اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000721547468217

بررسی جنبه تبلیغاتی لایت باکس ها در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی

کد: 14000721547468217

https://bit.ly/3BIQW9r

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله به صورت اختصاصی به بررسی لایت باکس ها به عنوان ابزارهای تبلیغاتی پرداخته ایم.

بررسی جنبه تبلیغاتی لایت باکس ها در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی
بررسی جنبه تبلیغاتی لایت باکس ها در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی

لایت باکس ها جعبه های تبلیغاتی از اقلام مختلف هستند که از نور برای مشاهده بیشتر تصاویر تبلیغ شده استفاده می کنند. اکنون که با این کلمه آشنا شدید ، وقت آن است که بفهمید استفاده از لایت باکس چطور است و چه مزایایی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی دارد.

ابتدا بهتر است از کاربردهای لایت باکس در زندگی روزمره آگاه شویم.

از لایت باکس ها در مکان هایی مانند کافی شاپ ها ، رستوران ها ، مغازه ها ، انواع نمایشگاه ها ، ویزای فرعی ، فضاهای باز و بسته ، رستوران ها ، داروخانه ها ، بیلبوردها ، منوهای تبلیغاتی بازار برای معرفی محصولات جدید ، سینما و... استفاده کرد . نمایش مدل مو در ارایشگاه ها  ، باشگاه ها ، مراکز خرید و هر مکان دیگری که نیاز به نمایش یا تبلیغ محصول یا خدمات دارد.

مزایای استفاده از جعبه لایت

همانطور که می دانید ، چراغ ها برای نورپردازی در جعبه های نور یا جعبه های تبلیغاتی استفاده می شوند و چراغها در تبلیغات نقش موثری دارند ، اما باید بدانید که علاوه بر استفاده از برق ، برق زیادی مصرف نمی کند. ، هزینه کم و خیلی ارزان دارند.

با استفاده از لایت باکس ها ، تبلیغات 24 ساعته دارید که علاوه بر نمایش تمام روز ، در تاریکی و در سایه ها نیز قابل توجه خواهد بود.

بهترین مزیت یک جعبه نور  یا لایت باکس، قرار دادن نور پس زمینه است و این موضوع همچنین باعث می شود کاربر لایت باکس هر روز رنگارنگ تر شده و محبوبیت بیشتری کسب کند. چراغ عقب یک صفحه شیشه ای است که نازک است و معمولاً از PVC ساخته شده است تا نور را از منحنی عبور دهد.

عکس ها یا پیامهای تبلیغاتی بر روی چراغ های عقب چاپ می شوند که پس از روشنایی در داخل جعبه نور قرار می گیرند .  بدین معنی که هر زمان که احساس شد تصویر آگهی قابل تغییر است. و نیازی به تعویض جعبه کامل لایت نیست.

لایت باکس ها عمر بالایی دارند زیرا از مواد با کیفیت ساخته شده اند و دارای روکش شیشه ای هستند که از تصاویر نور عقب محافظت می کند.

مزایای استفاده از جعبه لایت

  • سرعت ارائه چنین تبلیغاتی بسیار زیاد است.
  • قابل استفاده در همه مکان ها و مکان ها ، به این معنی که هیچ محدودیتی در استفاده از این تابلوهای تبلیغاتی وجود ندارد.
  • کاربرد اصلی لایت باکس تبلیغات 24 ساعته است.
  • انواع مختلفی از جعبه های سبک وجود دارد که به همه سلیقه ها و امکانات پاسخ می دهد.
  • جعبه های سبک می توانند بسیار کوچک باشند تا فضای کمی را اشغال کنند.

برای آشنایی با این روش میتوانید فیلم لایت باکس‌ها را در اینجا ببینید. 

بهترین کیفیت خدمات چاپ دیجیتال را از مجموعه خانه طراحان سام در تهران دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه طراحان سام

خانه طراحان سام با مهجرترین دستگاه های چاپ دیجیتال و چاپ بنر در کشور آماده ارائه خدمات رسانی در زمینه چاپ دیجیتال استیکر,چاپ روی شیشه,چاپ دیجیتال کارت ویزیت,چاپ دیجیتال روی پارچه,چاپ دیجیتال تراکت,چاپ بنر,چاپ کاتالوگ,برش لیزر,چاپ دیجیتال کاغذ دیواری و سازه های نمایشگاهی می باشد. راه های ارتباطی با خانه طراحان سام : Telegram : http://telegram.me/samdhprintt تلفن تماس : 02187700017

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]