اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970626316866679

۵ نوآوری گوشیHuawei nova 3 که شما را ستاره عکس‌های سلفی می‌کند

کد: 13970626316866679

https://goo.gl/8rYXmc

، تهران , (اخبار رسمی): تصاویر سلفی در دوران فعلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند در هر سری از نسل‌های گوشی‌های خود به سراغ دستآوردهایی بیشتر در این زمینه می‌روند. دوربین جلو دوگانه با تشخیص هوشمند صحنه برای شروع یک بازی سلفی جدید است.

۵ نوآوری گوشیHuawei nova 3  که شما را ستاره عکس های سلفی می‌کند
۵ نوآوری گوشیHuawei nova 3 که شما را ستاره عکس‌های سلفی می‌کند
۵ نوآوری گوشیHuawei nova 3  که شما را ستاره عکس های سلفی می‌کند
۵ نوآوری گوشیHuawei nova 3 که شما را ستاره عکس‌های سلفی می‌کند

با مرور شبکه‌های اجتماعی متوجه می‌شوید بسیاری از تصاویر سلفی ثبت و پخش‌شده فاقد ویژگی‌هایی هستند که بتوانیم به آن‌ها تصاویر واقعی بگوییم

دستگاه‌های نسل سوم Huawei مانند Huawei nova 3، توسط هوش مصنوعی (AI) وضوح رنگ و کنتراست بهتری را به همراه دارند و این در حالی است که می‌توانند تمامی جزئیات در جلو و پشت‌صحنه را ثبت کنند.

با نگاهی به پنج نوآوری Huawei nova 3 متوجه می‌شویم که این گوشی برای عاشقان سلفی بهترین است.

1- محصول Huawei nova 3 دارای دوربین جلویی دو گانه (۲۴ + ۲ مگاپیکسل)

گوشی‌های هوشمند این نسل به یک جفت دوربین جلویی دوتایی (۲۴ + ۲ مگاپیکسل) مجهز شده‌اند. پیشرفت‌هایAI  باعث شده است تا با سریع‌ترین زمان ممکن تصاویر سلفی، چه از محیط و چه از سوژه ثبت بشوند. ایجاد اثرات بوکه واقعی در حین حفظ عمق و جزئیات صحنه بلافاصله ممکن است و با لنزهای عریض در این نسل می‌توانیم طیف بسیار مناسبی را از رنگ‌های صحنه داشته باشیم.

2 - ثبت تصاویری بینظیر با تشخیص هوشمند صحنه

از لحاظ تاریخچه نرم‌افزاری، گوشی‌ها و برنامه‌های زیبایی همیشه تمرکز خود را بر روی یک موضوع قرار داده‌اند و توجه کمی به پس‌زمینه سوژه و رابطه آن با تصویر داشته‌اند. چنین تصاویری معمولاً هنگام ثبت جزییات زیادی از پس‌زمینه را ثبت نمی‌کنند. با این‌ حال، Huawei nova 3 و Huawei nova 3i با تشخیص صحنه به‌صورت هوشمند به دستگاه اجازه می‌دهند تا بیش از ۲۰۰ صحنه را در ۸ دسته از جمله آسمان آبی، ساحل، گیاه، شب و گل در محیط داخلی و یا حتی برف تشخیص دهند و سپس به‌صورت خودکار تنظیمات لازم را اعمال کنند.

Huawei در این سری قول داده است تا تمامی جزییات در یک صحنه را به بهترین نحو ثبت کند.

3 - بهینه سازی زیبایی در تصاویر بهصورت واقعی

بسیاری از برنامه‌های عکاسی سنتی فاقد یک تجربه کاربری عالی هستند. با مرور شبکه‌های اجتماعی متوجه می‌شوید بسیاری از تصاویر سلفی ثبت و پخش‌شده فاقد ویژگی‌هایی هستند که بتوانیم به آن‌ها تصاویر واقعی بگوییم. در بسیاری از تصاویر اندازه قسمت‌های مختلف بر روی صورت به نسبت درست نبوده و با یک نا هماهنگی روبه‌رو هستیم.

بنابراین، برای بهتر درک کاربران و پیدا کردن چگونگی تعریف زیبایی، Huawei پس از بررسی کاربران خود یک پایگاه داده گسترده‌ای از تصاویر سلفی ساخته است و از داده‌ها برای بهبود الگوریتم‌های زیبایی آن استفاده می‌کند. سری Huawei nova 3 بهترین تکنولوژی را برای گرفتن یک تصویر با طعم هوش مصنوعی به کاربر ارائه می‌دهد. الگوریتم زیبایی فعال هوش مصنوعی حتی می‌تواند بافت صورت را برای کاربران بهینه کند و معنای تازه‌ای از زیبایی را ایجاد کند.

4 - تصاویر برجسته HDR Pro Shots حتی در تاریکی!

عکس‌برداری در محیط‌های تاریک همیشه برای عکاسان به‌عنوان یک مشکل قلمداد شده است. مدت‌ها پیش، عکاسان مجبور بودند در کنار شرایط روشنایی که خارج از کنترل آنها هستند، کار کنند و قادر به‌قرار گرفتن در معرض اشیاء خاص نباشند. برای مقابله با این مسئله، Huawei راه‌حلی را برای استفاده از سخت‌افزار و نرم‌افزار در Huawei nova 3 معرفی کرد. اندازه‌گیری چندنقطه‌ای بر روی دستگاه هوشمندانه بهینه‌سازی شده و تنظیم نوردهی برای هر ردیف جداگانه پیکسل‌ها روی سنسور برای دستیابی به اثر HDR را تنظیم می‌کند.

5 - هوش مصنوعی در ثبت تصاویر با رزولوشن بسیار بالا

Huawei nova 3 دارای تکنولوژی‌هایی است که می‌تواند در ثبت تصاویر، حداکثر رزولوشن را رعایت کند. با تحلیل کناره‌های هر شی‌ء در صحنه، تصویر بسیار شفاف و واضح ثبت خواهد شد. دوربین به‌صورت هوشمند بهترین تنظیمات را برای ثبت هر تصویر در هر حالتی اعمال می‌کند تا خروجی بسیار باکیفیت و شفاف باشد.

هدف Huawei جلب‌توجه کاربران جوانی است که عاشق ثبت تصاویر سلفی هستند. جدیدترین محصول سری nova ترکیب بهترین سخت‌افزار و نرم‌افزار است که باهم کار می‌کنند تا یک تجربه کاربری برتر را ایجاد کنند. Huawei nova 3 و Huawei nova 3i می‌توانند تمامی نیازها در این زمینه را برطرف کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مات

کانون بازاریابی و ارتباطات مات، به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]