کد: 13970702318379827

وب برندینگ چیست؟

کد: 13970702318379827

https://goo.gl/6y5ug6

، (اخبار رسمی): یکی از تکنیک‌های برندینگ و مدیریت برند است که با استفاده از فضای مجازی صورت می‌گیرد و از شاخه‌های بازاریابی اینترنتی محسوب می‌شود. وب برندینگ، دیجیتال برندینگ یا برندینگ اینترنتی و حتی اینترنت برندینگ از نام‌هایی است که برای این تکنیک در نظر گرفته شده است.

وب برندینگ چیست؟
وب برندینگ چیست؟

برخی سئو را با دیجیتال برندینگ اشتباه می‌گیریند و مرتب به دنبال بهینه‌سازی وب سایت خود هستند در حالی که اشتباه است و سوال‌های اساسی که پیش رو قرار دارد این هستند که:

برای برند خود چه کرده‌اید؟ آیا رتبه‌ی اول گوگل برای دیده شدن برند شما کافی است؟ آیا همه چیز در برندینگ اینترنتی به سایت گوگل ختم می‌شود؟ در واقع هدف وب برندینگ چیست؟

دنیای وب ابزاری است که با آن می‌توان به مخاطبان حال و آینده پیام فرستاد. در سئو هدف رتبه‌بندی سایت است اما در وب برندینگ هدف دیده شدن و انتشار پیام برند است.

هدف وب برندینگ یا اینترنت برندینگ از دیده شدن چیست؟

هدف برند از دیده شدن، ایجاد تفاوت و تمایز میان محصولات و خدمات یک شرکت با یک شرکت دیگر به عنوان رقیب است.

اگر دیجیتال برندینگ درست و مناسب انجام شود موجب افزایش فروش، افزایش مشتریان، افزایش وفاداری مشتریان، تقویت ارزشی خاص برای برند، شناخت بیشتر مشتری، ایجاد مارکتینگ پلن برای وب برندینگ خواهد شد.

برای برندینگ اینترنتی مطلقا به صورت مستقیم وارد یک کمپین دیجیتال برندینگ نشوید. ابتدا با یک مشاور حرفه‌ای و با تجربه که خارج از سازمان است باید مشورت کرد و با ایجاد مارکتینگ‌پلن مناسب برای وب برندینگ، مسیر درست را برای رسیدن به هدف طی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی اکتیو | digiactive

ما در digiactive تمام تلاش خود را در این راستا قرار داده ایم که هر آنچه شما برای یادگیری در زمینه دیجیتال مارکتینگ و برندینگ نیاز دارید به شکل های مختلف و به صورت جامع و کامل در اختیارتان قرار دهیم.

منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی