کد: 13980115358499827

الگوریتم گوگل در مارس 2019

کد: 13980115358499827

http://bit.ly/2Iimv13

، (اخبار رسمی): در مارس 2019 به روزرسانی گسترده‌ای از سمت گوگل صورت گرفت که نظریه‌های بسیاری را به خود اختصاص داد. برخی این به روزرسانی را فلوریدا 2 (florida 2) و برخی هم آن را الگوریتم مارس 2019 می‌نامند. در این مقاله به بررسی تغییرات الگوریتم 12 مارس در گوگل و تاثیرات آن در سئو سایت پرداخته می‌شود.

الگوریتم گوگل در مارس 2019
الگوریتم گوگل در مارس 2019 – الگوریتم فلوریدا 2

در مارس 2019 به‌روزرسانی گسترده‌ای از سمت گوگل صورت گرفت که نظریه‌های بسیاری را به خود اختصاص داد. برخی این به روزرسانی را فلوریدا 2 (florida 2) و برخی هم آن را الگوریتم مارس 2019 می‌نامند

الگوریتم گوگل مدام در حال به روزرسانی است. این به روزرسانی به صورت روزانه، sm هفتگی، ماهانه و سالیانه است که گاهی به صورت جزئی است و گاهی هم به صورت هسته‌ای.

در مارس 2019 به روزرسانی گسترده‌ای از سمت گوگل صورت گرفت که نظریه‌های بسیاری را به خود اختصاص داد.

برخی این به روزرسانی را فلوریدا 2 (Florida 2) و برخی هم آن را الگوریتم مارس 2019 می‌نامند. در این مقاله به بررسی تغییرات الگوریتم 12 مارس در گوگل و تاثیرات آن در سئو سایت پرداخته شده است.

الگوریتم گوگل در مارس 2019

در 12 مارس 2019 گوگل توییت زیر را منتشر کرد و به صورت رسمی به روزرسانی هسته خود را تایید کرد.

در توییت گوگل گفته شده بود: «این هفته ما یک آپدیت گسترده برای الگوریتم هسته‌ای منتشر کردیم؛ همانطور که چند بار در سال این کار را انجام می‌دهیم. راهنمایی ما در مورد چنین آپدیت‌هایی همان مواردی است که قبلا گفته شده است، 

هر چند این تغییرات از چند روز قبل در تاریخ‌های 22 و 27 فوریه و 4 مارس آغاز شده بود که در 12 مارس به اوج خود رسید. بنابر گفته‌های کارشناسان گوگل آپدیت‌های بزرگ‌تری قبلا ارائه شده‌اند اما نمی‌توان این آپدیت را در گروه بزرگترین به روزرسانی‌های گوگل دانست.

این به روزرسانی به منظور بهبود مشکلاتی که از الگوریتم قبل به وجود آمده بود، صورت گرفته است.

چند ماه قبل، در اگوست 2018 گوگل از الگوریتم مدیک رونمایی کرد که تمرکز آن بر روی سایت‌های پزشکی و سلامت بود اما به نظر می‌رسد که الگوریتم 2 florida بر تمامی سایت‌های اینترنتی تاثیر گذاشته است.

تغییرات آپدیت گوگل در مارس 2019

بررسی‌هایی که از تغییرات آپدیت گوگل در مارس 2019 تا به امروز صورت گرفته شامل نتایج زیر شده است. البته این موارد به صورت تجربی است و هنوز به صورت رسمی تایید نشده هستند:

  • تغییر در رتبه‌ها و بازدید سایت که بیشتر با افت مواجه شده‌اند.
  • این به روزرسانی مربوط به زبان و مکان خاصی نیست.
  • درک گوگل از عبارات در مفهوم جمله تغییر کرده است حتی به هم‌خانواده‌ها و کلمات مشابه هم اهمیت می‌دهد.
  • کیفیت لینک سازی خارجی اهمیت پیدا کرده است.
  • رتبه بندی در عبارات کوتاه تغییر کرده است.

سئو با الگوریتم فلوریدا 2

همیشه پس از به روزرسانی‌های گوگل به مدت 1 ماه باید صبر کرد تا از تغییرات صورت گرفته مطمئن شد و به قدرت تحلیل و تصمیم‌گیری خود آسیب وارد نکنید.

بهترین راه برای سئو با الگوریتم فلوریدا 2، تا زمانی که گوگل تغییرات به روزرسانی خود را تایید کند تمرکز بر روی محتوا است. در این مدت می‌توان به تولید محتوای بکر ادامه داد و محتواهای قبلی خود را در صورت نیاز به‌روزرسانی کرد.

لازم به ذکر است که این بار باید در حین نوشتن حتما به چگالی کلمات کلیدی خود و استفاده از واژه‌های هم معنی که به کلید واژه مربوط می‌شوند بیشتر دقت کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی اکتیو | digiactive

ما در digiactive تمام تلاش خود را در این راستا قرار داده ایم که هر آنچه شما برای یادگیری در زمینه دیجیتال مارکتینگ و برندینگ نیاز دارید به شکل های مختلف و به صورت جامع و کامل در اختیارتان قرار دهیم.