کد: 13971205350899827

ابزار رایگان سئو جهت یافتن بهترین کلمه کلیدی سایت

کد: 13971205350899827

https://goo.gl/NuzQGe

، (اخبار رسمی): از مراحل اساسی و بسیار مهم برای سئو و بهینه‌سازی سایت، یافتن بهترین کلمات کلیدی برای جستجوی محلی است. از سوالات بسیار مهمی که در تحلیل کلمات کلیدی مطرح می‌شود این است که بهترین ابزار یافتن کلمه کلیدی چیست؟ یا ابزار رایگان سئو جهت یافتن بهترین کلمه کلیدی سایت چیست؟

ابزار رایگان سئو جهت یافتن بهترین کلمه کلیدی سایت
ابزار رایگان سئو جهت یافتن بهترین کلمه کلیدی سایت

از سوالات بسیار مهمی که در تحلیل کلمات کلیدی مطرح می‌شود این است که بهترین ابزار یافتن کلمه کلیدی چیست؟ یا ابزار رایگان سئو جهت یافتن بهترین کلمه کلیدی سایت چیست؟

منظور از جستجوی محلی کاربران یا مصرف‌کنندگانی است که انواع مختلف کسب‌وکار را براساس موقعیت مکانی خود پیدا می‌کنند بنابراین بهترین راه برای سئوی یک سایت، بهینه‌سازی آن براساس سئوی محلی یا local seo است.

از سوالات بسیار مهمی که در تحلیل کلمات کلیدی مطرح می‌شود این است که بهترین ابزار یافتن کلمه کلیدی چیست؟ یا ابزار رایگان سئو جهت یافتن بهترین کلمه کلیدی سایت چیست؟

در این مقاله به بررسی این سوالات و ابزار سئو برای کلمات کلیدی پرداخته می‌شود.

ابزار رایگان سئو جهت یافتن بهترین کلمه کلیدی سایت

هدف از پیداکردن کلمه کلیدی سئو این است که کار خود را برای بهینه‌سازی وب‌سایت راحت‌تر کرد و به صورت مستقیم بر روی کاربران هدف خود تمرکز داشت تا مشتریان بالقوه جذب کنند.

ابزار و سایت‌های بسیاری برای آنالیز و تحلیل کلمات کلیدی وجود دارند که انتخاب هر یک از آنها بستگی به کسب‌وکار دارد.

مورد بسیاری که در استفاده از این ابزار باید مدنظر قرار داده شود این است که بسیاری از آن ابزارها برای زبان فارسی به درستی کار نمی‌کنند بنابراین باید برای یافتن بهترین کلمه کلیدی از چندین ابزار کمک گرفت.

در ادامه به معرفی لیستی از ابزار رایگان سئو جهت یافتن بهترین کلمه کلیدی سایت پرداخته خواهد شد.

Keywordtool.io

از سایت‌های بسیار خوبی که هم قابلیت جستجوی کلمات کلیدی در موتور جستجوهای گوگل، بینگ، یوتیوب و آمازون را دارد و هم می‌توان در صورت استفاده از نوع پولی آن به راحتی کلمات کلیدی رقبای خود را بررسی کرد.

KWFinder

سایت KWFinder از جمله ابزارهایی است که کاربرد بسیاری در آنالیز و بررسی کلمات کلیدی دارد. با استفاده از KWFinder می‌توان میزان دشواری رتبه‌گیری و محبویت یا trend کلید واژه‌ها را متوجه شد. علاوه بر این میانگین جستجو در یک ماه را هم نمایش می‌دهد.

Google Keyword Planner

Google Keyword Planner در واقع ابزاری است که امکان دسترسی به آن از طریق گوگل ادوردز وجود دارد و ابزار مناسبی در پیدا کردن کلمات کلیدی مشابه و مرتبط است.

این نکته را باید در نظر داشت که اعداد ارائه شده در این سایت به عنوان نرخ بازدید، تنها نتایج مربوط به نمایش تبلیغات در گوگل است و میزان سرچ آنها توسط کاربر نیست.

Google Trends

گوگل ترندز ابزاری است که میزان محبوبیت یک کلید واژه را مشخص می‌کند و میزان جستجوهای کاربران را نمایش نمی‌دهد. Google Trends در واقع کمک می‌کند که اگر محبوبیت کلمه‌ای در حال کاهش است، از سرمایه‌گذاری بر روی آن خودداری شود.

Google Suggestion

منظور از Google Suggestion، پیشنهادهای گوگل است. گوگل لیستی از داغ‌ترین کلمات کلیدی که مردم در حوزه کاری جستجو می‌کنند، در اختیار افراد قرار می‌دهد. برای دسترسی به این لیست می‌توان پس از اینکه عبارتی را در گوگل جستجو کرد به پایین صفحه توجه کرد تا عبارات پیشنهادی را مشاهده کرد.

Google Autocomplete

در میان روش‌های گفته شده Google Suggestion از ساده‌ترین روش‌ها برای یافتن کلید واژه است. علاوه بر این، Google Suggestion هم روش راحت و سریع دیگری برای جستجوی کلیدواژه‌های مرتبط با موضوع موردنظر است.

برای این روش کافی است یک یا چند کلمه حتی چند حرف از کلیدواژه موردنظر خود را در باکس جستجوی گوگل نوشت، سپس با منویی آبشاری از پر سرچ‌ترین کلمات مرتبط روبه رو شد.

Semrush

این وب سایت یا ابزار ساده، کاربری راحتی دارد و فقط کافی ست کلمه کلیدی را وارد کرده تا گزارشی از کلمات مرتبط به همراه میزان جستجوی آنها را مشاهده کرد. از قابلیت‌های دیگر این ابزار، امتیازی است که در هر کلید واژه به رقبا می‌دهد.

Moz

بدون شک سایت Moz از حرفه‌ای ترین ابزارها در زمینه سئو است و ابزار بسیار مناسبی در بررسی و رتبه‌بندی کلمات کلیدی است. بسیاری از افراد تنها برای مطالعه مقالات آموزشی سئو به این سایت مراجعه می‌کنند اما این سایت ابزارهای متنوعی را برای آنالیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. اگر به قسمت Rank Tracker آن بروید می‌توان از قابلیت ارزیابی آن استفاده کرد.

AHREFS

سایت AHREFS هم مانند سایت moz امکانات متعددی در زمینه سئو و بهینه‌سازی وب سایت‌ها دارد که یکی از آنها پیدا کردن کلمه کلیدی و رتبه‌بندی آنها است.

ubersuggest.io

سایت ubersuggest.io از دیگر ابزار رایگان سئو جهت یافتن کلمه کلیدی سایت که تنها مخصوص یافتن کلمه کلیدی است و داده‌ها و اطلاعات خود را از موتورهای جستجو به خصوص گوگل تهیه می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی اکتیو | digiactive

ما در digiactive تمام تلاش خود را در این راستا قرار داده ایم که هر آنچه شما برای یادگیری در زمینه دیجیتال مارکتینگ و برندینگ نیاز دارید به شکل های مختلف و به صورت جامع و کامل در اختیارتان قرار دهیم.

منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی