEl

، تهران , (اخبار رسمی): قبل از نصب کاغذ دیواری لازم است آن را آماده کرد تا مشکلی در آینده برای کاغذ دیواری اتاق ایجاد نشود.

آماده سازی کاغذ دیواری قبل از نصب آن
چاپ کاغذ دیواری اتاق خواب در شرکت خانه طراحان سام

چک کردن اعداد رول کاغذ دیواری

همه‌ی رول‌‌های کاغذ دیواری را باید چک کرد و به اعداد درج شده روی بسته آن توجه داشت تا مطمئن شد همه آنها یکسان هستند. مثلاً  «Run # 10» یا موارد مشابه «Lot #» ،«Batch #» که نشان می‌دهد سایز الگو متناسب با هم هستند یا خیر. 

برطرف کردن نقص رول‌ها

باید کل رول‌ها را برای نقص در روند چاپ بازبینی کرد که رگه‌های رنگ، لکه‌های جوهر، حفره‌های رنگی در طرح و رنگ وجود نداشته باشد. یک نقص کوچک در کل رول معمولا می‌تواند برداشته شود و در اطراف کار از آنها استفاده شود اما اگر نقص بزرگ باشد و قابل استفاده نباشد می‌توان ان را به فروشنده بازگرداند.

رساندن الگوها به هم

ابتدا ادامه الگو را پیدا کرده و سپس یک جسم در نزدیکی لبه کاغذ قرار داده، کاغذ را اندازه گیری کرده تا زمانی که به همان جسم رسید. این فاصله تکرار الگو است این اندازه گیری را باید در ذهن داشت تا در ادامه از خط بر روی دیوار برای شناسایی این الگوهای هماهنگ استفاده کرد.

انتخاب نوع طرح کاغذ دیواری

الگوها معمولاً یا بصورت مستقیم هستند یا بصورت افتاده. مستقیم زمانی است که الگو بعد از اتمام دوباره در همان راستای قبلی تکرار می‌شود و افتاده منظور زمانی است که الگو در ادامه کم کم در چاپ طرح به سمت بالا یا پایین حرکت می‌کند. پس مهم است تا نوع طرح چاپ کاغذ دیواری را شناسایی تا در روند نصب و تنظیم الگو دچار اشتباه نشد. 

پیدا کردن قسمت بالای کاغذ دیواری

باید بالای کاغذ خود را پیدا کرد. الگوی پوشش دیوار را مطالعه کرد و باید تصمیم گرفت که قسمت بالای کاغذ دیورای ( تقاطع دیوار با سقف ) چگونه باشد. بعضی از کاغد دیواری‌ها دارای قسمت بریده شده یا تمام شده‌ی طرح هستند که مناسب برای قرار دادن آن قسمت در بالای دیوار است.  

باید سعی کرد که نزدیک به 2.5 تا 3 سانتی متر از قسمت بالایی کاغذ دیواری کم کرد (کات کنید) چون در تقاطع سقف و دیوار الگو بد دیده می‌شود و بهتر است که الگو قبل از رسیدن به سقف تمام شود.

برش رول کاغذ دیواری

کاغذ دیواری را روی میز قرار داد و یک تیغ برداشت و رول را حدود 2.5 تا 3 سانتی متر برش داد. این اضافی بر روی قسمت بالای دیوار قطع می‌شود. در هنگام برش حتماً از خط کش یا گونیا استفاده شود تا برش صاف و بدون لبه باشد.

علاثقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت خانه طراحان سام به آدرس www.samdhprint.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه طراحان سام

خانه طراحان سام با مهجرترین دستگاه های چاپ دیجیتال و چاپ بنر در کشور آماده ارائه خدمات رسانی در زمینه چاپ دیجیتال استیکر,چاپ روی شیشه,چاپ دیجیتال کارت ویزیت,چاپ دیجیتال روی پارچه,چاپ دیجیتال تراکت,چاپ بنر,چاپ کاتالوگ,برش لیزر,چاپ دیجیتال کاغذ دیواری و سازه های نمایشگاهی می باشد. راه های ارتباطی با خانه طراحان سام : Telegram : http://telegram.me/samdhprintt تلفن تماس : 02187700017

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل