اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970624316446186

همکاری گروه چرم درسا با مدرسه عالی کسب و کار ماهان

کد: 13970624316446186

https://goo.gl/EFNtEZ

، تهران , (اخبار رسمی): در دویست و دهمین دوره «ام بی ای» مدرسه کسب و کار ماهان از همکاری درسا با این مجموعه رونمایی شد.

همکاری گروه چرم درسا با مدرسه عالی کسب و کار ماهان
همکاری گروه چرم درسا با مدرسه عالی کسب و کار ماهان

پنج شنبه، 22 شهریورماه 1397، در دورهمی دوستانه با دانش‌پذیران MBA ضمن رونمایی از همکاری درسا با مدرسه کسب‌وکار ماهان، شاهین فاطمی از مفهوم کسب علم و به دست آوردن خوشبختی سخن گفت.

آیا خوشبختی بدون دانش به دست می‌آید و ثروت برای رسیدن به آن کافی است؟ چرا کشور ژاپن با منابع ناچیز خود، رتبه اول کشور خوشبخت و موفق جهان را دارد؟

تنها دلیل خوشبختی کشورهای پیشرفته ثروت نیست، بلکه استفاده از دانش و مدیریت دارایی‌های‌شان است. 

شاهین فاطمی مدیر درسا در پاسخ به سوالات بالا گفت: دانش یک جعبه‌ابزار است، ابزاری که در هر کجایی که لازم باشد می‌تواند برتری ایجاد کند و از فرصت‌ها، مزیت بسازد، هرچه میزان دانش ما بیشتر باشد ابزارهای بیشتری داریم، ابزارهای که به ما کمک می‌کنند آثار ماندگار خلق کنیم. هر موقعیتی می‌تواند برای افراد باهوش، بستر کسب علم باشد. علمی که در جایگاه درست خود نه‌ تنها پیشرفت فردی ایجاد می‌کند بلکه باعث توسعه جمع می‌شود. بلوغ کارآفرینی و برندینگ تنها حرکت کردن به‌ سوی جلو نیست و هیچ جایگاه شایسته‌ای بدون دانش و اتحاد ساخته نمی‌شود ما برای رسیدن به قدرت بالاتر باید از توانایی‌های فردی، سود جمعی ایجاد کنیم تا بتوانیم محبوب‌تر شویم و سرزمین سبزتری بسازیم. 

چرم درسا در راستای حمایت از دانش برندینگ و توسعه بستر علم در کشور به مدرسه مدیریت ملحق شد تا ضمن انتقال تجربه و دانش برند درسا، دانش پذیران این حوزه را همراهی و حمایت کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درسا

درسا فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرد و با نگاه خلق سبک زندگی فاخر هم اکنون با برندهای "چرم درسا"، "خانه درسا"، "کافه درسا" و جواهرات درسا با همکاری برند سواروسکی فعالیت خود را در سطح بین المللی نیز گسترش داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | مد و لباس