اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000721547458217

ویژگی های چاپ بنر اقتصادی

راهنمایی برای چاپ فوری بنر با کیفیت

کد: 14000721547458217

https://bit.ly/3FT9vtR

، تهران , (اخبار رسمی): ما در این مقاله به بررسی نحوه ی چاپ بنر با کیفیت و با قیمت اقتصادی پرداخته ایم.

راهنمایی برای چاپ فوری بنر با کیفیت
بنر

یکی از ابزارهای تبلیغاتی که عموماً به دلیل قیمت مناسب برای اکثر شرکت ها برای اهداف تبلیغات محیطی مورد توجه قرار می گیرد ، چاپ بنر است. متریال بنر به دلیل مقاومت نسبتاً بالا در برابر تغییرات محیطی و دوام زیاد برای استفاده طولانی مدت ، اولین انتخاب برای تبلیغات محیطی تجاری است. اما چیزی که باعث محبوبیت بیشتر این ابزار می شود ، هزینه کم و عرضه آسان آن است. در این مقاله قصد داریم علاوه بر توضیح مزایای چاپ بنر ارزان و فوری ، زوایای پنهان چاپ این محصول را با قیمت پایین توضیح دهیم ، در ادامه با ما همراه باشید.

ماندگاری بنرهای چاپی

بنر از جنس پلاستیک یا PVC است. معمولاً در خارج از منزل یا محل کار نصب می شود ، می تواند در اندازه های بسیار بزرگتر از صفحات یا برچسب های چند لایه چاپ کند. چاپ بنر در هر طرح و اندازه ای با دستگاه های چاپ بنر با عرض گسترده انجام می شود. قیمت پایینی دارد اما ماندگاری بالایی در برابر نور خورشید ، باران ، برف ، گرما ، کشش و پارگی دارد.

انواع چاپ بنر

شاید تعجب کنید که آیا همه بنرها این ویژگی ها را دارند یا فقط گروه خاصی از این محصول را دارند. در پاسخ باید گفت که همه پوسترها از مواد یکسانی برخوردارند و مقاومت خوبی در برابر تغییرات آب و دما مانند گرما و سرما از خود نشان می دهند. در ایران ، اکثر چاپگرها بیشتر مواد و مواد اولیه را از چین و کره تامین می کنند.

ارزش حرارتی این محصول نیز بسته به کشور و سازنده متفاوت است ، اما اغلب در محدوده 8 تا 15 متغیر است. نکته مهم در اینجا تفاوت بین پوسترهای چینی و کره ای است و این تفاوت در قدرت و کیفیت است. تاثیر نهایی بر روی این دو نوع مواد. به طوری که بنرهای کره ای کیفیت چاپ بهتر و قدرت بیشتری دارند.

دلیل این تفاوت به سادگی به بافت پارچه بنر مربوط می شود. بافت بنرهای کره ای یکنواخت تر است و رنگ ، طرح ، کیفیت و وضوح چاپ بهتر است و در نهایت ظاهر زیباتر دارد.

ویژگی های چاپ بنر اقتصادی 

اما اکنون اجازه دهید در مورد تفاوت بنرهای ارزان قیمت و بنرهای با کیفیت صحبت کنیم. همان نکته مهمی که قبل از سفارش باید بدانید:

  • پرداخت بسیار کمتر از چاپ بنرهای با کیفیت
  • دوام کمتری نسبت به خراشیدن ، پاره شدن و کشیدگی دارد
  • عمر کوتاه ، طراحی جذاب و رنگ پریده با گذشت زمان ، نور خورشید ، باران و برف.
  • ضخامت کمتر از مواد اولیه
  • ناتوانی در پوشیدن در شب

نکاتی که باید مد نظر قرار دهید:

اگر هر یک از عناصر محدود کننده چاپ بنر شما در انتخاب شما موثر است ، بهتر است گزینه پرداخت کمتر را کنار بگذارید و برای ماندگاری و کیفیت بیشتر به نتیجه نهایی فکر کنید. اما اگر قصد دارید از این محصول برای مدت زمان محدود استفاده کنید یا می توانید از آن در شب استفاده کنید ، مشکلی ندارید. بهترین گزینه برای شما چاپ یک بنر ارزان است!

در بیشتر مواقع بنرها دور از دسترس مخاطب نصب می شوند ، بنابراین محتوای چاپ شده روی بنر باید مختصر ، جامع و بزرگ باشد تا برای بینندگان نمایش داده شود. بنابراین ، هنگام چاپ این مواد تبلیغاتی و پیام رسانی ، بهتر است طرح بندی و نوشتار پیام اصلی آگهی را در یک نگاه منتقل کند.

قبل از چاپ ، باید محل نصب را مشخص کنید. زیرا با در نظر گرفتن موقعیت بنر ، می توانید محل نصب را از چشم مخاطب ببینید و ابعاد و محتوای بنر را در ذهن آنها تجسم کنید.

نکات سریع برای سفارش چاپ پوستر ارزان

دستگاه هایی که طرح و فایل روی بنر را چاپ می کنند و همچنین فلکس معمولاً سالن یا اکوسالون هستند. دستگاه های اتاق سبز ، گرچه برای چاپ بنر یا فلکسو گران هستند ، اما در نتیجه دارای تراکم رنگی بالاتر و کیفیت بسیار بالاتری هستند ، اما تنها نقطه ضعف این دستگاه ها سرعت چاپ بسیار پایین بنرها و پلاکاردها در مقایسه با اتاق نشیمن است. دستگاه ها

نکته مهم دیگر این است که دستگاه های اکوسالون علاوه بر بنر و فلکس ، قابلیت چاپ هر نوع طرح و نقش بر روی کاغذ دیواری و پارچه را دارند. اگر وسایل موجود در اتاق این قابلیت را ندارند ؛ بنابراین به خاطر داشته باشید که پوسترهایی که با دستگاه های سالن چاپ می شوند به طور کلی قیمت کمتری دارند.

طراحی بنر معمولاً با نرم افزار Photoshop یا CorelDRAW انجام می شود ، مطمئن شوید خروجی نهایی با فرمت JPEG یا TIFF یا در نهایت PDF باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه طراحان سام

خانه طراحان سام با مهجرترین دستگاه های چاپ دیجیتال و چاپ بنر در کشور آماده ارائه خدمات رسانی در زمینه چاپ دیجیتال استیکر,چاپ روی شیشه,چاپ دیجیتال کارت ویزیت,چاپ دیجیتال روی پارچه,چاپ دیجیتال تراکت,چاپ بنر,چاپ کاتالوگ,برش لیزر,چاپ دیجیتال کاغذ دیواری و سازه های نمایشگاهی می باشد. راه های ارتباطی با خانه طراحان سام : Telegram : http://telegram.me/samdhprintt تلفن تماس : 02187700017

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]